"Diyorum kii, beni görmek zorundasın çünkü ben hamileyimm!"
...
"Saçmalama! Olamaz öyle bir şey!"
"Niye olamasın ki? Sevişince çocuk olur Kayacım, bunu biliyorsundur diye düşünmüştüm."
Kaya ne diyeceğini bilemez. "Ben.. Ben inanmıyorum sana.."
"İster inan, ister inanma. Ben hamileyim. Hemde senden!"
Ender duydukları karşısında şok olmuştur, gözünden yaşlar süzülür. Dayanamaz kapıyı açıp içeri girer.
Kaya onu görünce kala kalır. "E-Ender? Senin ne işin var burada?"
Ender Kaya'ya yaklaşıp sert bir tokat atar. "Bu sefer.. farklı olur sanmıştım!" Başka bir şey diyemez, kadına öfke dolu bir bakış atıp odadan çıkar.
Kaya Ender'in arkasından gitmek için yeltenecekken durur, Nalan'a bakar. "Git! Ben seni arıcam. Buluşup daha düzgünce konuşuruz." Deyip çıkar.
Caner'i bahçede Ender'le konuştuğunu görür. Ender ağlarken Caner onu sakinleştirmeye çalışıyordur.
"Abla sakin ol, ne oldu anlatır mısın lütfen?"
"Caner konuşacak mecalim yok, eve gitmek istiyorum şuna lütfen."
Kaya onların yanına gelir hızlı adımlarla. "Ender bir dinler misin beni?"
Ender onun geldiğini görünce Caner'den ayrılıp yürümeye başlar. Kaya son anda onun elini tutar kendine çeker.
Ender hışımla elini kurtarır "Def ol git!!"
"Beni dinlemek zorundasın Ender! İzah edicem sana bir durur musun!"Kadın göz yaşlarını tutmaya çalışarak titrek bir ses tonuyla konuşur. "Bırak beni!!"
"Senden önce oldu herşey, bir kez görüştüm sadece nasıl oldu aklım almıyor-"
Ender onu göğsünden sertçe ittrir. "Duymak istemiyorum! Bitti!" arabasına binip basar gider.
Kaya aynı yerde çakılı kalmıştır. Bir kaç dakika durup düşünür. Canere sonra anlatacağını söyleyip o da arabaya biner. Ender'in nereye gittiğini bilmediği için hızla onun evine sürer.
Eve vardığında kapıyı yardımcı açar onu içeri alır. Sertap evdedir, onu karşılar.
"A a oğlum hoşgeldin?"
"Anne Ender geldi mi??"
"Yo gelmedi, sabah çıkmıştı o. Neden bir şey mi oldu?"
"Bir yanlışlık anlaşılma oldu da, neyse sen gelirse haber ver bana."
"T tamam veririm."
Kaya hızlıca oradan çıkar yoldayken Caner'i arar.
"Efendim abi?"
"Caner Ender yok, bulamıyorum hiçbir yerde. Telelfonu da kapalı."
"Abi valla bana da demedi ki bir şey. Eve falan gitmez zaten o sinirli şimdi yalnız kalmak ister.."
"Sen bir bak yine, haber alırsan ara beni."
"Tamam abi, sende öyle." Kapatır.
Kaya durup düşünür nereye gider diye. Şirkete de gitmiyceğini bilir. Masal'ı arar son çare.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllar | Ender & Kaya
Romance"Yıllar geçse de üstünden Bu kalp seni unutur mu..?"🥀