GİTME

1.5K 57 55
                                    

Selim'i şuraya bıraktım ☝🏻 bakması sizden. (Ne kadar yakışıklısın Allah sahibini öldürüp bana bağışlasın.) Şka yptm.

------------------------

-Langıdı lan lan langıdız lan lan lan samırsak dövmeci. Gümbürtü gümbana-

-Ya kes artık Ayşıl hem yanlış söylüyorsun hem de beynimi siktin.

-Ya çok mutluyum kes.

-Alt tarafı sevdiğin çocuk sana çıkma teklifi etti.

-Ya salak mısın çok mutluyum ben! Resmen SEVDİĞİM ÇOCUK!

-Tamam anladım çok mutlusun.

-Bence bugünü bir noodle günü cips artı kola olarak kutlamalıyız!

-Bak işte ona varım. Hadi fırla!

-Ya sen fırla.

-Ben mi çıkma teklifi aldım gerizekalı! Tabii ki de sen çılgınlaşacaksın.

-Tamam doğru!

Dedi ve koltuktan fırladı. Arkasından gülümsedim yavaşça. Telefonumun titreme sesi gelince elime aldım. Tek kaşım istemsizce kalkmıştı.

Bilinmeyen: Yarın saat 14.00'de atacağım konumda ol ve bir yamuk yapma gibi bir girişimde asla bulunma Çaylak.

Bilinmeyen: *Konum.

Telefonu birden kapatıp yanıma koydum. Derin bir nefes verdim. Allah'ım sen bana yardım et. Neye bulaştım böyle. Ne olur bir şey olmadan atlatayım şu işi. Yeniden telefonumu elime alıp sanki korkmamış havası vermek adına mesaj yazdım.

Siz: Sende bana yamuk yapma sakın! Öyle bir girişimde bulunma.

Atar atmaz ekran görüntüsü aldım. Hesaplamalarıma göre mesajlaşma bittikten 10 saniye sonra siliyordu bütün mesajları. Zaten görüldü atıp çıkmıştı. Ayşıl içeri girince birden korktum. Hafifçe çığlık atmış olabilirim tamam.

-Ne oldu ya birden. Beklediğimiz biri mi vardı. Benim kim olacak?

Dedi gülerek.

-Yok dalmışım birden sen gelince de işte korktum.

-Senin betin benzin atmış.

Dedi gözlerini kısarak. Hemen elindeki ağzına kadar dolu iki cips tabağını bıraktı ve yanıma oturdu.

-Şevval sende bir haller var ve bana söylemiyorsun. Hissediyorum.

Elimi yanaklarıma koydum ve rahat bir tavırla.

-Neyim olabilirki? Sen birden içeri girince korktum ve senden sakladığım bir şey yok. Haberin olurdu bir durum olsa.

Dedim gülümseyerek. O da gülümsedi ve

-Doğru sonuçta bir olay olsa dostuna anlatırdın. Benden saklayacak değilsin ya. Eee Ömer Hoca'yı hâla seviyor musun?

Yutkundum. Rezil bir insanım ben. Yalancı bir insan. Kendimi en kötü hissettiğim andayım.

-Yok ya. Hoşlanmaymış o sadece. Hem adam benden büyük beni niye sevsin ki?

-Ya keşke sevseydin, çok yakışıyorsunuz hem!

Evet.

-Onun beni sevmediği yerde neden ben onu seveyim ki?

-Ne bileyim belki ben gibi bir karşılığı olurdu.

-Aynı yaşta değiliz ki. Sen en azından ortak arkadaştı, çöpçatanlardı falan filan neyse ama öğretmen o.

-Doğru. Neyse, daha bomba bir haber geliyor.

HOCAM'A | TAMAMLANDI✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin