16

739 54 14
                                    

Aşağıdan gelen sesler ile uyanırken kapının odası hızlıca açılmıştı. Korku ile yataktan kalkarken silahlı adamların olduğunu görmüştüm. Hızla Dean'a döndüğümde boş olduğunu görmüştüm. 

"KİMSİNİZ!" diye bağırırken hızla silahlarını bana doğrultmuşlardı. "Bizimle geliyorsun" diye kollarımdan tutmuşlardı. Daha ne olduğunu kavrayamıyordum. Etrafta ne Dean vardı ne de birisi. Hiç bir koruma yoktu, asıl en önemlisi bu adamlar kimdi ve beni, yatak odamdan alıyorlardı. 

Üstümde pijamalar, ayağım çıplak bir şekilde minibüse bindirildim. Ellerime kelepçe takmışlardı, hiçbiri konuşmuyorlardı. 

Kafam allak bullak olmuşu. Yaklaşık bir saat yol gittikten sonra durmuştuk. Arabadan yaka paça indirilirken garajda olduğumuzu görmüştüm. Bir sürü araba yerine uçak tarzı şeyler vardı ve hepsinin üzerinde aynı semboller. Kuş sembolü...

Garajdan bir kapıya geçerken her şey biranda lüks olmuştu. Çıplak ayaklarım mermere değdikçe üşüyordu, üstümde pijamalarım ile getirilmem çok saçmaydı. 

Beni bir odaya sokarlarken burasının sorgu odasına benzediğini gördüm. Beni oraya kelepçelerlerken beklemeye başladım. Dean neredeydi? Oda bu insanların elinde miydi? Kafam çok karışmıştı. 

Gözlerim önümdeki aynada takılı kaldı. Arkada beni izliyorlardı adım kadar emindim. Kafamı kaldırıp yana yatırdım ve en sert bakışlarımı gönderdim. 

Yazardan

Nick aynanın arkasında kıza baktı "Bu bakışları nerde olsa tanırım. Bu Beatrix, Sadie falan değil. Maria hızlı bir şekilde kan dokularına, parmak izlerine veya uyuşacak tüm testleri yaptır" dediğinde Maria hızla kafasını sallayarak odadan çıktı.

Maria'nın açtığı kapı kapanmadan içeri Tony, Natasha, Daisy, Steve, Wanda, Bruce, Clint ve Coulson girmişti. 

Daisy dikkatlice ve özlemle kızın yüzüne bakıyordu. Kız ise Beatrix olduğu belli olan bakışlarını atıyordu. 

"Söylediğinize inanmamıştım ama bu gerçekten Beatrixse neden bizi tanımadı? Neden kendine Sadie diyor?" cümlelerini kurarken içeri Yelena girmişti.

"Çünkü kendisinin beyni ikinci defa yıkanıyor. İlkini Sharpsilver programında yıkanmış ve bir de şimdi. İlk olsaydı ismini duyduğunda otomatik olarak bir tepki verirdi ama ismini duyduğunda hiç bir tepki vermedi" demişti.

Sorgu için Melinda May ile Ward girerken kız bakışlarını hiç o taraf çevirmedi bile. Melinda elindeki dosya ile konuştu "Sadie Hale, Dean Hale ile ne zamandır evlisin?" dediğinde kız ona kafasını döndürdü ve "İkimizde bu sorunun cevabını o elinde tuttuğun kağıtta yazılı olduğunu biliyoruz. Bana o kağıtta yazılı olmayan sorular sor" bu kesinlikle Beatrix'İn ta kendisiydi. 

"Ya da ben soru sorayım. İlk olarak beni neden evden bu şekilde aldınız? İkinci olarak Kocam Dean Hale nerede?" Tony kızın kocam kelimesinde takılı kalırken kaşları çatılmış ve ellerini sıkmıştı.

"Dean Hale şuanda kırmızı bülten ile aranan bir suçlu. Hydra'nın başı olarak tespit edildi. Seni buraya onun yerini söyle diye getirdik ama anlaşılan sende bilmiyorsun. Peki ne zamandır tanışıyorsunuz?" 

Kızın pijaması boğazını da kaplıyordu bu yüzden herhangi bir dikiş izi falan göremiyorlardı. "Dean'ı ne zamandır tanıyorum bilmiyorum ama emin olun ne yaparsa yapsın sonuna kadar arkasındayım" İşte bu sözleri kimse beklemiyordu.

"Böyle yapmaya devam edersen yardımdan senide tutuklarız" kafasını ona çevirdim "Pardon da buna hakkınız yok. Akşam kocamla yattığım yataktan sabah tek başıma silahlı insanalar'la uyandırılıyorum. Üstüne üstlük ayakkabısız ve nedenini bilmediğim şekilde buraya geliyorum. Acaba karısını burada sorgulamak yerine arasanız mı? Hani daha mantıklı ya sonuçta aranan kişi ben değilim" kızın bu hiddetli konuşmasında bir şey bilmediği açıktı.

 "Wanda zihnine gir" diye emir vermişti Nick. Wanda kırmızı olmaya başlayan gözlerini kız dikmişti. Girmeye çalışmıştı ama olmamıştı. Kız hırsla girmeye çalışırken aynanın diğer karşısındaki kızın burnu kanamaya başlamıştı. Sinirli olduğu için bunu fark etmezken May ve Ward arasında kısa bir bakışma geçmişti.

Kızın göz bebekleri gittikçe büyüyordu ve göz ile kulaklarında kan akmaya başlamıştı. Son olarak kızın gözleri kayarken sandalyeden düşeceği sırada Ward onu tutmuştu. Aynanın diğer tarafında ise aklına girmeye çalışan kızda bayılmıştı. 

Hızla kelepçeli bir şekilde kızı odadan çıkartırlarken diğer kızı da çıkarmışlardı. Revir en aşağı katta olduğu için mecburiyetten insanların içinden geçeceklerdi ve diğer Shıeld ajanlarının Sadie'yi tanıma ihtimalleri vardı.

Bunu umursamadan merdivenlerden hızla inerlerken gören şokla tekrar bakıyordu kıza. Kız tam giriş katına gelmişti ki kocası elindeki silahla ve 200'den fazla Hydra ajanı ile içeri girmişti. 

"BANA KARIMI GETİRİN"

...

Ay selam. Karışık bir bölüm oldu. Yeni bölümü tahminen haftaya alırsınız. Lütfen düşüncelerinizi yazın. Sizi seveyrum <33333333333

Soğuk ve SıcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin