Selamlaaar!!
▪︎Yeni bölümümüzün şarkısı "Lovely". Mükemmel bir aşk şarkısı. Dinlemenizi tavsiye ederim.
▪︎Vote ve yorum atmayı unutmayın
~~İyi okumalarrr♡♡
_____________________
Kendimi resmen test çözmeye zorluyorum deminden beri. Bu bir işkence gibi.
Paragraflar bir sayfanın yarısını kapladığı için. Ve de kafam ağzına kadar dolu olduğu için anlayamıyorum. Şu soruyu 20 dakikadır okuyorum mesela.
En son dayanamayarak kulaklığımdan Toygar Işıklı'nın Hayat Gibi şarkısını dinlemeye başladım.
Acımasızsın,
İskankarsın,
Vefasızsın,
Riyakarsın.
Hem günahsız hem günahkarsın.
Hayat gibi.Birdenbire kulağımı delip geçen bildirim sesine küfür ettim. Ya Turkcell ya da Trendyoldur. Onlardan başka da beni düşünen yok zaten.
Ama yinede yukarıda bildirim işaretini görmemek için telefonu açıp baktım.
054***: Aşağıya in. Seni özledim.
Ne?! Kim bu be? Tanımadığım bir numara. Yoksa Ömer hoca mı?
Şevval Kayar: Kimsin sen be?
054***: En sevdiğin hocan:)
O. Gerçekten de o! Sonunda geldi! Evet geldi!!
Hemen üzerimi değiştirip aşağıya indim. Anneme Ayşıl'a gideceğimi söyledim. Ayşıl'a da orada olduğumu sorarsa olduğumu söylemesi için mesaj attım.
O benim en iyi arkadaşım. Onunla aramı bozamam. Bu yüzden ikimizde unuttuk bu meseleyi.
(Şevval'in kombini bu. İsterseniz başka bir kombin düşünebilirsiniz:))
Aşağıya indiğimde bana güler yüzle bakan hocama baktım. Bende gülümsedim. Hayatımın en güzel anlarından biriydi sanırım.
Hatta sanırım değil kesinlikle öyle.
Öylece birbirimize bakarken bana kollarını açarak baktı. Koşarak açtığı kollarından ona sarıldım. Elimi sırtında tutarken o da ellerini belimde birleştirmişti. Kızgın olmam gerek ama olamıyorum işte. Söz konusu o olduğunda resmen bu imkansız hale geliyor.
Kokusunu özlemişim. Sanırım şuan yıllardır sevdiğinin yolunu bekleyen kadınları daha iyi anlıyorum.
Trip atarım. Ama şimdi değil. Sarılmamızın tadını çıkarıp kokusunu içime derince çektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM'A | TAMAMLANDI✔
Teen FictionSıradan bir günde ayağının kırılması ne gibi sonuçlara yol açabilir ki? Nefret ettiğin bir adama nasıl aşık olursun? Şevval kendi hayatında olan. Sadece ailesini ve sınavını düşünen sıradan bir kızdır. Ömer Hoca'nın gizli yönlerini merak ederken baş...