"Ender lütfen ses ver! Ender!?"
Ses gelmez.. Ender'in bilinci tamamen kapanmıştır..
...
Kaya ne yapacağını şaşırır. Yol boyu etrafa bakınır o yakınlara da bir ambulans ister durumu onlara da izah etmiştir. Dakikalar sonra Ender'in arabasını görür. Arabayı durdurup iner koşarak yanına gelir.
"Ender!" Arabanın kapısını zorla açar Enderin başını kaldırıp saçlarını yüzünden çeker.
"Aç gözlerini lütfen.. bırakma beni yalvarırım." Yanaklarına hafif hafif vurur.
"İyi olucaksın! İyi olucaksın Ender." Onu kucaklayıp arabadan çıkarır. Yere oturur onu kucağına yatırır. Telefonu alıp ambulansa arar haber verir. Dakikalar içinde ambulans gelir Enderi sedyeyle arabaya taşıyıp müdahale ederler. Kaya da ondan ayrılmaz. Elini bir saniye olsun bırakmaz.
Hastaneye geldiklerinde Ender alel acele ameliyata alınır. Kaya'nın üstü de kan içinde kalmıştır. Umursamaz bir köşeye geçip oturur haber bekler.
Bir kaç saat sonra telefonu çalar Caner arıyordur. Ona durumu anlatır ama Masal'a bir şey dememesi için tembihler. Caner de çıkıp Emir'le bir gelir hastaneye. Yolda o da Yıldız'a haber vermiştir. Peşlerinden Yıldız ve Kerim de gelir. Hep birlikte beklemeye başlarlar..
...
Sonunda doktor ameliyathaneden çıkar. Fakat yüzü oldukça düşüktür. Herkes onun başına toplanır. En önde Kaya vardır.
"Durumu nasıl?! İyi mi? Söylesene doktor!"
"Ne yazık ki haberler pek iyi değil.."
"N ne demek iyi değil! Nasıl şuan bir şey de!"
"Ender Hanım uyuyor.. Bir süre de uyanabileceğini sanmıyorum.."
"Ne? Uyanamıycak da ne demek oluyor!?"
"Geçirdiği kaza oldukça ağır. Ameliyat da çok zorlu geçti epey zorsun kaybetmişti.. Vücudunda ciddi hasarlar var. Onu bu şekilde hayatta tutmak epey zor oldu.."
Caner atılır. "Kısa kes! Neden uyanamıyor ablam!?"
"Bir sakin olun öncelikle. Dediğim gibi hayatta tutmak epey zor oldu bu yüzden onu bir süre uyutucaz. Vücudu eski hale gelmeden uyanması çok riskli."
Bir sessizlik olur. Kaya kendini zor tutuyordur ağlamamak için.
"Ne kadar bir süre?"
"Onu bilmiyorum maalesef. Durumuna bağlı. Belki bir iki gün, belki bir hafta ya da bir ay.."
"Onu iyi edeceksiniz. Başka şansınız yok. Eğer Ender'e bir şey olursa bu hastaneyi yıkarım başınıza!"
"Elimizden geleni yapıyoruz Kaya Bey."
"Ablamı görebilir miyim?"
"Şuan bu mümkün değil. Görebileceğiniz zaman hemşire hanım size yardımcı olacak.. Çok geçmiş olsun."
Doktor gittiğinde herkes bir köşeye dağılır. Yapacakları hiçbir şey yoktur.
"Caner Masal evde mi?"
"Yok abi arkadaşında kalıcaktı o."
"İyi.."
"Kayacım sen bir git temizlen istersen üstün başın kan olmuş." der Yıldız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllar | Ender & Kaya
Romance"Yıllar geçse de üstünden Bu kalp seni unutur mu..?"🥀