6

1.5K 111 9
                                    

Depodan yavaş yavaş içeri girerken çok rahat girdiğimizi anlamıştım. Hızlıca aşağıya inerken sesler geliyordu. 

"Söyle bakalım Tony Stark, Ajan Coulson ve ekibini nerede saklıyorsunuz" 

"Onlar kim onu bile bilmiyorum. Bilsem de söylemezdim" dediğinde gülümsemiştim. Yelena Parmağı ile üçten geriye saymıştı. Tüm parmaklar inince kapıya tekme atarak içeri girmişti. En arkada ben varım ve karanlıktan beni görmüyorlardı. 

"İNDİRİN SİLAHLARINIZI" diye bağırmıştı Yelena karşıdaki adam gülüp "İki Widow da burada ha. İki kişiye karşı 50 kişi adaletsiz değil mi?" demişti. Kate "Üç kişi" demişti. adam gülüp "Herhalde sayman yok, Baksana iki kişisiniz. Ayrıca üç kişi olsanız ne işe yarayacak" dediğinde gülüp karanlıktan çıkmıştımç

"Çok şeye yarayacak" dediğimde adam şaşkınlıkla bana bakmıştı. "Kimsin sen?" demişti. Sırıtıp "Lexa" Silahın güvenliğini açıp "Tek kişilik dev kadro" dediğimde gülüp 6 adamını göndermişti. Üçü Yelena'ya, ikisi Kate'e ve bir tanesi bana. 

Adam hızla elindeki silahın tetiğine basıp kurşun atarken hızlıca yere eğilip kurşunlardan kurtulmuştum. Sonra yerden adamın kafasına kurşunu geçirmiştim. Adam ölüp yere düşerken bu sefer iki kişi gelmişti. 

Hızlıca koşarak bir tane adamın göğsüne tekme atıp ters dönmüştüm. Adam diğerinin üstüne düşerken hızlı davranıp kafalarına kurşun atmıştı. 

Adamların sayıları gittikçe artarken sinirle baş adama bakmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adamların sayıları gittikçe artarken sinirle baş adama bakmıştım. Diğerleri eli kolu bağlı bir şekilde bizi izliyorlardı. 

"LExa arkanda" diye uyaran Nat ile arkama bakmaya çalışırken birisi kollarını sarmıştı. Kolları ile vücudumu sıkarken hızlıca sağ bacağımı yukarı kaldırıp ona beklemediği şekilde tekme atmıştım. Bazen işe yarıyordu bale dersleri. 

Adam bırakmasa bile sendelerken dirseklerimi adamın midesine geçirmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam bırakmasa bile sendelerken dirseklerimi adamın midesine geçirmiştim. Adam bırakmak zorunda kalırken hızlıca arkamı dönüp kafasına sıkmıştım. Şarjörün bittiğini anlarken elimi cebime attım ama şarjör orada değildi.

"Siktir" diyerek etrafa baktığımda Kate ve Yelena'nın yakalandığını görmüştüm. Adam bana sırıtarak "Teslim ol ki canını yakmayalım" dediğinde ben sırıttım "Benim canımı benden başka kimse yakamaz" diyerek çaktırmadan etrafa bakıyordum. Şarjör gözükmüyordu. 

Ama o yandan gelen yumruk ve tekme ile yere düşerken ne olduğunu şaşırmıştım. Hızlıca atan kişiye baktığımda hydra ajanlarından biri olduğunu görmüştüm.

"Bir ergen için fazla iyi dövüşüyorsun" Ergen kelimesinden nefret ederdim. Gözlerimi sinirle devirim sırıttım "Sende bir insana göre fazla cesaretlisin" adam gülüp "Sen kimsin ki bana hakaret edebiliyorsun?" Ellerimi yana koyarak ayağa kalktım. Neredeyse onunla aynı boydaydım. 

"İsmini illaki duymuşsundur. Bir ara çok ünlüydü hatta. Hydra, rusya ve Shıeld arasında" dediğimde kaşlarını çatmıştı "Black widow olman imkansız çünkü o program sen doğmadan önce kapatılmıştır" dediğinde kafamı iki yan salladım.

"Sharpersilver" dediğimde adam derince yutkunmuştu. Tony Stark'ın "Siktir" dediğini duymuştum. 

Diğer adam yanımıza gelerek "Sen hayatta kalan tek sharpersilver olmalısın. Beatrix Brown... Çok uzun zamandır bu ismi duymamıştım. Senin en üst seviye bir Black Widowdan daha iyi olduğunu söylemişlerdi. Kanlı canlı görerek bu söylenti doğrulandı" dediğinde kafamı yana yatırıp.

"Beatrix değil canım. LEXA" diyerek hızla iki elimi de onların kalbinin olduğu yere bastırarak kalbinin donup parçalanmasını sağlamıştım. Her şey saniyeler içinde gerçekleşirken adamlar anında yere düşerek ölmüşlerdi. 

Bir kaç hydra ajanı kalmıştı. İçerisi soğumaya başlarken gülümseyip elimde sivri buz kristalleri oluşturmuştum. "Bana bunları siz vermediniz ama sizin sayenizde ortaya çıktı. O yüzden teşekkür bağımında sizi hızlı öldüreceğim" diyerek kristalleri onlara atmıştım.

Saplanan yerlerden akan kan ile hepsi yere düşmüştü. Yerdeki cesetlere bakarken oda ısınmaya başlamıştı bile. Ellerim geri rengi ve sıcaklığına dönerken hızlıca avengers'a dönmüştüm.

Hepsi şaşkınlıkla bakarken hızlıca yanlarına gidip iplerini çözmeye başladım. Hepsinin çözünce yanlarından ayrılarak dışarı çıkmıştım.

İşte güçlerimi yine birisini öldürmek için kullanmıştım... 

... 

Macera bölümleri güzel gidiyor. Şimdim size bir şey söyleyeceğim. Haftanın belirli günleri bölüm atalım çünkü beş bölüm birden yazmak zor oluyor birde yakında okullar açılacak ve lisenin ilk yılı olduğu için dersler daha yoğun olacak. Ona göre ün ayarlayacağım.

Soğuk ve SıcakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin