Ender kızarmış gözleriyle onun gözlerine bakar. "Seni seviyorum adamım.."
"Bende seni seviyorum kadınım.."
...
Usulca Ender'in dudaklarını öper.
"Bu gece benimle yat.."
"Olmaz birtanem senin rahat yatman lazım."
"Seninle yatmak istiyorum Kaya."
"Herkes biz söylemeden anlayacak barıştığımızı."
"Anlasınlar. Bu saatten sonra kimseye hesap verme zorunluluğumuz yok. Ama sen yine de istemiyorum dersen-"
Sözünü keser. "Hadi uyuyalım sevgilim."
Ender tebessüm eder, onu yorganın içine alıp üstüne çıkar. Başını boyun girintisine koyarak kapar gözlerini.
...
Sabah olduğunda odayı aydınlatan güneşle birlikte ilk uyanan Kaya olur. Kalkmaya çalışır fakat Ender müsade etmez koala misali sarılmıştır. Kalkmaktan vazgeçip onu izler. Ara ara küçük öpücükler bırakır yüzüne.
Dakikalar sonra Ender kıpırdanır. Gözlerini aralar üstünde yattığı adamla göz göze gelir. Kocaman gülümser.
"Gitmemişsin..."
"Gitmiyceğimi söylemiştim.."
"Günaydın sevgilim."
"Günaydın gül güzeli."
Kıkırdar. "Of deme şöyle utanıyorum.."
"Benden? Utanıyorsun?" Kahkaha atar.
"Yani tamam senden utanmam biraz absürt olur şu durumdaa.." sırnaşır.
"Hıı.. E öyle olur tabi.." Dudağını emer.
Alt dudağını ısırarak kendine çeker Ender. Yatar pozisyondan oturur pozisyona geçer. Kaya'nın kucağında yerini alır.
"Özledim.." adamın konuşmasına müsaade vermez.
"Şşş.. Uslu dur koca kadınn." Güler öperken.
"Rolleri mi değiştik şimdi de?"
"Öyle gözüküyor." Saçlarını arkasında toplar. Geceliğinin askısını düşürür, omzunu okşar.
"Uslu durmayan tek ben değilim anlaşılan." Kaya'nın saçlarına geçirir parmaklarını.
"Beni kışkırtan sensin.." ellerini kalçasına indirir. Tam geceliğini sıyıracakken kapı açılır.
"Endoşuumm, uyan hadi-" Yıldız girer içeri. Onları görünce kala kalır. "Yuh!"
Ender kendini direk toparlamıştır. Kaya'nın gözüne yaklaşır.
"Iı kirpikmiş ya aldım aldım!" Gözleri fal taşı gibi açılmıştır.
"Ha? Hıı şey sağol canım- aa Yıldız?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllar | Ender & Kaya
Romance"Yıllar geçse de üstünden Bu kalp seni unutur mu..?"🥀