1.4 - Paramparça

467 32 168
                                    

Şahika'nın öfkesi her geçen saniye artıyordur. Basit ama stratejik bir plan yapacak ve Ender'i temelli olarak abisinden ayıracaktır. Ama harekete geçmek için doğru anı bekler. Ender'in ona geleceğini biliyordur. Şimdilik sessiz kalmaya devam edecektir. Bu fırtına öncesi sessizliktir..

...

Akşam olduğunda Ender Masal'la, Kaya da Erim'le birlikte restorana gelir. Erkek tarafı önce gelmiş onları bekliyordur.

"Hıh geldi annemler." Erim gelenleri görüp ayağa kalkar. Ender ve Masal'a sarılır.

"Helloo.. Oğlum bu ne yakışıklılık böylee?"

"Sana ne demeli annecim, yine yakıyorsun ortalığı."

"Çok mersii."

"Bizi öven yok zatenn." Diyerek Kaya'yı öper Masal.

"Olur mu öyle şey prensesim, annenin yeni versiyonusun sende." Kızının yanağını sever.

"Eh evet öyleyimm.. Ender Ekinci 02.." Kahkaha atar.

"Ufak bir düzeltmee, Ender Çelebii olucak o.." Kaya'ya bakar göz ucuyla.

"Şimdilik annecim." Yerine oturur. "Hadi buyrun yemeklerimizi hemen yiyelim de konuşalım ne konuşacaksakk." İmayla göz devirir.

Tek kaşını kaldırarak kızına bakar Ender. "Cadı.." onlar da oturur.

Kaya garsonu çağırır, siparişlerini verirler. Yemekler kısa sürede gelir. Sohbet eşliğinde yerler. Kahveler geldiğinde Ender lafa girmek için Kaya'ya kaş göz yapar.

"Iı çocuklar bizim size bir şey söylememiz lazım."

"Ne gibi bir şeyy?"

"Kaya söylesin size. Hadi Kaya söyle."

Ender'e bıyık altından gülerek çocuklara döner. "Biz annenizle aramızdaki sorunları çözdük ve yeniden denemeye karar verdik."

"Ee?" İkisi de yüzlerine bakar gülerek.

"Ee mi? Hiç mi şaşırmadınız?"

"Annecim belliydi zaten barışacağınız, babamla kaçamak yapmaya gitmediniz mi siz??"

"Iı şeyy, yanii kaçamak değildi de.."

"Hıhı bizde yedik. Ahahaha ne dedim ama ben! Siz birbirinize aşıksınız eninde sonunda barışacaktınız!"

"Senin de yardımların olmadı değil kızım."

"Yardım mı? Ben olmasam siz mümkünatı yok barışamazdınız. Ay iyiki varım ben ya!" Kalkıp ikisinin arasına girer aynı anda sarılır.

"A a deli bu kız ya." Kendine has kahkahasını atarken o da sarılır Masal'a.

Erim onlara gülümseyerek bakarken Kaya bunu fark eder, boşta kalan eliyle ona gel işareti yapar. Erim de kalkıp yanlarına gelir sarılmalarına dahil olur.

Kaya onun saçlarını severken Ender de ikisine bakar, o da elini uzatıp oğlunun yanağını okşar.

"Canlarım benim.."

...

Ailecek birlikte keyifli vakit geçirdikten sonra restorandan ayrılırlar. Çocuklar vedalaşıp ayrı ayrı arabalara biner. Ender de Erim'le vedalaştıktan sonra Kaya'nın yanına gelir.

"Sevgilim?"

"Canım."

"Bunu da hallettikk, artık seni de sık sık bizim eve bekliyorumm." Yakasını düzeltir.

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin