ŞEY ETTİM

2.1K 99 27
                                    

Cici okumalarrr🥰
________

Dershaneye gittiğimde herkes bana dik dik bakmaya başladı.

Lan yoksa. Haber bu kadar hızlı yayılmamıştır herhalde.

Yan sınıftan bir arkadaşımın yanına gidip.

-Bunlar niye bana dik dik bakıyor Azra. Bir şey mi oldu yoksa?

-Yok kızım ne olacak sanki. Çok güzel olmuşsun ondan bakıyorlar. Yoksa bir şey mi oldu? Sen böyle giyinmezsin normalde. Yoksa kıyamet mi geliyor lan.

-Ya sen salak mısın Azra. İlla bir şey mi olması gerek yani. Bugün böyle olsun dedim.

-Sen yoksa aşık mı oldun? Abo enişte geliyor. Sağ eller havaya. Pırlantalar buraya. Tektaşımı kendim aldım tek başıma kendim taktım girmesinler havaya!!

Kafasına bir tane vurup

-Aklın fikrin evlenmede kocada. Bi sus ya. Off siyah giyindim mi cenazen mi var. Kırmızı giydim mi enişte geliyor. Azra bana kaş göz yapmaya başladı. Arkamı işaret ediyordu.

-Ne eniştesi Şevval Hanım?

Arkama döndüğümde Ömer Hoca bana dik dik bakıyordu. Hala sinirliyim.

-Sizlik bir mesele değil hocam özel hayat diye bir şey var yani.

Tek elini cebine koydu. Tek kaşını kaldırdı. Alt dudağını da aşağı sarkıtıp alayla

-Ailen de aynısını söyler umarım.

Dedi. Ney ney ney?

What dedin gülüm?

-Yani hocam sizlik değil derken şey ettim ben. Iıı arkadaşım şey etti. Enişte falan dedi bende ondan şey et-

derken işaret parmağıyla dudağıma bastırdı.

-Konuşmalarınızı duydum sus. Şey ettim şey ettim diyip durma.

Sinirle dudağımdaki parmağını ittirdim.

-Hocam benimle artık alay etmeyi keser misiniz? Madem duydunuz neden strese sokuyorsunuz insanı?

Cevap vermesine fırsat bırakmadan sırtımı dönüp gittim. Gene trip yemişti sanırım.

Şevval=2
Ömer=0

Sinirle sınıfa girdim. Kimsenin bir şey bilmemesi güzel bir şey. Şu an kendimi sevgilisi olduğu annesi tarafından anlaşılmış kız gibiyim. Ama iki sorun var. Bir bunlar benim annem değil. İki benim sevgilim yok!

Sınıfa girdiğimde Efe'yi gördüm. Şu bir ayda çok iyi kanka olmuştuk onunla.

Birden dudağıma elim gitti gene. Dudağıma mı dokundu gene? Şapşik ya.

Kendi kendime sırıtırken Efe'nin koşarak gelmesiyle kendime geldim.

-Oğlum nerede kaldın ya?  Sıkıntıdan çakmağa döndüm.

Yani o kadar şey varken neden çakmak mesela?

-Çakan olduğundan çakmağa dönmüşsün ondandır.

Kendi yaptığım espriye gülerken o bana mal mal bakıyordu.

-Benim kadar zeki bir insan nasıl senin gibi bir gerizekalıyla arkadaş olur ki? Kuran çarpsın bütün IQ'm düştü.

Omzuna dokundum ve

-Kanka olmayan bir şeyi nasıl düşer ki?

-Dua et ayağında alçı var yoksa bütün dershane kovalardım seni.

HOCAM'A | TAMAMLANDI✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin