Megfogta mindkét kezem és azt kérdezte:
-Leszel a párom? -néz rám csillogó barna szemeivel.
Nem tudtam, mit válaszoljak. Hisz sok minden múlhat ezen. A kialakitott barátságunk, az hogy mit fognak szólni a többiek. De nem tagadom akartam. Titokban mindig is őt fürkészte tekintetem. A szívem mellette volt egyszere nyugodt és nyugtalan. Élveztem vele minden pillanatot. És most, ahogy az előbb megcsókolt...nem tudnék vele betelni..
-Igen hyung, leszek... -hajtom le fejem zavaromban.
-El se tudod képzelni, milyen boldoggá tettél ezzel a válasszal. -borul bele karjaimba és szorosan magához ölel. Azonban én ezt pár perc múlva félbe szakítom.
-Minho nem akarlak megbántani, de nagyon fáradt vagyok. Hosszú volt ez a nap.
-Alszol velem? -kérdi egy kis perverzséggel.
-Nem. -jelentem ki határozottan.
-Naa miért? -kezd el hisztizni az idősebb.
-Mert megint furcsa dolgokat fogsz velem művelni... -jövök zavarba ismét.
-Megigérem nem csinálok semmit..
-Jó megbízok benned, de ha kezeid rossz helyen tapogatóznak akkor soha nem alszok veled többé.
-Megértettem uram..de nagy lett valakinek a szája. -suttogja oda alig hallhatóan.
-Na jó menjünk aludni szerelmem. -jelenti ki, majd felemelve menyasszony pózba visz hálószobájába.A szobában óvatosan letesz kényelmes ágyára, majd miután elhelyezkedtem a megfelelő pózba mellkasát érzem meg hátamnak simulni. Jobb kezét derekamon át rakva ölel szorosan magához.
Nem tudom mi lesz a jövőben velünk, a többiekkel, de most csak azt érzem, hogy semmiért se hagynám itt. Teste melege az amit kívánok én. Ezért nem is volt nehéz elaludni mellette ismét.
[...]
Másnap reggel olyan 8 óra tájékán felkeltem és a mosdóba mentem. Nem tartott sok ideig vissza is siettem Minho kényelmes ágyába.
Az előbb említett mellé vissza feküdve alszok vissza. Vagyis aludnék vissza. Mire már újból a bárányokat számolnám az álomvilágomban egy kezet érzek meg, ami gyengéden végig simít rajtam. De nem is akárhol. Barna szemű barátom vagyis inkább már párom tagomat kezdi el fogdosni. Ahoz képest, hogy tegnap megigértettem vele azt, hogy nem csinál e féléket...Sikertelenül megszegte.
Persze én továbbra is figyelmen kívül hagytam.
Minho önző módon folytatta, amit már nem tudtam sóhajok és apró nyögések nélkül hagyni. Tagomról fenekemhez csúsztatta kezét és bejáratomnál kezdett el körözni egy ujjával. Nyakamat kisebb puszikkal hintve dugja fel első ujját. Erre már hangosabb nyögés szakadt ki torkomon.
Később két ujját is magamban tudhattam, míg másik kezével mellkasomat őrjítő módon masszírozta.
-Jisung -suttog bele fülembe- nagyon kívánlak..
-Hyung azt mondtad..hah..nem fogsz ilyeneket csinálni..ahhh -sóhajtozok szinte alatta.
-Tudom, de eszméletlen gyönyörű voltál ahogy aludtál. És hát kedvem támadt egy kicsit megrontani téged.
-Ez..mhh..szar kifogás. -mondom flegmán.-Ha így beszélsz velem akkor muszáj lesz még több büntetést adnom. Ilyen csúnya szavak kimondása helyett akár másra is használhatnád azt a szép szádat. -mosolyodik el.
-Ezek...hah..után...ahhh..
Minho végül kielégített...ismét..
YOU ARE READING
🐰MINSUNG🐿
Romance-rövid részek 📝 -néhol +16/18-as részek 🔞 -trágár beszéd🗣 -fiú-fiú kapcsolat 💑