Yemek ardından çoğu kişi odalarına dağılırken, bir kaç kişi dışardaydı. Bende İzin alarak sarayı geziyordum. Saray iç dekarosyonı beni büyülerken her şeye dokunmamak adına kendimi çok zor tutuyordum.
Gözlerim gördüğü her şeyde daha fazlasını izlerken üst kata çıkmıştım. Bu kat diğer katlara nazaran daha koyu renkler ile yapılmıştı. Çoğunlukla yeşil ve siyah renklerin baskın olduğu katta süper bir enerji yayılırken beni kendisine çekiyordu. Adımlarım isteğim dışı hareket ederken durdurmaya çalıştıkça daha da hızlı adımlar atıyordum.
Amacım sadece gezmekti neden her şey benim başıma geliyordu? İlerlerken bir tane odaya gelmiştim ve kapılar açılınca ayaklarım yerden kesilerek havada süzülmüştüm. Karşımdaki kişilere bakarken kim olduklarını anlayamamıştım.
Siyah uzun kıvırcık saçları, yeşil gözleri ile sinsi sinsi bakan adam ve siyah düz saçlı, yeşil gözlü kadın bana bakarken "Ne yapıyorsanız indirin beni" dediğimde kız "Bu kız Wanda maximoff olduğuna emin misin? Sanki benzemiyor gibi" dediğinde gülüp "Yanlış hedef. Bak tekrar deneyeceksen iki kızıl daha var. Onlardan biri doğru seçim" dediğimde adam sinirle gözlerini devirip "Sen kimsin küçük midgardlı?"
"En küçük kızıl. BEnim bir tık büyüğüm Wanda, onun bir tık büyüğü Natasha. Anladığım kadarıyla amacınız kötü. Eğer onlara zarar verirseniz buradan ölünüz çıkar" dediğimde ikisi de gülmüşlerdi.
" Bir tanrıya ve tanrıçaya karşı çıktığını farkındasındır umarım. Seni küçük Midgardlı acaba ne yapabilirsin ki. Loki şu aptalı aldığın yere bırak" dediğinde her şey ışık hızında gerçekleşirken kendimi geldiğim yerde bulmuştum. Şokla geldiğim yere bakarken hızla aşağıya inmiştim. Odama girip hızlıca tüm perdeleri ve ışıkları kapatmıştım.
Kapıyı kilitledikten sonra üstümdekileri çıkartıp şort ve askılı crop ile kalmıştım. Boş fayanslara yatarak ellerimi iki yana koydum ve gözlerimi kapattım.
"Yedi diyarın bekçisi, havanın sıcaklığı, toprağın ateşi, suyun buharı. Sana sesleniyorum içimdeki ejder ateşi. Ortaya çık ve bana en güçlünün kim olduğunu tekrar hatırlat" Uzun zamandır yapmadığım ayin ile gözlerimi açarken göğüs kafesimde ateş rengindeki ejdarha çıkarken odanın etrafında dönmüştü. En sonunda önüme gelerek "Ejderha ateşinin sahibi sor sorularını"
"Bu saraydaki kötü enerjilerin sahipleri kimdir?" dediğimde ateşi harlandı ve "Tanrıça Hela Odison ve Tanrı Loki Laufeyson. Enerjileri kötülükle dolup taşıyor. BU enerji vücutta duramaz. Yakında patlayacaktır dışarı" Savaştan bahsediyordu. Yakında savaş olacaktı ve bu en kötüsüydü.
"Ama savaşlar hissedilemez ki" dediğimde Ejderha "7 diyarın yok olma tehlikesi bir savaş bu. Sadece Loki ve Hela'dan çıkmayacak. Beatrix Brown geleceğin koruyucusu, tanrı ve tanrıçaların kızı, vücudundan alınan 6 parçayı bul ve yerine koy. Savaş onlardan çıkacaktır ve bu savaşta çok büyük kayıplar olacak. Unutma yanında her zaman buzdan kılıcın, ateşten tacın, havadan kanatların, topraktan ellerin var" dediği anda hızla vücudumu sardı ve yavaşça içime girmişti.
Altı sonsuzluk taşını bulup yerlerine koymam lazımdı. Ciddi anlamda bir savaş gelecekse Ares bunun başındadır.
...
Sabah erkenden uyandırılmıştım. Yine kıyafetler hazırlanırken bende yüzümü güzelce yıkayıp işimi görmüştüm.
İçeri girdiğimde tek bir insan bile bulamazken yatağımın toplandığını görmüştüm. Yatağın üstüne serilmiş kıyafetlerime bakarken düne göre aşırı sade olduklarını görmüştüm.
Boğazlı beyaz, arkası uzun önü kısa elbise, kırmızı dizimin bir karış üstünde biten, topuklu kadife çizme, kırmızı kemer takarak sade ama şık duran look ile makyaj masasına oturmuştum.
Kızıl saçlarımı güzelce tarayıp tepeden at kuyruğu yaptıktan sonra belirli aralıkla at kuyruğuna lastik tokalar geçirmiştim. Gözlerime eyeliner, kalem, rimel üçlüsünü sürüp, dudağıma sadece kırmızı ruj sürmüştüm.
İşim bitince bavulumdan kırmızı deri eldivenleri giydim. Kulağıma pırlanta küpelerimi takarak yatağıma yatmıştım. Tavanı seyredip otururken göğüs kafesimde bir sıcaklık ve acı hissederken ne olduğuna baktığımda Ejder ateşinin çıktığını görmüştüm.
"Beatrix Brown bu akşamki balodaki partnerin benim. Bu akşam seni korumam lazım" dediğinde yatakta oturur hale gelmiştim "Beni neyden koruyacaksın? Ayrıca seni nasıl tanıyacağım?" diye sorular sorarken "Seni büyülerden koruyacağım, beni tanımak istiyorsan enerjimi takip et" diyerek kaybolmuştu.
...
Garip bir bölüm oldu. İçime pek sinmese de yayınlayıp gideyrum. Hadi bays <3333333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk ve Sıcak
AksiyonSharpSilver programı ile hayatı kararan bir üstün. Bir süre sonra kurtulur ama bu sefer topluma zararlı diye gördükleri için Shıeld onu hapseder ve dışarı çıkmasına izin vermez. Bir süre sonra Avengers için yeni ajanlar gerekir ve onların arasın 16...