0.6 - Şüphe

417 74 48
                                    

"Şşş,şşş.. Sakinleş." Ender'in saçlarını kulak arkası yapar ve fısıldar. "Bize ayrılık yok Gül Güzeli..."

...


Ender kendini Kaya'nın kollarında hapis olmuş halde bulur. Ayrılamıyordur ondan ama çok kızgındır ona. Kendini toparlayıp onu ittirir. "Kaya lütfen bırak beni. Git artık."

"Nereye gidicem? Senden başka nereye, kime gidicem?"

"Mesela o hamile kızın yanına gidebilirsin. Git de sıcacık kollarına al onu."

"Bu kollar sana ait, senden başkasını kabul etmezler.."

"Hamile kaldığı gece almışsın ama! Hatta almakla da kalmamışsın! Konuşturma şimdi beni!"

Kaya susar öyle diyince. Kendini anlatmaya yetecek tek bir kelimesi dahi yoktur.

"Senden tiksiniyorum Kaya!Hala nasıl burda durabiliyorsun ya sen?"

"Affet istyorum beni çünkü! Ya bana hiç mi güvenmedin sen?"

"Tam aksine,sana gerçekten güvenmiştim. Sende o güvenimi çok güzel yerle bir ettin tebrik ederim!"

"Telafi edicem Ender."

"Edemezsin! Bunun telafisi yok! Çık git hayatımdan!"

Biraz durur, ona bakar. Ender susunca daha fazla uzatmak istemez. "Peki, şimdi gidiyorum ama bu burda bitmedi."

"Benim için bitti!"

Kaya konuşmadan evden ayrılır.

Ender o gidince yatağa oturur. Göz yaşları siler. Gözlerini tavana dikerek Kaya'yla olan eski anılarını hayal eder.

Kaya arabaya bindiğinde önce Nalan'ı arar ve konum atmasını söyler. Olayın aslını astarını bilmek ister. Nalan konumu atınca oraya doğru sürer arabayı.

...

"Bir şey içer misin?"

"Almıyım. Çok kalmıycam zaten."

"Pekala" karşısına oturur.

"Bak Nalan, nasıl bu oldu hiç bilmiyorum ama ben..."

Nalan sözünü keser. "Sen bu çocuğu istemiyorsun."

"Evet. Üzgünüm ama ben seni sevmiyorum. Gerçekleri söylüyorum alınma lütfen bana."

"Yok böyle bir tepki vereceğini tahmin etmiştim zaten.."

"Sen emin misin? Yani doktora gittin mi?"

"Gittim, gecikmem vardı önce test yaptım ve pozitif çıktı ben de emin olmak için bir doktora göründüm."

"Yarın o doktora birlikte gidelim o zaman. Ben de bir görüşücem."

"İstemediğin çocuğun kontrolüne gelecek değilsin ya Kaya."

"Nolursa olsun bende görmek istiyorum onu. Bu şekilde kestirip atamam benim de sorumluluğum altındaki bir durum bu."

"Tamam nasıl istersen." yüzünü düşürür bilerek.

"Şimdi gidiyorum yarın sabah gelir alırım seni." ayağa kalkar ve kapıya yönelir.

O da kalkıp yanına gelir, gitmeden sarılır. "Birlikte mutlu olabiliriz Kaya. Bunu bir düşün derim."

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin