A kocsiból kiszállva a koleszba tartott utunk. Először én léptem át a bejárati ajtó küszöbét, majd engem Minho követett. Én egyenesen a szobám felé mentem. Bezárkozva egyedül hoztam fel a mai nap történteket. Ami hyunggal történt valójában és az álmomban. Szinte érzem, hogy kezdem elveszíteni a fejem és hogy magával húznak az érzelmek amiket kivált belőlem akárhányszor vele vagyok vagy nélküle. A gondolataimból hírtelen ajtó kopogtatás repít vissza a valóságba. Én mit sem sejtve ki is nyitom a fa lapot meg sem lepődve az előttem állotól.
-Mit akarsz? -kérdem.
-Beszélni. Rendesen.
-Hmm... -gondolkodom el.
-Naa Jisung, engedj be. Kérlek. -hajol közelebb fülemhez. Én gyorsan csak oda kapok kezemmel az érzékeny testrészemhez és beinvitálom az idősebbet.
-Mit szeretnél? -kérdem számon.
-Téged. -fordul felém, amire csak a pirulo arcomat kapja válaszul. -Félre téve ezt... mondani szeretnék valamit.. -halkul el hangja.
-Hallgatlak. -csukom be az ajtót, ami többek között elválaszt a többiektől.
-Tudod... őszintén mondtam azt amit. Tényleg akarlak. Mindenedet...
-És miért pont engem? -szakítom félbe.
-Mert megvolt benned az ami nekem hiányzott... -erre nem tudok mit válaszolni, csak kérdően nézek rá.
-A boldogság, a kedvesség, a szépség..ezek belőlem mind hiányoznak. -fejezi be.
-És számomra ezt öröm volt minden nap látni nálad. Ezért leszek/vagyok féltékeny, ha más is körülötted van. Ezt a boldogságot mind magamnak akarom. Látod itt is látszik, hogy hiányos vagyok. Önző és rossz...de mégis magamnak akarlak. Mivel...szeretlek..-én csak néztem érzésekkel teli testedet, ahogy arcodon komolyság és gyengédség egyaránt színre lép. Úgy érzem, most nem tudom mit válaszoljak neked Lee Minho.
BINABASA MO ANG
🐰MINSUNG🐿
Romance-rövid részek 📝 -néhol +16/18-as részek 🔞 -trágár beszéd🗣 -fiú-fiú kapcsolat 💑