LAFI UZATMAYI SEVMEM AMA YORUM YAPIN AZICIK.
Yeni bölümle el elde el başta bırakıyorum. Hadi cici okumalar
________^^________
-Şunun hareketlere bak!
Diyip kahkahayı bastım. Ceylin'le birlikte kudura kudura film izlemeye devam ediyorduk. Yanımızda cips ve kolalar falan vardı.
Ömer baya bonkördü.
Ama şunu söylemeliyim ki Ceylin'i çok özlemişim. Baya özlemişim hatta.
-O adam nasıl buldu hemen de ya. İnsanlar nasıl da zeki.
Diyip güldü.
-Bizden aldığı zekayı vermiş bence.
Dedikten sonra bende güldüm. O garip bi ses çıkardı gülerken o sesten sonra daha fazla güldüm.
Birden kapı çaldı.
-Ömer geldi galiba!
Diyerek hevesle kapıya koştum. Açtığımda tahmin ettiğim gibiydi. Boynuna atladım ayaklarımı yükselterek. O da elini belime sarmıştı zaten.
-Hoşgeldin!
-Hoşbuldum güzelim.
Belimden tutarak içeri yürümeye başladık. Biraz korkmuyor değilim aslında. Nasıl bir tepki vereceğini bilemiyorum.
Ceylin ayağa kalktı ve gülümseyerek yanımıza geldi.
-Yakışıyorsunuz enişte.
-Öyle öyle yakışmaya çalışıyorum yanına işte.
Diyip güldüler. Şok geçirmiştim.
-Bir dakika ne oluyor şuanda burada. Senin verdiğin tepki biraz fazla normal değil mi hayatım? Yani şaşırmanı falan bekliyordum da. Ondan dedim.
-Güzelim şimdi şöyle ben olayı farkettim. Yani Aykut falan bir şekilde öğrendik sonrasında da Ceylin ile konuştum. Gerçekleri öğrendim bu iyi oldu. Şuanda kimin kötü kimin iyi olduğunu biliyoruz. Böyle bir zamanda yalnız kalmasını istemedim. Seninle konuşması gerektiğini söyledi önce fazla sıcak bakmadım ama gözlerini şuan görüyorum da.
Dedi bir yandan bana bakıp diğer elini cebine atarak. Çarpık bi gülüş de atıp.
-İyi yapmışım. Seni iyi görmek her şeye değer güzelim.
Yüzümün utançtan yandığını hissettim.
Sen mi? Ölsem inanmam. Kesin karma yöntemine geçtik demedi deme.
Ben utanmaz bir insan mıyım sende abartma.
Evet.
-Şevval gel hadi daha bir sürü dedikodu var. Mutfağa geçelim anlatırım.
Diyip beni Ömer'in esiri kaldığım kollarından çekip aldı. Ömer'in eli havada kalınca
-Böyle konuşmamıştık hanımefendi. Sevgilimi alamazsın öyle.
-Öyle bir alırım ki!
Diyip mutfağa doğru yürüdük. Ömer'in kendi kendine söylenmesini hesaba katmazsak tabi.
Mutfağa geçince güldük. Sıradan bir makarna salata akşamı yapmaya karar verdik.
Yemekleri hazıladıktan sonra masaya dizdik. Ömer'i çağırdım masaya oturduk.
-Ömer senin bugün ne işin vardı? Merak etmiştim de şuan aklıma geldi.
Boğazını temizledi.
-Efe ve Cansu'nun annesinin yanına gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOCAM'A | TAMAMLANDI✔
Teen FictionSıradan bir günde ayağının kırılması ne gibi sonuçlara yol açabilir ki? Nefret ettiğin bir adama nasıl aşık olursun? Şevval kendi hayatında olan. Sadece ailesini ve sınavını düşünen sıradan bir kızdır. Ömer Hoca'nın gizli yönlerini merak ederken baş...