1.6 - Geçmişin yükü

982 23 28
                                    

Ender odada yalnızdır henüz kimse gelmemiştir, derken kapı açılır ve içeri yeni yatırımcı girer. Ender gördüğü tanıdık simayla birlikte doğrulur.

Adam onu görünce gülümser. "Seni görmek ne güzel Ender.."

...

Ender önce bir afallar. "Sinan?"

"Efendim?"

"S senin ne işin var burda?!"

"Bende iyiyim sağol.."

"Sana bir soru sordum!" Sinirle kalkar yerinden.

Kadını süzer. "Tanıştırayım, ben yeni yatırımcınız."

"Saçmalama! Hangi parayla yatırımcı olacaksın sen!"

"Hangi parayla olduğum seni ilgilendirmez, bundan sonra ortağızz."

"Ortak falan değiliz! Defol git geldiğin yere!"

"Bu ne öfke Endercim? Gören de bizi düşman sanar." Elleri cebinde kadına yaklaşır. "Biz eski sevgiliyiz oysaki.."

"Kapat o çeneni! Değiliz! Olmadı öyle bir şey!"

"Geçmişini inkar mı ediyorsun? Gerçi geçeli çok da olmadı 1 sene önce beraberdik.." saçlarına dokunmak için uzanır.

Adamın elini iter. "Sakın bana dokunma! Aramızda her ne geçtiyse de unut!"

"Seni unutmak ne mümkün-" açılan kapıdan içeri Kaya girer, onlara bakar kaşları çatık.

Ender Kaya'yı görünce normale döner, onun yanına gider. "Hıh canım gel."

Kaya adama bakar. "Merhaba?"

"A merhaba, ben yeni yatırımcınız Sinan Arslan." Diyerek elin uzatır.

"Memnun oldum, Kaya Ekinci bende.." Elini sıkar.

Ender gerilerek ikisine bakar. Odaya dahil olan diğer insanlarla birlikte Kaya'nın koluna girer onu uzaklaştırır. "Başlayalım artık.."

...

Toplantı sonrası Ender Kaya'yla birlikte onun odasına geçer. Gergin olduğu her halinden belli oluyordur.

"Ender sen iyi misin?"

"Hı? İ iyiyim aşkım?"

"Gergin gibisin. Bir sorun mu var?"

"Yok yok..Iı işimiz yarım kalınca bir fena oldum diyelim.."

"Ha ondan diyorsun yanii?" Ender'e yaklaşıp beline dolar kollarını.

"Evett, gidelim hadi burdan."

"Nereye?"

"Bilmem dolaşalım işte ikimiz. Beraber vakit geçirelim. "

"Geçirelim geçirmesine ama işlerim var benim şuan çıkamam."

"Çıkarsın Kayacım, hadi bak lütfen  daraldım burda."

"Sen gitsen eve akşam bir şeyler yapsak?"

"Olmaz işte kırma beni. Hem şöyle bir evlere de bakalım, bulmamız lazım artık."

"Evet daha o var.. Peki tamam çıkalım madem sonra hallerim işleri."

"Hıh hadi gel." Sinan'la Kaya'nın aynı ortamda bulunmasını istemediğinden elinden geldiğince hızlı bir şekilde obu oradan çıkarır. Kaya emlakçı arkadaşını arar, onunla buluşup bir kaç ev bakarlar. İçlerinden biri özellikle Ender'in çok içine sinince onu alırlar. İşlemleri hallettikten sonra bir kafeye otururlar kahve söylerler kendilerine.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 07, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin