18

767 24 1
                                    

Джейсън: Ако я докоснеш ще те убия! Нахвърли се върху Раян.
Не мога да го направя няма да ги изоставя отново.
Амира: Раян, аз не мога да бъда твоето лечение! Няма да мога да съм твоя половина. Джейсън, а ти имаш ли представа какво ме накара да преживея?! Леглото ти е пропито с мойте сълзи! Не знам колко пъти и колко време съм седяла на студения под в стаята ти. Няма да дойда с теб.
Джейсън: Аз не съм те питал дали ще дойдеш с мен. Ще дойдеш, казвам! Извика никой няма да те вземе от мен вдина ме на рамо и тръгна към вратата
Амира: Пусни ме! Полудя ли?!
Джейсън: Полудях! Ти ме подлуди!
Аз какво ти казах!
Амира: А аз какво ти казах?! Остави ме вече намира!
Джейсън: Ако исках да те оставя нямаше да те отвлека още в началото!
Амира: Раян...
Джейсън: Не смей! Не смей да пройзнасяш името на това куче! Хайде да видим щом е толкова лесно да дойде и да те вземе от мен! Какво ти става?! От кога го познаваш?! Извика и ме подаря на капака на колата си.
Джейсън: Знам, че те държи с нещо?!
Амира: Искам да се махна от тук заведи ме при дъщеря ми. Казах едва. Да не се отделят от нея сложи охрана на всякъде докато стигнем.
Казах притеснена, а той изплува и удари капака.
Джейсън: С това ли те държи тук този кучи син?! Заплашва дъщеря ми?! Ще го убия мамка му заклевам се! Каза и тръгна обратно в къщата, но точно в този момент Раян излезе и тръгна към мен, но Джейсън застана пред мен като скала свих се зад него и хванах ръката му в паника.
Джейсън: Не доближавай жена ми! Дори не смей да я поглеждаш? Амира качвай се в колата!
Раян: Толкова ли си сляп, Джейсън! Ще видиш ще ти взема всичко! Жена ти, детето ти,властта, парите всичко.
Джейсън: Амира върви. Качвай се в проклетата кола! Извика стрес нахвърли се и се обърнах готова да се кача, но гласът на Раян ме спря.
Раян: Амира, ще запомня това да знаеш! И когато те взема ще си платиш за това! Джейсън вдигна пистолета и го простреля в корема писъка на Раян и моят се сляха.

Отвлечена Jason MaccannWhere stories live. Discover now