Doktor ayağımın alçıya alınması gerektiğini söyledi. Bu yüzden alçıya aldıktan sonra eve gittik. Dershaneye 3 saat vardı daha ama işimi sağlama almam lazım demi. Anneme dönüp
- Anne bugün dershanede ilk günüm. Gitsem olmaz mı?
Dedim yalvaran gözlerle bakarak.
- Kızım daha yeni alçıya alındı. Bugün dinlen ama yarın git tamam mı?
-Ama anne bugün yeni arkadaşlarımla tanışacağım. Hem önemli bir sınav da var önümde. Gitmem lazım.
-Sınav yılında ayağını kırmayı biliyorsun ama.
-Sanki bilerek yaptım.
Dedim göz devirerek. Annemle ilişkimiz çok değişiktir, sanki beni bir sever bir sevmez havası vardır hep. O yüzden hiç anlamam ne hissettiğini ne söylediğini.
Bazen diğer arkadaşlarıma özeniyorum açıkçası. Anneleriyle öyle ilişkileri var ki... Bir de bizimkine bakıyorum da, neyse. En azından varlar.
Annem her ne kadar dirense de altından girip üstünden çıkmıştım. Sınav var falan diyip zorla ikna etmiştim. Yalan, sırf meraktan gidecektim bugün. İlk gün
sonuçta.Üç saati atlattıktan sonra annemin de yardımıyla üzerimi değiştirdim. Daha sonra da beraber dershaneye gittik. Buraya ilk defa sınıf belirleme sınavı için gelmiştim. Seviyem en üst sıradaydı. Zekamla övünmeyi pek sevmem ama çok zekiyimdir açıkçası. Bak gene mütevaziliğim tuttu .
Dershaneye girdik ve yukarı zor da olsa çıktıktan sonra sınıfıma geçtim ve dersi beklemeye başladım. Tabi annem acırsa sekreterliği söyle seni almaya gelirim dedi ve daha nice öğüt.
Sonunda herkes sınıfa gelmişti. İlk ders biyolojiydi. En nefret ettiğim derslerde zirve yapan tek ders. En zorlandığımda bu dersti. Okuldaki hoca olmayan hocam sağolsun.
Hiç kimse hocadan bahsetmemişti. Ya da ben duymamıştım. Çok susadığımı hissedince annemin bıraktığı 20 TL' yi alıp koltuk değneklerimden tutuna tutuna bir şekilde kendimi kantine attım. Zaten koridorun sonu kantin. Suyumu ve en sevdiğim çubuğu aldığımda hocaların dağılmaya başladığını gördüm. Zaten geç kalsam da kızacaklarını pek düşünmüyorum. Dershane özel diye hep alttan alırlardı öğrencileri. Gene öyle olacaktır kesin.
Ve ayağım kırık hani bir zahmet alttan alın.
Kapıyı hafifçe tıklatıp kendimi biraz zorlayarak içeri attım. Daha hocaya bakamamıştım kapıyla olan cebelleşmemiz yüzünden.
Bu koku. Sanki ben bu kokuyu bir yerde daha koklamıştım. Lan yoksa.
Kafama birden dank etmesiyle soluma döndüm. Döner dönmez gördüğüm bir çift ela gözle kendime kocaman bir siktir çektim. Bu hayvan herif benim biyoloji öğretmenim mi?
Hayat benimle harbiden taşak geçiyor.
-----
Kısa bir bölüm oldu ama olsun.🙃
Bomba şeylere hazır olun 🥸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM'A | TAMAMLANDI✔
Teen FictionSıradan bir günde ayağının kırılması ne gibi sonuçlara yol açabilir ki? Nefret ettiğin bir adama nasıl aşık olursun? Şevval kendi hayatında olan. Sadece ailesini ve sınavını düşünen sıradan bir kızdır. Ömer Hoca'nın gizli yönlerini merak ederken baş...