13

1K 76 28
                                    

Hastanede yaşam mücadelesi veren kız, olacaklardan habersiz oturan ekip arkadaşları. Daisy ağlamaktan harap olmuş, May Daisy'nin saçlarını okşarken, Coulson koridorda volta atıyor, Jemma ve Fitz hem Lexa'yı hem de Yo-yo kontrol ediyorlardı. 

"Lanet olsun, inme dediğinde onu dinlemeyecektim. Hepsi benim suçum hepsi" küçük bir sarsıntı geçirdikten sonra hıçkıra hıçkıra ağlayan Daisy ayağa kalktı ve "Ben hava alıp geleceğim" dediği sırada asansör kapısı açılarak içeri Avengers ekibi ve Nick Fury girmişti. 

Daisy onları süzüp "Ne için geldiniz" deyince hiçbirinden cevap gelmemişti. En sonunda Yelena "Lexa nasıl?" Daisy" Bilmiyorum ama sizde bilmeyeceksiniz. Şimdi ya gidersiniz ya gidersiniz" sesi gittikçe kısılıyordu.

Tony arkadan "Sadece nasıl olduğunu öğrenip gidecektik ama değmezmiş. Hadi Avengers kuleye" Tam arkalarını dönüp gidecekken Jemma ve Fitz koşuşturarak gelmişlerdi. 

Herkes panikle girilen odaya bakarlarken içerden gelen sesler "Çok soğuk, kalbi durdu" kelimeleriydi. Bu kelimeleri duyan Daisy daha fazla dayanamayan vücudu ile yere yığılmıştı. Bunu gören Steve hızla başına eğilip onu kucağına almıştı. 

Steve Daisy'yi hemşireler eşliğinde odaya götürürlerken, Beatrix'in odasındaki ses hala aynıydı. Kalbi dönmemişti... Bedeni kaldıramamıştı. 

Beş dakika ardından kesilen ses ile bir umut beklerlerken içerden ağlayan Jemma çıkmıştı. Elindeki eldivenleri çıkartıp yere atarken ağlamaya devam ediyordu. Fitz yaşlı gözler ile odadan çıkarken ilk karısına baktı sonra kalabalık gruba.

Açıklama yapmak zorunluluğu hisseden Fitz "B-beatrix'in b-edeni çok soğuk..." devamın getiremiyordu çünkü dili varmıyordu. 

Coulson hırsla "19 yaşındaydı daha. Hayatını yaşayamadan boktan bir görevin içinde şehit  oldu. Daisy uyanınca ne diycez?" Sinirle koridoru terk eden Coulson yüreği sızlıyordu. Sanki kızı ölmüş gibi hissediyordu. 

Tabi bunun dışında Avengers ekibinin de de yıkımlar vardı. Natasha Romanoff'un gözünden yaşlar akarken saklamakla uğraşmıyordu. Clint, Wanda, Yelena ve Kate kardeşleri öldüğü için şoktayken, Tony Stark'ın kalbi sızlıyordu.

Evet kalbi sızlıyordu. En başından beri onu sevmeyen Tony Stark'ın kalbi sızlıyordu. Ergen kız öldüğü için kalbi sızlıyordu. 

...

"Beatrix Lexa Brown, heykeli dikilmiş, kahramanca şehit düşmüş, 1. yıl dönümü. Saygıyla ve özlemle anıyoruz. Belki o gün o kahramanlığı yapmasaydı 12.000.000 kişilik şehrin radyasyondan ölüşünü izleyecektik. Gönül isterdi ki aramızda olmasını ama hep kalbimizde yaşayacak. 

Eğer bugün yaşıyorsak onun ve ekibi sayesindedir. Bugün saat 15.00'da Botanik parkta tüm Shıeld ajanlarının bulunduğu bir tören yapılacaktır. Lütfen katılmanızı rica ederiz" O günün üstünden bir yıl geçmesine rağmen hala tazeliğini koruyordu. 

O günden sonra Coulson ve ekibi yası kenara bırakıp intikam almaya odaklanmıştı. 37 Hydra üstü yok eden ekip hala devam ediyordu.

Avengers ekibi ise... Natasha Romanoff tatile çıkmıştı. Lexa öldükten ertesi günü tatile çıkarken hala dönmemişti. Clint Barton ailesi ile zaman geçirirken her kızını gördüğünde aklına o geliyordu. Tony Stark ise artık garajından hiç çıkmamaya başlamıştı. Diğer ekip üyeleri ise gerekmedikçe görüşmüyorlardı. 

Aralarında tek iyi olan Steve Rogers. Hayatının aşkını bulduğuna inanıyordu. Her ne kadar açılmak istese de zamanı olmadığını çok iyi biliyordu. 

Ama bugün hepsi en sevdiği kıyafetleri giyinip yola çıkmışlardı, Botanik bahçesine doğru. Botanik bahçesi muhteşem bir şekilde kalabalıkken iki ekipte yerlerinde oturuyorlardı. 

Tören başlarken özlem ve hüzünlü bir gün olacaktı her yıl bugün. 

...

Uzun zamandır bölüm atamıyordum çünkü hem okul var hem de ellerimde bir rahatsızlık oluştu. Hafta sonu vakit buldukça yazıp atacağım umarım beğenirsiniz. Yorumlarını gördükçe ben daha çok mutlu olup yazma isteği uyandırıyor haberiniz olsun <3

Soğuk ve SıcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin