0.7 - Kaza

413 54 155
                                    

"Ender Hanım uyuyor.. Bir süre de uyanabileceğini sanmıyorum.."

...

Yemeğe başladıklarında Ender dışında herkes gülüşüyordur.

"Ah oğlum ya hatırlamaz olur muyum hiç. Çok çektirdi benim kız sana." Endere bakar imayla Sertap.

"Pardon?? Ben mi çektirmişim ona? Annecim sen karıştırıyorsun herhalde."

Kaya söze atılır. "Hiç de karıştırmıyor. Bir dayak yemediğim kaldı senden- gerçi onu da geçenlerde yedim."

Ender elindeki bıçağı sıkar. "Kayacım bence sen yemeğini ye sonra da git yoksa ben yediricem sana..!"

"Görüyorsun dimi anne hala aynı." Sırıtır.

"Görüyorum oğlum görüyorum"

Daha fazla dayanamaz masadan kalkar. "Ben doydum size afiyet olsun, odamda istirahat edicem rahatsız etmezseniz sevinirim." Diyip odasına çıkar.

"Hırçın kadınım.." kendi kendine mırıldanır.

Yemekler bitene kadar sohbet ederler ardından Kaya geç olduğu için kendi evine geçer. Ev halkı da odalarına geçip yatar.

...

Sabahtan Ender işlerini şirkette hallettikten sonra Yıldızla sözleşip bir kafede buluşurlar.

"Evet var mı bir haber adamdan?"

"Olmaz olur mu Endoşum, dediğin gibi bunlar bir iş karıştırıyor. Şahika bu kızı görmeye gitmiş evinde de epey bir kalmış."

"Al işte. Ben bilmez miyim malımı! Kim bilir ne dolaplar çevirdi arkamızdan şeytan!"

"Sen hiç belli etme ona bir şey bildiğini, ben şimdi Canerle konuştum bu kızın doktorunu bulup hamilelik işinin aslını astarını öğrenicez."

"Hah süper. Bende Şahika'yı takip ettiriyorum, şirkete de pek gelmiyor şu aralar bir tuhaflık var ama.."

"Aman o ne zaman umursadı ki şirketi boşver sen takılma ona. Kayadan haber ver bana. Noldu konuştunuz mu hiç?"

"Konuştuk.. Yani konuşmadık ben ona bağırdım çağırdım o da beni öptü.."

"Öptü müü?? Ya adam sana aşık aşıkk, kıyamam özlemiş demek ki yazıkk"

"Yıldız şu adama kedi yavrusu gibi davranmayı keser misin? O da sütten çıkmış ak kaşık değil ya!"

"Öyle canım haklısın sonuna kadar ama bu işin oyun oldupu bariz belli. Ne işi olur Şahika'nın bu kızla yoksa."

"Evet orası öyle de.. Ne biliyim güvenemiyorum da bir taraftan. Ama güvenmek de çok istiyorum.. Kafam çok karışık."

"Akışına bırak Endoşum. Çok da kırma onu eğer bu bir oyunsa adamın boşuna günahını almış olucaksın."

Ender biraz düşünür. "Tamam daha sakin olmayı denerim."

"Hıh aferim şapşal aşık senii." Ender'in yanağını sıkar.

"Yıl dızz!!"

"Ay kızma tamam canım aa sevilmeye de gelmiyorsun. Napim sakinleştirmek için Kaya gibi yapışıyım mı bende?-"

Kaybolan Yıllar | Ender & KayaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin