12

1.1K 87 32
                                    

3 Yıl Sonra

Coulson" Lexa nerede gözüküyorlar?"

"B blokta gözüküyorlar ama kaç kişi olduklarını göremiyorum" hızlıca bilgisayardan termal kamerayı açarak baktığımda 23 kişi saymıştım.

"23 kişiler. Çok fazla kalabalık değiller ama aşağı katlarda çekmiyor dron. Alt katta olabilir radyasyon. Jemma ve Fitz şuan oraya doğru gidiyorlar" 

Mey "Yanlarında kim var?" 

"Ward" tam normal kameraya geçeceğim sırada kırmızı noktalar artmaya başlamıştı. Biranda 58 çıkmıştı sayıları. 

"Coulson oradan hemen çıkın! Tuzak var!" 

Daisy "Lexa çabuk buraya gel" 

Hızlıca bilgisayarı kapatarak dolmuştan inmiştim. Koşarak boş fabrikaya girerken aynı zamanda çelik yeleği giyiyordum.

"Birisi ses versin! Giriyorum içeri" dediğimde ses gelmişti. Cevap gelmediği için hızlıca içeri girmiştim. Silahım önümde ilerlerken, elleri ensesinde, kafalarına silah dayanmış ekibi gördüm. Saatimden radyasyon seviyesine baktığımda, kurşun atsam patlayacak kıvamda olduğunu görmüştüm.

Bu yolu ya keskin ya da soğuk yoldan atlatacaktık. Beni görmeyecek şekilde yukarı balkona çıkıp emekleyerek oraya yürümeye başlamıştım. Kenarda dururken bakışlarımı silahlara çevirerek ilk önce tetiği dondurmuştum. 

Hepsi şaşkınlıkla ellerindeki silahlara bakarlarken bakışlarımı bu sefer ellerindeki çekirdeğe çeviriştim. Çok fazla ısınmıştı ve eğer o patlarsa hepimizi öldürecekti. Ona odaklanıp soğuttuktan sonra ayağa kalkıp balkonun korumalıklarından tutunarak aşağıya atlamıştım. İki ayakta üstüne düşerken bu sefer tüm silahlar bana çevrilmişti.

"Buyurun basın silahlarınıza" dediğimde hepsi tetiğe basmaya çalışırlarken donuk olduğu için patlamamıştı. Önümdeki adamın silahına hızlıca tekme atarken diğerleri de kalkıp bana yardım etmeye başlamışlardı. 

"SİLAH KULLANMAYIN YOKSA ÇEKİRDEK PATLAYACAK" 

Coulson" Daisy, ward ve Yoy-yo hale denilen kız ile uğraşıyor, baksan iyi olacak" 

Daisy tam  gideceği sırada onu kolundan tutup "Ben giderim, sana burada ihtiyaçları var" diyerek onu geride bırakmıştım. Merdivenlerde kanlar içinde  Yo-yo'yu görünce korkuyla.

"Kız mı yaptı" kafasını sallamıştı. İki kolu da kesikti. "Dikkatli ol L, kız çok fazla güçlü" kafa sallayıp inmeye devam etmiştim. Saçımı bir yandan toplarken diğer yandan kulaklığıma "Yo-yo geliyor size, kız kollarını kesmişti" dediğimde May "Bizde".

Sinirlenince gözüm kimseyi görmez olmuştu artık. Hızlıca odaya girdiğimde Kız ile dövüşen Ward'ü görmüştüm. Ward'ün çoğu yerinde çizikler olsa da güzel dövüşüyordu. 

"Kendinle eşit biriyle mi dövüşsen acaba?" Kız dururken Ward yere devrilmişti. Kız gülümseyerek "Seninle mi?" alaycı bir yüz takınıp "Geleceğin Hydra'sı ha?" oda aynı ifadeyi takınıp "Seninki daha iyi, neydi? Ha Ejder kadın" tam karşısında geçip "Bence bunu kadın kadına halletmeliyiz. Ama dikkat et bıçakların yanlış hedefe gelebilir" kafasını sallayıp "Bence de kadın kadına halledebiliriz" arkamı dönüp "Ward çık" demiştim. Ward tedirgin etse de bakışlarımı görünce çıkmak zorunda kalmıştı.  

Bıçaklarını bana savururken darbelerden kolayca kurtulmuştum. Hızlıca botumda sakladığım çift hançerleri çıkartırken ona karşılık veriyordum. Hızlıca attığı tekmeye hançeri indirirken bacağına saplanıp geri çıkmıştı.

Hırsla bıçaklarını yüzüme sallarken boğazıma denk gelip çizik atmıştı. Kanı umursamadan üzerime doğru gelen Ruby'ye karşın hoplayıp bacaklımı boğazına bağlayarak onu döndürmüştüm. 

Yerde üstüne otururken bıçağını koluma saplamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yerde üstüne otururken bıçağını koluma saplamıştı. Canım acırken vazgeçmeden yüzüne yumruk atmaya başlamıştım. Diğer bıçağı unuturken sırtımda acı hissetmiştim. Ağzımdan kan akarken sonucunu düşünmeden elimdeki hançeri kafasına saplamıştım. 

Gözleri donarken herhangi bir tepki vermiyordu. Hızlıca üzerinden kalkarken bıçağımı çekip çıkarmıştım. Ne olur ne olmaz diye kendi bıçağını kalbine sokmuştum. Onu orada bırakırken yukarı çıkmaya başlamıştım. 

Kendimi iyi hissetmezken fabrikada kimsenin olmadığını görmüştüm. Hızlıca fabrikayı da terk ederken kapının önünde bekleyen bizimkileri görmüştüm. Hepsi hızla koşarken Daisy yüzümü ellerinin arasına alarak "İyi değilsin. Sadece boğazında mı kesik var?"  Sırtımı işaret edeceğim sırada gözlerimi kararmıştı. 

*********

Yazarın Anlatımından

Avengers kulesi normal bir akşam yemeği ardından hepsi salona toplanmıştı. Bazıları oyun oynarken bazıları televizyona bakıyordu. 

Haberlerde dolaşırken Shıeld'ın özel haber uydusuna girmişlerdi. O sırada haber Steve'ın ilgisini çekerken "Coulson ekibi geleceğin Hydra'sını yok etti!" başlığını görmüştü. 

"Geleceğin Hydra'sı kimdi?" dediğinde önden Yelena "Ruby Hale, kendisi doğuştan geleceğin hydra'sı seçilmiş. Kızı bu zaman kadar yenen olmamış" dediği gibi yüzü düşmüştü "Buna bende dahil" demişti. 

"Coulson ve ekibi yok etmiş" Yelena şokla ayağa kalkarken "Hadi canım. Açsana sesini kaptan" dediğinde Steve sesi fullemişti. 

"saat 16.00 sullarında eski fabrikaya yapılan baskında Phıl Coulson, Daisy Johnson, Melında May, yo-yo Rodriguez, Grant Ward, Jemma Fıtz, Leo Fıtz, Al, Mckenzie, Beatrix Brown rol oynarken 58 Hydra ajanı ve Ruby Hale'in öldüğü bilgileri geldi. Ruby Hale Yo-yo Rodriguez ile dövüşürken Yo-yo  Rodriguez'in kollarını kestiği ve dövüşü kazandığını ama işe Beatrix Brown dahil olarak kafasından ve göğsünden bıçaklanarak öldüğü bilgileri geldi. 

Beatrix Brown'un kol unzuv'u bıçak saplanarak parçalanırken, boğazında 8 dikişli bir kesik ve sırtından kalbine doğru 15-17 cm bıçakla bıçaklandığı söylendi. Hayatı tehlikesi devam eden Beatrix Brow'dan başka haber yok" diyerek haber biterken bütün ekip çokla bakıyordu.

Hiçbiri Beatrix'i unutamamıştı. Özellikle Natasha. Yaptığının sonradan fark ederken pişman olmuştu ama bunu asla dile getirmiyordu. Clint ayağa kalkarak "Bir zamanlar o bizim ekibimdendi ne kadar sevmeseniz de ben seviyordum. Çok saçma nedenden aramızdan ayrılsa da ben şimdi onu görmeye gidiyorum. En azından azıcık seven varsa benimle gelir" dediğinde Steve, Kate, Yelen, Wanda ve Pierto ayağa kalkıp kapıya ilerlemişti. Diğerlerinden ses çıkmazken Clint ekip arkadaşlarına "Yazık o kız hepimizin hayatını kurtardı. Eminim şuan fazlasıyla pişmandır buna" salonu terk ederlerken diğerleri sadece arkasından bakmışlardı.

... 

Evet uzun bölüm sdgnıgv. Neyse zaman atlaması yaptım çünkü kitabın fazla uzun ve saçma olacaktı. Umarım beğenirsiniz <3 

Soğuk ve SıcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin