0.1 - Tesadüf

608 82 116
                                    

Çelebi ailesinde yine güne erkenden başlanmıştır. Ender uyanır ve hazırlanır. Daha sonra kızı Masal'ı uyandırmaya gider. Kapıyı açıp girdiğinde Masal hala uyuyordur.

"Kızım hadi uyan bak sabah oldu."

Masal hafifçe aralar gözlerini. "Bu sabah ne çabuk oluyor ya."

Ender gülümser ve kızın yüzündeki saçları kulak arkası yapar."Hadi kalk sen hazırlan ben gidiyorum."

Masal başıyla onaylayıp doğrulur. "10 dakikaya geliyorumm."

Ender kahvaltı masasına gittiğinde annesinin çoktan oturduğunu görür.

"Günaydın anne"

Kadın kafasını telefondan kaldırır "Günaydın canım Masal geliyor mu?"

"Evet uyandırdım gelir şimdi. Caner nerede?" Kadın gözlerini devirir.

"Kaya erkenden aramış önemli bir işleri varmış, onun yanına gitti." der.

Ender "Kaya" kelimesini duyunca her zaman ki gibi içi burkulur.

"Hmm anladım."

O sırada Masal yine capcanlı bir şekilde yanlarına gelir. İkisinin de yanağına öpücük kondurduktan sonra masaya oturup hemen kahvaltı yapmaya başlar. Bir kaç dakika sonra da masadan kalkar önemli bir sınavı olduğunu bahane ederek çıkar. Ender ve annesi yemeklerini bitirip birlikte evden çıkarlar. Ender şirkete, Sertap'da mağazasına gider.

Ender odasına giderken onu keyifle bekleyen Şahika'yı görür ve o da aynı tavrı alıp önünde durur.

"Hayırdır Şahika yollarımı mı gözlüyorsun?"

Şahika ufak bir kahkaha atar. "Valla Ender'cim sensiz geçen saniyeleri sayar oldum."

Ender tek kaşını kaldırır "Şahika'cım bu gün önemli işlerim var yani izninle." der.

Şahika arkasından "Çok özletme kendini canım, hadi ba bay. "der ve gider.

Ender arkasından "Millet deliye hasret, ben akıllıya!" diyip odasına geçer, yapması gerekenleri halletmeye başlar. O sırada Masal'ın yaptıklarından habersizdir tabi. Masal okuldan sonra arkadaşıyla onun evine geçer. Yolda annesini arar.

Ender telefonu açar "Al lo efendim kızım?"

Masal direk konuya girer. "Annecim ben bu gün İpek'lerde kalabilir miyim?"

"Tabi canım kal bu senin yakın arkadaş olan İpek değil mi?"

"Aynen o tamam o zaman ben ararım seni yine."

Ender'in "Ba bay kızım" demesiyle telefonu kapatırlar. Hemen ardından Masal Kaya'yı arar.

Kaya telefonu sevinçle açar. "Güzelim naber"

"İyiyim babam özledim de aramak istedim."

"Çok iyi yaptın birtanem benim."

"Baba sen bu hafta sonu mu gidiyordun Uludağ'a?"

"Evet canım neden sordun?".

"Gitmeden önce görüşelim diyecektim."

"Olur hatta süper olur. Alırım seni ben."

Okey baba o zaman ba bay."

"Görüşürüz kızım."

Masal telefonu kapattığında zaten arkadaşının evine varmışlardır.

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin