CANGA

2K 78 31
                                    

Evet bölümümüzün konusu Canga olduğu için bilmeyenler için fotosunu koyayım dedim.

Cangayı bilmeyende ne blm sgdhhd

ÖMERDEN

Şevval gittikten sonra sınıfa hiddetle girdim.

-Bana bakın! Bunu yapan ayağa kalksın yoksa ben kaldırmasını bilirim. Evet kim?

Dedim iki elimi cebime sokup.

Sınıftan ses gelmeyince

-Eğer bunu Şevval'e her kim yaptıysa söylesin yoksa hepinizi birden dershaneden attırırım. Bunu yaparın gençler.

Dedim tek kaşımı kaldırarak. Bu sefer de söylemezlerse bunu harbi yaparım.

Herkes birbirine bakmaya başladı.
Kimin yaptığını biliyorum ama mala yatıyorum şuan.

Ceylin parmak kaldırarak.

-Hocam pardon da bunu her kim yaptıysa  onu dershaneden attırmanız imkansız herkes buraya parasıyla geliyor sonuçta.

Ona doğru yaklaştım ve gür bir sesle.

-Evet buraya parasıyla geldiğini en çokta belli eden sensin değil mi Ceylin?

-Anlamadım hocam.

Dedi. Anladın da mala yatmaya devam et sen. Resmen sınırlarımı sonuna kadar zorlamak istiyor gibi bi hali var.

-Bu sınıfa girmek için ödediğin rüşvetle zenginliğini kanıtlama çabasına girmedin yani?

Yüzünün rengi iyice değişmeye başlamıştı. Bu hoşuma gitti.

Hayır! Çok hoşuma gitti. Çünkü şuanda herkesi parçalayabilirim. Zaten bir şey anlatmadı merakımdan ölmek üzereyim.

-Hayır hocam. Ben bu sınıfa çabamla girdim.

-Her denemede dipte olarak mı? Bana masal anlatma. Yönetmelikte ben de varım. Rüşvet vermediğini söylüyorsun. Bunu her türlü kanıtlarım. Ama sen vermediğini kanıtlayamazsın.

Sustu. Ama ben devam ettim

-Sen yaptın değil mi? Şevval'i sen sıkıştırıp dövdün.

Kafasını aşağı yukarı salladı.

-O mu söyledi hocam?

-Sen söyledin ya. Ben giderken söylediklerini duydum. Ne yapacaksan kendine sakla. Yoksa değil sana bu şehirde bu ülkede rahat vermem. Anlaştığımızı düşünüyorum.

Çok sinirliydim. Hala da sinirliyim. Bu kız delirtir insanı. Dershaneden gitmesi için babama bir telefonum yeter.

Doğruca öğretmenler masasına doğru gittim.

Sınıfa bir göz attığımda herkes olanları şokla izliyordu.

Birden Efe'yi gördüm. Ceylin'e kaş göz yapıyordu. En son

-Emmi oğluma vurduğun elleri kopartıp götüne sokmazsam beni eşekler siksin.

Dediğine güldüm. Emmi oğlu mu? Böyle bir konuşmaya normalde izin vermezdim. Ama bu sefer görmemişi oynadım. Ve derse kaldığım yerden devam ettim.

ŞEVVALDEN

-Nahanda böyle oldu Ayşıl her şey.

HOCAM'A | TAMAMLANDI✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin