little Demon

7.9K 184 6
                                    

Seme : Gizan
Uke : Dazaan

Pagi ini adalah pagi yang cerah, seorang Pemuda Imut bernama Dazaan Ia adalah Seorang Iblis, Namun banyak Yang belum mereka ketahui kalo Dazaan adalah Anak yang Paling Pendiam, Dia hanya akan Mengeluarkan Beberapa kata saja saat ia mau, Hari ini dia ada pertemuan dengan Teman teman nya.

Ayon : OY DAZAAN SINI"

Dazaan : Ada apa yon ?

Ayon : kemarin Lu lupa bawa ini" *memberikan buku Biologi*

Dazaan : owh makasih Ya

Ayon : ya, eh BTW kamu tau gak hari ini katanya bakal ada murid baru loh.

Dazaan : siapa emang ?

Ayon : entahlah tapi katanya dia seorang Alpha"

Dazaan : owh, kamu udah pernah ngalamin heat ?

Ayon : udah tinggal kamu aja yang belum

Mereka pun hanya membicarakan tentang Heat dan cara mengatasi nya, hingga Dazaan tak sengaja menabrak seseorang.

Bruk!!

Dazaan : awww

Orang : hey kamu gak apa apa ?

Dazaan : iya aku gak ap— Gizan!!

Gizan : Da...dazaan!!

Dazaan tiba-tiba lari menghindari gizan, ia mendorong Gizan sampai Terjatuh, Gizan yang melihat dazaan Lari pun tau apa yang sebenarnya terjadi, ia lalu mengejar Dazaan.

Di Rooftop

Gizan : Dazaan Aku bisa jelaskan Waktu Itu"

Dazaan : JELASKAN APA, KAU SUDAH 16 TAHUN HILANG ENTAH KEMANA TANPA MENGABARI DIRI KU!!

gizan : Aku tau, Aku tak bisa mengabari Diri Mu karena Ibu ku dazaan, Ibu menjodohkan Ku dengan seorang Beta aku"

Dazaan : kenapa hiks kenapa, aku sangat kesepian tanpa diri mu Gi hiks aku mau kau tetap ada di sisi ku hiks aku mohon"

Gizan tiba-tiba mendekati dazaan lalu memeluk erat dazaan, Ia tahu ini adalah kesalahan Dia, ia sebenarnya mencintai Dazaan.

gizan : maafkan aku Dazaan, Maaf telah meninggalkan Mu Cukup lama"

Dazaan : Aku me...maafkan Mu

Akhirnya mereka pun bersama, tapi pada saat Dazaan Ingin melepaskan pelukannya Ia tiba-tiba merasa Panas, seperti ia sudah mengalami Heat.

Dazaan : Gi ini panas Tolong Hah Hah hah Gi"

Sepertinya Gizan tau, bahwa Dazaan Sedang mengalami Heat, ia langsung Menggendong Dazaan ala bridel style lalu Mentelportasikan Diri nya ke rumah.

Dazaan : Gi kenapa Kita di sini Hah hah hah"

Gizan : aku akan membantu mu tapi mungkin besok kau tidak akan Bisa berjalan.

Gizan lalu membawa Dazaan ke kamar, lalu ia menindih Dazaan, ia mencium Ganas Dazaan,

Dazaan : emm~~nnghh~~

Gizan : *smirk*

Gizan membuka baju Dazaan ia melihat nipple Dazaan yang berwarna Cerry Ia berhenti mencium dazaan, saat membuka mulut terlihat benang saliva Dari bibir mereka, gizan lalu menghisap Nipple Dazaan Dan menggigit nya secara lembut.

Dazaa : ahk~~!! Sa...sakit

Gizan : hmmm~~~?

Gizan lalu memasukkan 2 jari nya ke hole Dazaan, Dazaan sedikit terkejut Ia sedikit merintih kesakitan, Gizan lalu Memaju mundurkan Jari Nya Tersebut.

Dazaan : ahh~~ngghhh~~

Gizan : I like Your Moans Dazaan~~

Gizan tiba-tiba mempercepat Tempo Nya, Dazaan Langsung meremas rambut gizan, Gizan Tidak peduli Dengan rambutnya yang ia lebih Pentingkan adalah dazaan.

Dazaan : Gi~!! I ahh~~ I will Cum!!

Gizan : Ten...tentu hah~~

Dazaan : ahhh~~~~ hah hah hah

Dazaan Pun klimaks sangat Banyak, Gizan lalu meminum Sprema yang masih ada di pen*s dazaan, Dazaan yang melihat hal itu muka nya seketika memerah seperti Tomat.

Dazaan : Gi aku lelah, Kita Bisa lanjut Besok hah hah hah

Gizan : Baiklah, Sudah sekarang kau tidur oke"

Gizan tiba-tiba di tarik oleh Dazaan, sepertinya Dazaan ingin sambil Di peluk oleh Gizan, Gizan yang mengetahui Hal Itu hanya merasa Gemas.

Dazaan : don't leave me again"

Gizan : I won't leave you baby"

Gizan : Now Sleep

Akhirnya Mereka berdua Pun tidur bersama, Pagi hari yang Indah Iya bukan

NIH YANG NONTON PAGI PASTI DAPET ASUPAN GIZI NIH, HABIS BACA INI NIH

One shot YTMCI BxB (hiatus)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang