*Herkes en sevdiği arkadaşının adını yazsın bklm.
* Yorum atmayı unutmayın canlarım.
__________________-Aykut hemen dedim.
-Abi ben Almanya'dan iki saat içinde nasıl doktor getirteyim?
-Sormadım zaten Aykut. O doktor iki saat içinde burada yoksa sende yoksun demektir.
-Türkiye'deki en iyi doktoru getirtsem.
-Tamam lan sen kaşındın hem buradakini getir hem de oradakini!
Diyip telefonu suratına kapattım.
Olan olmuştu işte. Bilinmeyen kendini ortaya atmıştı gene.
-Doktor yok mu burada be?!
Bir hemşire gelip
-Beyefendi rica ediyorum bağırmayın burası hastane. Doktor Bey birazdan burada olur.
Ses tonumu alçatıp
-Bakın hemşire hanım sevgilim kolundan kurşun yedi ve hala baygın. Ama bu soktuğumun hastanesinde doktor yok! Nerede bu doktor. Ne sikime yarıyor benim sevdiğim kadını iyileştirmeyecekse.
-Bakın fazla önemli bir durum yok zaten. Sadece tetkik edeceğiz o kadar.
Elimi yüzüme götürüp son sabır demlerimi yaşamaya başladım.
-Kolunda bir demirle olduğu yerde benzi beti atmış bir şekilde yatıyor ve siz bana sadece tetkik edeceğiz mi diyorsunuz. Bir tetkikle bırakamazsınız bir de. Belki içinde paslandı!
Gülmemek için kendini zorlayan hemşireye laf anlatamayacağımı anlayınca
-Oradan komik bi şey anlatıyor gibi mi duruyorum hanımefendi?! Kız iki seksen neredeyse 10 dakikadır orada yatıyor. Gidin lütfen. Nolur gidin yoksa harbiden bu hastaneyi başınıza yıkacağım.
Gitmişti hemşire bozuntusu. Bir odaya bile almamışlardı resmen. Böyle bir rezillik olamaz!
-Yeter be kardeşim ne bağırıyorsun deminden beri?! Bizim de hastamız var.
Adama dönüp
-Ne atlıyon lan sen ordan dingil! Senin yakının kontrol altında ama benim sevgilim hala kolundaki kurşunla duruyor.
-Doğru konuş lan!
Diyip bana doğru gelmeye başladı.
-Konuşmazsam ne yaparsın?!
Birbirimize yürümeye devam ederken birisi
-Güvenlik! Güvenlik gelsin.
Birden güvenli araya girip beni kucaklamış gibi geriye çekti.
-Sakin olun beyefendi.
-Lan benim sıkıntım yok zaten bu karşımdaki herifi tutun.
-Bağırma lan! Annem rahatsız yatıyor. Sen sürtüğünü koruyamadın diye rahatsız etme milleti.
O sürtük mü dedi?!
-Şimdi siktim belanı!
Beni tutan güvenliği köşeye savurup adama okkalı bir yumruk attım.
Güvenlik boş sedyelere çarparak yere düşmüştü. Ortalık şimdi harbiden karışmıştı. Ama karışsın!
Yumruğumla geri savrulan adam kalkıp bana bir yumruk çaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM'A | TAMAMLANDI✔
Teen FictionSıradan bir günde ayağının kırılması ne gibi sonuçlara yol açabilir ki? Nefret ettiğin bir adama nasıl aşık olursun? Şevval kendi hayatında olan. Sadece ailesini ve sınavını düşünen sıradan bir kızdır. Ömer Hoca'nın gizli yönlerini merak ederken baş...