Yazar'dan
Tony her şeyin güzel olması için her şeyi yapıyordu. Onun için çok önemli bir yemek olacaktı. Sonuçta hoşlandığı kız ile yemek yeme fırsatını her zaman yakalayamıyordu.
Son kez aynada kendisine baktı ve yakışıklı olduğuna emin olduktan sonra kendini odasından dışarı atıp Lexa'nın odasına ilerledi. Kapının önüne gelince elini kaldırıp tam vuracağı sırada kapı açıldı ve içerden kızıl saçlı kadın çıktı.
Onu süzdüğünde tekrar aşık olmuştu bu adam. Aralarında 17 yaş olması umurunda değildi. Ona göre aşkın yaşı olmazdı ama karşısındaki kadın da aynı şeyi düşünüyor muydu bilmiyordu.
Onu süzmeye bir son verip boğazını temizledi "Çok güzel olmuşsun" dediğinde karşısındaki kız gülümseyip "Sende fazla yakışıklı olmuşsun" kızın açık sözlüğünü seviyordu çünkü yalan söylemeden içinden geçenleri söyleyebiliyordu.
Tony Stark elini uzatınca, Lexa bu kibar hareketlere hayran kalmıştı. Sıcak eli tutunca arada küçük elektriklenme olurken ikisi de elini çekmemiş sadece gözlerinin içine bakıyorlardı.
Yavaş adımlarla ikisi de yürüyordu. Sanki bu anın bitmesinden korkuyorlardı. Haklılardı da hayat hep onları ayırmıştı.
Kuleden çıktıklarında araç onları hazır bekliyordu. Tony özel olarak yanlarında kimsenin gelmemesini istemişti. Yalnız zaman geçirmek istiyordu.
Tony ön kapıyı Lexa için açarken, Lexa bu adama hayran kaldığını yeni yeni fark ediyordu. Lexa içeri otururken Tony kapısını kapattı ve şoför koltuğuna, Lexa'nın yanına oturdu.
Olanlardan habersiz bir şekilde yol alırlarken bir diğer yan da Steve Rogers ve ekibi zor durumdaydılar. Yapılan küçük bir hata yüzünden başları yanarken ne yapacaklarını düşünüyorlardı. Ya ekip dağılırsa ne olacaktı? Ya da onları tutuklarlarsa?
...
İkili olanlardan habersiz mutlu mutlu yemek yiyorlardı. Havada uçuşan kahkahalar, birbirlerine olan bakışları. Gören onları karı koca zannederdi. Tony cebinden çıkardığı kutuyu açarak kıza uzatırken "Bu kolyeyi boynunda görmeyi çok isterim" Lexa kolyeye aşık olurken eline almıştı.
Tony ayağa kalkıp kızın arkasına geçti ve eline kırmızı kalp şeklinde, etrafını elmaslarla çevrili yakut kolyeyi kızın boynuna takmıştı. Lexa gülümserken masanın üstünde duran telefonları çalmıştı ikisinin de.
Lexa'yı Daisy ararken, Tony'i Steve arıyordu. İkili aynı anda kaşları çatılıp birbirine bakarlarken ikisi de ellerine alıp açmışlardı. Tony sesler birbirine karışmasın diye uzaklaşırken Lexa yerinde oturuyordu.
"Ne oldu Daisy?"
"Lexa garip bir şeyler oluyor"
"Ne oluyor?"
"Hydra peşimizde, bir şekilde tüm belgelerin bende olduğunu bulmuş. Ne olacağını bilmiyorum ama sana şunu söylüyorum. Seni çok seviyorum ve eski göl eve git. Tüm önemli eşyalarım orada kimse bulmadan al onları"
Panikle ayağa kalkarken ne olduğunu şaşırmıştı.
"N-nerdesiniz? Söyleyin hemen geleyim"
"Çok uzaktayız ama aramızda ajan var. Ben burayı hallederim ama sen dediğimi yaap ve göle git. Onları alman lazım. Yoksa tüm shıeld için sonumuz olur" dediğinde "Tamam tamam gideceğim şimdi"
O sırada telefon kapanırken korku ile hızla yürümeye başladı. o an tüm mutlulukları uçup gitmişti. Lexa aklına Tony gelince hızla geri döndü ve seslendi "Tony benim gitmem lazım"
Tony telefon konuşması bitmişti. Hızla Lexa'nın yanına gelip "Benimde gitmem lazım. Steveler saldırıya uğramışlar. Diğerlerinden haber yok. Hydra bir şeylerin peşinde"
Lexa panikle "Daisylerde. Aralarında ajan varmış, bir şekilde Daisy de belgeler olduğunu öğrenmişler. Eski göl evine koymuş ve oraya gitmem lazım"
"Bırakmak isterdim ama Steveler zor durumdaymış. İşim erken bitsin geleceğim hemen" dediğinde Lexa kafasını sallayıp hızla yemek yedikleri yerden çıkmışlardı.
Hydra Shıeld'ın tüm önemli ajanlarına saldırı düzenlemişti. Amaçları dosyalara ulaşıp tüm gizli shıeld ajanlarına ulaşmaktı. Aslında Lexa ve Tony'de uğramıştı saldırıya ama her şeyden habersizlerdi.
...
Yeni bölüm sizlerleeeee. Umarım beğenirsiniz <333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Sıcak
ActionSharpSilver programı ile hayatı kararan bir üstün. Bir süre sonra kurtulur ama bu sefer topluma zararlı diye gördükleri için Shıeld onu hapseder ve dışarı çıkmasına izin vermez. Bir süre sonra Avengers için yeni ajanlar gerekir ve onların arasın 16...