Трета част

4.4K 106 8
                                    

Минаха два часа от както Джейсън излезе от стаята през тава време мислех как да се махна от тук, но първо трябва да намеря Самър. Станах от спалнята и се насочих към вратата ръцете ми трепереха неконтролируемо това е сега или никога. Отворих вратата и излязох от стаята огледах се и тръгнах по коридора по който имаше още стай. От едната стая която подминах чувах, че някакъв мъж говори с някого по телефона. Бързо тръгнах напред и чух тих плач влязох в стаята и видях Самър.
Амира: Сам, бързо трябва да се махаме!
Самър: Как ще излезем?
Амира: Мисля, че няма никой. Чух само един мъжки глас което значи, че има един човек в къщата.
Самър: Амира ако ни хванат ще ни убият !
Амира: Знам. Трябва да сме бързи. Огледах се за нещо с което да се защитя и видях ваза на едно шкафче взех я и излязохме от стаята.
Амира: Самър бягаш каквото и да стане.
Самър: Няма да те оставя.
Амира: Хайде.
Тръгнахме надолу по коридора и слязохме по стълбите мъжа стоеше на дивана приближих се тихо до него затворих очи и го ударих по главата с вазата. Веднага започнах да тичам към вратата отворих я и излязохме огледах се  не знаех къде сме.
Амира: Тичай. Избутах Самър пред себе си. Обърнах се и видях, че пред къщата спира кола точно тогава излезе онзи с разбитата глава. От колата с слезе Джейсън и още три момчета.
Амира: Самър бягай! Не се обръщай и не спирай да тичаш. Казах и спрях да тичам мъжете започнаха да тичат след нас заедно с Джейсън.
Самър: Не! Ами Ти?
Амира: Бягай! Самър плачеща продължи да тича, аз стоях на едно място трябваше да ги забавя за да избяга. Когато ме достигнаха Джейсън ме хвана за гърлото и ме стисна силно, а другите тръгнаха след Самър.
Джейсън: Ще те пречукам, малка кучка! Ще те убияяяяяяяяяяяя! Извика силно Дойдоха още коли от тях слязоха момчета и момичета.  Джейсън ме удари през лицето, а аз извиках и паднах на земята дойде до мен и ме вднигна за косата.
Амира: Пусни ме! Извиках плачейки.
Джейсън: Ще си платиш за това! Извиках и тръгна към къщата влачейки ме за косата зад него.
Момичетата който стояха и гледаха щяха за се разплачат.
Амира: Остави ме! Боли ме! Изплаках докато ме влачеше имах чувството, че ще ми свали главата.
- Джейсън недей така братле, пусни я.
Джейсън: Не се меси Зейн! Никой да не се меси! Вкара ме вътре и ме завлече обратно в стаята заключи  хвърли ме на пода и започна да сваля колана си.
Джейсън: Казах ти да не ме ядосваш! Но щом така го искаш няма проблем! Ще си платиш! Завлачих се по пода и се опитах да стана хванах се за вратата и започнах да удрям по нея.
Амира: Помогнете ми! Моля ви! Виках плачеща.
Джейсън: Ела тук! Хвана косата ми и ме издърпа от вратата след това ме удари през лицето след няколко удара бях на пода до спалнята. Хвана челюстта ми и ме изправи.
Джейсън: Запомни никога не бягай от мен отново! Удари ме отново и взе колана си. Не си усещах лицето и тялото удари ме с колана и започнах да викам още по силно чух как по вратата се удряше и някой крещеше.
- Престани! Стига толкова ще я убиеш. Погледа ми беше замъглен изгубих съзнание.

 Погледа ми беше замъглен изгубих съзнание

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Отвлечена Jason MaccannWhere stories live. Discover now