Gece bölümü yükleyecektim ama yazarken uyuyakaldı. Telefon da yere düşmüş.
Çok güzel günler geçiriyorum cidden skxmxkndkxnd.
Neyse hade cici okumalarr.
______________
-Yok öyle bir şey, vermem.
Sesler geldiğini duyunca hafifçe gözlerimi araladım. Ömer yanımda yoktu ve sırtı bana dönüktü. Telefonla konuşuyordu.
-Ne demek yanarız ya. Yanalım anasını satayım Aykut.
Telefonda sesler geliyordu. Ömer sesini iyice kısaltarak konuştu.
-Şevval'i hiç bir şeye karıştırmıyorum da. Vermiyorum da tamam mı? Bi sikim yapamazlar.
Ne oluyor?
-Evin etrafına dizin adamları. Sorun istemiyorum!
Telefonu kapattıktan sonra derin bir of çektiğini duydum. Cidden neler oluyor şuanda?
Arkasına döndüğünde gözlerimi kapatıp uykudaymış gibi davrandım. Saat kaçtı acaba?
Yatağa uzandı yeniden. Bana doğru döndüğünü hissettim.
Saçımdan bir tutam alıp saçımın arkasına koydu. Yanağımı hafifçe okşamaya başladı.
-Söz her şey düzelecek. Umarım o gün yan yana kalırız... Ben olmasamda güvende kalacaksın.
Ne demek bu şimdi? Gözlerimi şuan açmalı mıyım?
Eli yanağımdayken alnıma bir öpücük koydu. Daha sonrasında yataktan yavaşça kalktı. Kapıdan çıktı.
Çıkar çıkmaz gözlerimi açtım. Ne demeye çalışıyor? Hiç anlamıyorum.
O gidince doğruldum yataktan. Ne yapacak? Bana söylemediği daha çok şey var.
Kafam dağınıktı. Yatakta öylece yarım saat boyunca oturdum sanırım. Daha sonra banyoya gidip işlerimi hallettim.
İçeri geçtiğimde mutfaktan mükemmel kokular geliyordu. Ceylin'di zaten orası barizdi. Mutfağa gittim ocağın başında bir şeyleri karıştırıyordu.
-Günaydın Ceycey.
-Günaydın Şev. İyi uyudun mu bari?
Diyip güldü.
-Uyudum ya normaldi.
-Eniştenin kolları arasında güzel bir uyku çekmişsindir tabii.
Diyip imalı imalı baktı.
-Sadece uyudum gece yatamayınca odasına gittim o kadar.
-Tabii sadece uyumuşsundur eminim. Enişte de hiç o göz yok da.
-Salak salak konuşma ya.
Diyip salona geçtim. Sonrasında farketmeden yeniden düşüncelere daldım.
Ne olacak cidden?
___________________
-Dışarıdan söyledik bugün.
Dedim Ömer'e dönerek. Fazla yakın davranmıyordum nedensizce. Bana anlatamadığı şeyler var. Sindiremiyorum.
-İyi yapmışsınız yorulma.
Dedi dürümün son lokmasını ağzına tıkayarak.
Unuttu mu acaba?
Ömer'den bahsediyoruz. Unutmaz o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM'A | TAMAMLANDI✔
Teen FictionSıradan bir günde ayağının kırılması ne gibi sonuçlara yol açabilir ki? Nefret ettiğin bir adama nasıl aşık olursun? Şevval kendi hayatında olan. Sadece ailesini ve sınavını düşünen sıradan bir kızdır. Ömer Hoca'nın gizli yönlerini merak ederken baş...