4️⃣

395 25 14
                                    

Minho pov.

Miután jó kedvűen köszöntött a Changlix páros minket Jisungal és beljebb invitálva minket takaros, kis otthonukba a felesleges cuccainkat lepakolva haladtunk tovább a nappaliba.

-Üljetek le nyugodtan ahová csak akarok. -szólal meg először szeplős barátunk.

-Én addig hozom az italokat. -kiabál ki a konyhából Changbin.

-Fasza ez a kanapé, meg igazából minden. -nézek körbe magabiztosan.

-Még nem voltál itt? -kérdezi tőlem Jisung.

-Nem kiscsillag, még nem. De ha ilyen nagy a szád akkor gondolom te már voltál itt. -válaszolok gúnyosan.

-Mekkora egy paraszt vagy. -forgatja meg szemeit a fiatalabb és a konyha felé kémlel. Gondolom abban reménykedve hogy jöjjön már valaki aki ki menti markaim közül.

Nem tudod még Jisung, de csak most kezdődik az igazi móka.

Először Felix érkezik meg két kezében 2-2 pohárral, majd Changbin az említett italokkal.

Felix és Changbin 2 hete költöztek be ebbe a házba. Gondolom ezért is lettem meghívva hogy megünnepeljük új életük kezdetét.

A szeplős kérdés nélkül mindenki poharát tele öntötte az alkoholos itallal, melyet egy koccintás után lehúztunk.

[...]

A sokadik kör után már elég jól éreztük magunkat, főleg a két fiatalabb Felix és Jisung.

-Jáááátszunk valamiiiit!! -kiabálja el magát hírtelen a szeplős.

-Te is arra gondolsz amire én? -kérdezte párja. Felix önelégült mosollyal bologat.

-I.igeeen. -válaszolja miközben engem és a mókus fejüt méregeti.

-Felelsz vagy mersz! -mondják ki egyszerre.

Na fasza. Mit is vártam. Bár lehet ez egy jó lehetőség bizonyos dolgokra...

-Na jó, akkor kezdek én. -jelentem ki.
-Felix, hány fiúval voltál együtt Changbin előtt? -kérdezem.

-Ohmmm -gondolkodik el, miközben Changbin szemei szinte szikrákat szórnak rám amiért ilyen kérdéssel kezdtem a játékot- kavarás szempontjából 10 emberrel, de amúgy abból csak 3-mal feküdtem le. -válaszolja.

-Most én jövök! -kiabál ismét Felix.
-Jisung csókolóztál már lánnyal vagy fiúval? -néz mosolyogva a kérdéstől elpiruló fiúra.

-Egy lánnyal csókolóztam még egyik nyári táborban, mert az volt a merésem. Fiúval... -habozik egy kicsit- még nem.

Nem mondom meglepődtem, amit Changbin észre is vett és egy gonosz mosolyra húzta száját.

Viszont most Jisung kérdezett.

-Changbin, mi fogott meg Felixben?

-A kerek feneke. -vágja rá egyből, amin mindenki elnevette magát. -Meg hát a szép arca, a mosolya, a hangja, a lelke. Mindene. -fog barátja combjára.

Ez mondjuk aranyos Changbintől. Sose gondoltam volna, hogy tényleg ilyen módon fogta meg a másik lénye. Bár tudom mit érez...

-Jisung -néz először rám, majd az említett személyre- csókold meg Felixet! -nem tagadom az állam is leesett nemhogy Jisungnak. Mekkora egy mocsok. Most biztos vissza adja az előbbi kérdésemet. És tudja hogy ezzel most piszkosul feltud idegesíteni.

-H..ho..hogy m..miii? -dadogja Jisung.

-Jeeej enyém Jisung "első fiúval csókolóztam" csókja. -elég értelmetlen amit Felix beszél, de hát a pia megtette hatását.

🐰MINSUNG🐿Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon