0.4 - Oyun

452 75 53
                                    

"Hmm.. Bakalım Ender abimin onu aldattığını öğrenince ne tepki verecek..?"

...

Şahika ses etmeden odasına geçer, planını uygulamaya sürmeden detayları düşünür.

Ender ve Kaya hala öpüşüyordur.

"Kaya, Kaya dur.." gülerek ayrılır.

"Noldu?"

"Benim gitmem lazım saat çok geç oldu."

"Gitme bu gece, kal benimle. Hatta her gece kal."

"Olduu başkaa?? Gidiyim evdekiler fark etmesin."

"Gitme lütfen. Çok özledim seni ben." Öpmeye devam eder, Ender'i duvara yaslamıştır.

Ender dayanamayıp karşılık verir, arkadan onun ensesini okşar. Bir yandan da kıkırdıyordur. Kaya'nın eli bacağına gidince ayrılmak zorunda kalır.

"Öhömm öhömm"

"Ne var??"

"Biraz yavaş mı olsanız acaba, bu ne acele Kaya Bey?"

"Yıllardır bekliyorum ben bu anı. Daha yavaş olamam valla." Öper kesik kesik.

"Ya ahaha tamam tamam yeterli bu kadar."

"Yetmezz."

"Yeter yeterr. Kal bu gece yalnız, sinir ettin beni az önce ceza olsun sana."

"Saçmalama, böyle ceza mı olur?"

"Bal gibi de olur canım, hadi gidiyorum ben görüşürüz yarınn" diyip yanağına bir öpücük kondurur.

"Peki şimdi git, ama bir sonraki gecemizde gidemiyceksin."

"İstemem ki zaten gitmeyi. Söz kalıcam sonra. Şimdi dikkat çekmiyim."

"Tamam canım nasıl istersen."

"Hadi görüşürüz kaçtım ben." Kapıyı açar yavaşça, ses etmeden çıkar arabaya bindiği gibi eve gelir.

Kaya çok mutludur, yıllar sonra Enderle olmanın heyecanıyla yatıp uyumaya çalışır.

Ender ise kendini direk yatağa atar, Kaya'yı  düşünerek uykuya dalar.

...

Sabah uyandığında hızlıca şirkete gitmek için hazırlanır. Üzerine siyah yırtmaçlı bir elbise giymiş kırmızı rujunu sürmüştür. Tüm asaletiyle şirkete giriş yapar. Odasına geçip işlerine koyulur. Bir yandan işleri hallederken bir yandan da Kaya'nın ne zaman geleceğini düşünüyordur.

O düşünürken kapı çalar, Kaya çapkın bir bakışla içeri girer.

"Ender Hanım müsait misiniz?" Adım adım yaklaşıp masasına yaslanır.

Ender kocaman gülümser, ayağa kalkar ve Kaya'nın kıravatıyla oynar. "Sizin için her zaman Kaya Bey."

Kaya onu yavaşça öper. Ellerini saçlarında gezdirir. "Yine çok güzelsin bakıyorum." Gözlerini alamaz.

"Teveccühünüz beyefendi, siz de fena değilsinizz." Kaya'nın iki gamzesine de öpücükler bırakır.

"Dün gece rahat uyudun mu?" Güler.

"Hiç rahat değildi, kalsan ne güzel birlikte uyuyacaktık."

"Kız evi naz evi şekerim, alırsan iyi edersin seni biraz süründürücemm"

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin