17

922 23 4
                                    

Дойде и вечерта бях облечена с роклята която той избра. Погледнах се в огледалото приличат на принцеса, а се чувствам все едно отивам на собственото си погребение.

Дойде Раян наговори ми куп комплименти който доби не чух, а в следващият момент седях на масата на която щях да приема да съм негова.
- Госпожице не ви чух съгласна ли сте?
Раян: Амира? Чуваш ли, красавице? Молех се някой да ме спаси и в следващия момент входната врата се отвори с трясък.
- Никой да не мърда! Момчетата и Джъстин бяха вдигнали оръжията си.
Амира: Джъстин! Знаех,че няма да ме остави сама.
Джъстин: Амира, хайде тръгваме си! Хвана ръката ми, но от другата страна ме издържа Раян. Погледнах го и си припомних всички заплахи. Дъщеря ми, Джъстин той ще ги нарани. Животът така ме изпитва изборът е толкова труден. Свободата ти в замяна на живота на любимите ти.
Кристина: Имаме свадба какво правите?
Джъстин: Никаква свадба! Тя е майката на детето ми! Каза и удари по масата с юмрук.
Раян: Обясни му скъпа, за да не му обясня аз!
Амира: Джъстин, омъжвам се.
Джъстин: По дяволите не ми дрънкай глупости, Амира! Тръгваме си.
Амира: Джъстин, не мога да дойда.
Джъстин: Как така?! Оставаш с него?! Извика и се нахвърли на Раян.

Отвлечена Jason MaccannWhere stories live. Discover now