Не знам как Джейсън ме е натикал в колата когато се опомних пътувахме. Погледнах Джейсън беше обезумял.
Амира: Умря ли?! Изхлипах и се хванах за главата.
Джейсън: Надявам се. Каза и ме погледна ядосан.
Джейсън: Защо не ми каза, че копелето те заплашва?! Извика, а аз стиснах очи и се прилепих за седалката.
Амира: Не ми крещи. Беше ме страх... Беше ме страх да не навреди на детето ми...беше ме страх да не ме нарани по онзи начин по който ти ме нараняваше! Все още ме е страх от теб също! За това не ме вини за всичко в шибания ми живот не съм решавала никога сама за себе си първо бях в дом за сираци. Тъкмо щях да започна нормален живот когато ти реши да ме отвлечеш. Изплаках задушавайки се в сълзи.
Не съм забравила нищо помня всеки един шибан момент, Джейсън! Постоянния бой който ми хвърляше по няколко пъти на ден! Незаслужено! Аз-аз не ти бях направила нищо! Извиках в сълзи.
Системните ти изнасилвания дори тогава не знам дали си спомняш как крещях от болка. Тогава бях твоята девствена кучка, нали така?
Джейсън: Аз...
Амира: Знаеш ли колко се мъчих, Джейсън Бременна..работех толкова много, а не можех да стоя на краката си. Млада, сама, бременна без една стотинка в началото съм стояла гладна с дни. С всеки месец ставаше все по трудно имах нужда някой да се грижи за мен да ми помогне. Нямаше те Джейсънн! После тя се роди стана непосилно за мен да се справя с всичко, но някак успявах. Чудеше се защо ти я доведох след толкова време. Убих един съсед влезе вкъщи опита се да ме изнасили, не исках да го убивам! Исках само да се защитя! Теб те нямаше! Извиках.
Бях сама изплашена и с дете на ръце.
Когато свърших и го погледнах осъзнах, че е спрял колата и триеше очите си Господи той плачеше.
Джейсън: Прости ми.. знам, че нямам право да те моля. Ти ми роди дете, трябваше да съм до теб... трябваше да съм до вас..мамка му.. трябваше да видя раждането и... Бях глупак заслепен изках те само за себе си. Друсах се постоянно не бях на себе си...изках само да ме обичаш. Аз съм най-прецаканото шибано копеле. Унищожих живота ти. Каза и започна да удря където му падне.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Отвлечена Jason Maccann
Macera- Не ме докосвай животно такова! - Скъпа, искаш ли да разбереш какво е найстина да съм Животно? Каза и се усмихна жадно. - За бога, моля те! Пусни ме да си тръгна. - Това няма как да стане! Ти си моя!