A többiek semmit se sejtve ragadta meg kezem és vonszolt odébb egy olyan helyre, ahol senki se lát. Ahol csak mi vagyunk és a féltékenységben úszó légkör.
-Felfog tűnni a srácoknak, hogy mi furcsa mód eltűnünk mindig.. -rántom el kezem.
-Az engem mégis mikor érdekelt?. -kérdi flegmán, majd a falhoz szorított.
-Téged semmi se érdekel, de engem... engem igen is. Az hogy te csak gondolsz egyet és...
-És?
-És furcsa dolgokat művelsz velem..
-Úgy érted.. -szorítja össze mindkét kezem és fejem fölé emeli egyik kezével, míg a másikkal tagomat kezdi el apró, gyengéd simittásokkal kényesztetni -ezt?.
A tettére halk sóhajok hagyták el számat, amit időközben becsuktam, nehogy hangos legyek.
-Kérlek fejezd be.. -könyörgök neki.
-Ha nem csinálom végig akkor fájni fog. És azt szerintem nem szeretnéd, ahogy én se. -suttogja a fülembe, amitől csak még jobban ki ráz a hideg és egyben melegséggel tölt el.
-Eleve neki se kellett volna kezdened... haaaah...ahh.. megint csak rajtam töltöd ki a dühödet, mikor nem is csináltam semmit se...ahh.. és ilyeneket művelsz..egyszerűen nem értelek...miért pont én? -kérdem.
-Hogy miért? Azért mert felfoghatatlanul gyönyörű vagy bármit is csinálsz és az hogy a többiek is látják ezt az énedet... gyűlölöm..mindenedet magamnak akarom.
Hírtelen fel se tudom fogni miket mond az előttem álló. Keze gyorsabb tempóba kapcsolt, amivel engem egyre közelebb vezetett a csúcsra. Párat még rántott rajtam, majd végül elélvezek. A halk sóhajaim és nyögéseim után most már csak nyugtalan lélegzetem hallatszodott.
-Akarlak Jisung. Nem is tudod mennyire magamévá akarlak tenni és többször is bemocskolni. Csókolni, ölelni. Annyi mindent akarok. Téged. Ezért tettem, teszem ezeket veled.
-Minho hyung... -érzem, hogy arcom egyre jobban kezd forrósodni. Elmém meg már a legelső mondatánál feladta a szolgálatot.
-Most ennyivel beérem, ugyanis ha most neked látnék akkor az egész éjjelt itt töltenénk. Viszont azt az alkalmat máskorra tartogatom egy másik helyen.
-Te meg mégis miről beszélsz?..
-Arról, hogy egy nap mindened az enyém lesz. Han Jisung egy nap az enyém leszel. -neveti el magát, majd végül vissza ment a többiekhez engem egyedül hagyva ezernyi gondolattal.
-HOGY MIVAN LEE MINHO?!!
ČTEŠ
🐰MINSUNG🐿
Romance-rövid részek 📝 -néhol +16/18-as részek 🔞 -trágár beszéd🗣 -fiú-fiú kapcsolat 💑