"Bayan Lexa uyanma vakti" dendiğinde anında kalkarken gözlerimi ovuşturdum. Battaniyeyi üstümden attım ve lavaboya gittim. Yüzümü yıkadım ve ihtiyacımı giderdikten sonra banyodan çıktım. Yatağımı hızlıca toplayıp giyinme odasına gitmiştim.
Giyinme odasından rahat kıyafetler seçmiştim. Üstüme ismini unuttum bir ünlünün resmi olan krem uzun bir tişört, altıma siyah tayt şort, ayağıma converslerimi giymiştim. Takı takmak istediğim için altın küpe takmıştım.
Pijamalarımı katlayıp yatağımın yanındaki küçük komedine koydum. Banyoya gittim ve saçlarımı güzelce tarayıp ikili balık sırtı örmüştüm. Sonra eyeliner çekip, rimelimi sürdüm. Ruj olarak kararsız kalsam da yine kırmızı sürdüm.
Ellerimde eldiven olmadığını hissedince odama geri döndüm ve pijamalarımı koyduğum komedinin çekmecesini açtım ve renk renk eldivenlere baktım. Tişörtümle uyumlu olsun diye krem rengi bir eldiven seçerek onları giydim.
Odadan çıkmadan gece hava girsin diye açtığım camı kapattım. Odanın kilidinin açıp odadan çıktım. Hızlıca mutfağa indim ve daha yeni yeni hazırlanan sofra ile karşılaştım. Natasha, Kate, Wanda, Yelena hazırlarken onlara baktım.
"Yardım edebileceğim bir konu var mı?" diye sorduğumda Yelena "Buzdolabındaki kahvaltılıklar çıkacak onları çıkarabilirsin" dediğinde "Tamam" diyerek buzdolabına gittim. İçini açıp kahvaltılıkları masaya dizmeye başladım.
Dizmem bitince onlarında işi bitmişti. Wanda "Friday sofraya gelmeleri için herkesi çağır" dediğinde robotik sesi ile "Tamam Bayan maximoff" bir kaç dakika sonra mutfağa gelirlerken herkes dün ki yerine geçmişti. Bende öyle yaparak yerimi aldım.
Herkesin tabağı doluydu. Bende vişne suyu ile yerken içim çok rahatsızdı. Yemeğimi yemeye devam etmiştim "Yemekten sonra bir yere ayrılma" diyen Natasha ile kafamı salladım. Kahvaltıyı bitirdikten sonra bu sefer herkes toplamaya yardım edince bende yardım ettim. Sonra Natasha omzumdan tutup beni yönlendirerek beni mutfaktan çıkardı.
"Bence üstün müsait bir küpelerini çıkarsan yetecek, saçlarında toplu tamamdır. Şimdi seninle birlikte fiziksel eğitimine başlayacağız. Ne kadar erken o kadar iyi değil mi? Şimdi bana yeteneklerinden bahseder misin?" dediğinde kafamda ilk önce toparlayıp "Çok iyi ok, bıçak, silah atabiliyorum. İyi dövüşebiliyorum ve iyi bale yapabiliyorum" dediğimde kafasını sallayıp ilerlemeğe devam etmiştik.
"Şimdilik dövüş kabiliyetini ölçmek isterim. Yarında sana bir program hazırlayacağız ona uyacaksın. Tek bir dersini bile kaçırmayacaksın. Bu arada gerçekten Tony'den IQ yüksek mi?"
"Evet. SharpSilver programına rastgele alınmadık. İlk önce Rusya'da her yetimhaneye IQ testi yapıldı ve en yüksek olan iki kişi alındı. Benden yükseği var mı? bilmiyorum ama bu programı ne için açıldığı çok belli. Sizde yarım kalan eğitimi tamamlamak ama hiç bir zaman tamamlayamadılar" derince yutkunup konuşmamım bittiğini belirtmiştim.
"Nick seni neden Rusya'ya göndermek için tehdit etti" dediğinde o an aklıma gelmişti. Bunun cevabını veremedim. "Bende saklı kalsın" sonra bir anda durup bana dönmüştü. İki omzumu da tutup okşarken "Lexa bana içini açabilirsin. Bu kulede sadece odanda yatarak geçirmeni istemiyorum. Kate ile spor yap, yelena ile film izle, wanda ile yemek yap, pierto ile birilerini kızdırın, steve ile tartışın, Clint ile turşu kaçır, benimle bale yap ama sakın içine kapanma. Senin yaşadıklarını en iyi ben ve yelena anlar. İzin ver de sana yardımcı olalım" dediğinde sırıtıp "Benden hiç izin istenmedi biliyor musun? Ya da ben hiç biri ile tartışamadım, yemek yapmadım, özgürce koşamadım. 5 yaşında ben silah ile tanıştım, 7 yaşında ben birisini öldürdüm bunun arkası da geldi, Natasha ben 8 yaşındayken, annemi ararken benim annelik hakkım elimden alındı. Şimdi söyle bana ben bunların fazlasını yaşamışken nasıl bir anda sosyal olmamı beklersin. Sana bir şey söyliyim mi? Ben hayatım boyunca ne lunaparka gittim, nede bisiklet bindim. Evet beni en iyi anlayan yelena ve sensin ama ben kimseyi anlayamadım çünkü artık o derece duygularımı kaybetmeye başladım. Mutluluk neydi? Heyecan neydi? Aşk neydi? Benim bildiğim tek duygu acı oldu. Artık alıştım ki acı bile hissetmiyorum" koşmamla Natasha'nın gözlerinin dolduğunu görmüştüm.
"Belki de bugün iyi bir gün değildir beni ölçmek için" dediğimde kafasıyla beni onaylamıştı. Onu orada bırakıp ilerlerken gözümden küçük bir yaş akmıştı.
Belki de Lunaparka hiç gidemeyeceğim...
...
Kalbim çıt göz yaşım pıt 😥😥
Sizce Lexa'nın modeli kim?
Üzgün bir bölüm oldu ama olsun. Arada Dram gerekir.
Hadi bebeklerim yeni bölümde görüşürüz.
Bol bol yorum atın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Sıcak
ActionSharpSilver programı ile hayatı kararan bir üstün. Bir süre sonra kurtulur ama bu sefer topluma zararlı diye gördükleri için Shıeld onu hapseder ve dışarı çıkmasına izin vermez. Bir süre sonra Avengers için yeni ajanlar gerekir ve onların arasın 16...