Kaya'nın yanağını tutup son kez uzunca öper dudaklarını, ardından ona sarılır gözlerini yumar.
İkisi de gecenin verdiği yorgunlukla uyuyakalır..
...
Öğleden sonraya doğru Ender anca uyanabilir. Gözlerini araladığında üzerinde yattığı adamla burun buruna gelir. Bu manzarayı görmek onun gülümsemesine yetmiştir. Nazikçe adamın dudaklarını öpüp doğrulur. Kıyafetlerine bakınır, hepsinin yerde olduğunu görür.
"Bende diyorum niye çıplağım.." kendi kendine güler, seviştiklerini sonradan hatırlamıştır. Giyecek kıyafeti olmasına rağmen canı Kaya'nınkileri giymek ister. Altına sadece iç çamaşırını giyip üzerine Kaya'nın valizinden bulduğu beyaz bol tişörtü geçirir. Saçlarını dağınık bir topuz yapar ardından aşağı iner. Sevdiği müzik listesinden rast gele bir şarkı açıp onun eşliğinde kahvaltı hazırlamaya başlar.
...
Yarım saat sonra Kaya da gözlerini açar yeni güne. Ender'in olmadığını fark edince seslenir ama yanıt alamaz. O da üstüne rahat bir eşofman ve tişört giyip aşağı iner. İşittiği müzikle birlikte mutfağa yönelir. Kapıya geldiğinde Ender'in kıvırta kıvırta bir şeyler çırptığını görür. Gözlerini onun vücuduna dikip kapıya yaslanır, her hareketini izlemeye başlar.
"Haykıracak nefesim kalmasa bile,
Ellerim uzanır olduğun yere,
Gözlerim görmese ben bulurum yine,
Kalbim durmuşsa inan çarpar seninleee.." Şarkıyı söylerken düşündüğü tek şey yukarda uyuduğunu sandığı adamdır.Kaya onun şarkısını bölmeden arkadan sessizce gelip beline sarılır.
İrkilir hafif. "Hi! Ay Kaya korkuttun."
"Korkma.." boynuna gömülüp emerek öper.
Huylanır, kıkırdayarak ona döner ellerini boynuna dolar. "Günaydın yakışıklıı."
"Günaydınn." Dudağını öper uzunca. "Sabah sabah pek bir neşelisiniz Ender Hanımm."
"E neşeliyim tabi. Sevdiğim adama kavuştum yıllar sonra, hayatımın en güzel gecelerinden birini geçirdimm. Daha ne olsun?" Arkadan ensesini okşar.
Duyduğu laflarla gülümsemesi gittikçe büyür. Bir kaç kez daha öper onu. "Ağzından bal mı damlıyor yoksa bana mı öyle geldii."
"Onu size sormak lazım, ağzımı yiyip bitiren sensinn." Dudaklarını onun sakallarına sürter.
Kaya dayanamaz Ender'i tutup kaldırır tezgahın üzerine oturtur. Bacak arasına girer. Kafasını onun göğüslerine bastırır, tişörtün üzerinden kokusunu içine çeke çeke öper.
"Bu ne enerji be adam, yorulmaz mısın sen?" Kahkaha atarak onun başını zapt etmeye çalışır.
"Yorulmamm.." Tişörtünü kaldırır içine girmeye yeltenir.
"Hop hop hop, yavaşla istersen hayatımm."
"İyiyim böyle aslında." Dudaklarını ısırır.
"Acıktım ama benn, bak sofrayı kurdum çaylarımızı da sen koy gel." Son kez öpüp tezgahtan iner.
"Peki peki tamam." Çayları koyar, birlikte masaya geçip kahvaltıya başlarlar.
"Çocuklarla konuştun mu bu gün?"
"Yok canım konuşmadım. Ararız birlikte."
"Olur ararız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaybolan Yıllar | Ender & Kaya
Romance"Yıllar geçse de üstünden Bu kalp seni unutur mu..?"🥀