Többért és többért ep 2 🥵🔞

1.1K 37 7
                                    

-Biztos vagy benne? Hozzád érhetek? -kérdi olyan gyengéden, hogy még bele is borzongok.

-I..igen..érj hozzám hyung.

-Először fürödjünk le, nagyon leizzadtál és gondolom ki is vagy melegedve. -megy a zuhanyzóhoz, majd a megfelelő hőmérsékletet beállítva jön vissza hozzám. Pólóját és nadrágját levéve áll egy szál boxerbe előttem. Eddig fel se tűnt, de most alaposan végig nézve rajta izmos mellkasa és kidolgozott, kockás hasfala eléggé szemet szúrt nekem. Comjain szinte megfeszül a keveset takaró textil.

-Segítek levetkőzni. -szólal meg ismét.

Óvatosan pólóm széléhez nyúl, majd egy gyors mozdulattal leveszi rólam. A nadrágommal és a boxeremmel is így tett. Megvárta míg bemegyek a kabinba, majd mellém lépve csukta be az ajtót.

-Te nem veszed le a boxered? -kérdem miközben lenézek csípőjére.

-Nem. Itt most te vagy az aki segítségre szorul. -szavaira semmit se válaszolva fordítok neki hátat. A zuhanyrózsából kijövő meleg víz csak úgy marja bőröm minden porcikáját, ahogy egyre jobban fokozza vágyaimat.

Minho kezét hátamhoz rakja először, onnan csúsztatja fel vállaimra, amikre lágyan rá is fog. Karomon végig simít egyik kezével, míg másikkal derakamat csiklandozza édes érintéseivel.

Testét enyémnek préseli, ajkait nyakamra tapasztja és végig csókol rajta párszor, néhány helyen egy kicsit meg is szivva a vékony felületet. Derekamról tagomra simít, majd gyengéden húzni kezdi rajta a bőrt. Jól eső sóhajok hagyják el számat, miközben hátra vetem fejem széles vállára.

Pár perc múlva el is érte, hogy elélvezzek.

-Hah..Minho..ég mindenhol..elöl...hah..hátul...-szakadozik lélegzetem.
-Én..én még mindig.. -utalok álló tagomra.

-Ne aggódj, hosszú még az éjjel. -harap fülcimpámra.

Minho belső combomon végig simítva, bejáratomhoz rakja egyik ujját. Lapozkámat megpuszilva dugja belém első ujját. Erre csak egy halk nyögést hallattam. Mikor már hozzászoktam az érzéshez még egy ujját belém tolta és úgy kezdte el kényeztetni azt a bizonyos pontot.

Vállamba harapott, bal kezével mellbimbómat csavargatta gyengéden, míg ujjaitól ismét elmentem.

-Min..ho..még..még -könyörgök neki.

-Ugye tudod, hogy pont ez volt az amit mindig is akartam. -fordítja el fejem. -Azt, hogy többért és többért könyörögj. -hajol ajkaimra. Száját mozgatni kezdi, amiben én is követem.

-Nyújtsd ki a nyelved! -parancsol rám. Nem tudom, hogy az alkohol vagy a gyógyszer végett, de rohadtul kanos vagyok és bármit képes lennék megcsinálni amire ez a barna szemű ördög fiú kér. Parancsát teljesítve dugom ki nyelvem. Engem ismételve érinti össze érzékszervünket, majd számba dugva azokat kezdi el simogatni nyelvem alsó részét.

Elválva tőlem lejjebb ereszkedik. Hátamat végig csókolva megy egészen le fenekemig.

-Nagyon gyönyörű vagy Jisung. Remélem tudod, hogy most már minden porcikád csakis hozzám tartozik.

-Mégis mir.... -befejezni már nem tudtam ugyanis Minho beleharapott fenekembe, amit nem tudtam nyögések nélkül hagyni. Mostmár három ujját is belém mélyesztette, közben olyat tett amiről álmodni se mernék. Nyelvével és ujjaival egyaránt kényeztette bejáratomat. Szabad kezével hol fenekembe, hol combomba markolt.

-M..m.mi..min..ho -nyögök lányokat megszégyenítő hangon. Hátam megfeszül és közben az idősebb nevét nyögöm. Még mielőtt elmennék, nem is tudom már hányadszorra, Minho megszólal.

-Jisung.. -látom, ahogy leveszi boxerét- már nem tudom vissza fogni magam, sajnálom. -majd azzal férfiasságát belém nyomta. -mindkettőnknek hangos nyögés szakadt ki torkunkon.

-Nem fáj kicsim? -kérdi Minho.

-K..kérlek..mozogj gyorsan..már nem bírom.

Azzal a lendülettel a barna szemű ördög gyors mozgásba kezdett. Egy pillanatra megállva húzódott ki belőlem és fordított maga felé. Combjaimnál megfogva emel fel és nyom neki a víztől már át melegedett csempének, majd belémhatol. Tempója gyors volt.

-Ahhh hyung...

-Ahhh Jisung... -csókol meg újból. Nyelvünk vad csatát vívott, míg Minho tagja meleg szoríttásomtól egyre inkább közeledett az orgazmus felé. Utolsó lökései azt a bizonyos pontot ingerelve megyek el, ahogy Minho is bennem.

[...]

-Most már jobb? -kérdi miután kihúzodott belőlem és lefürödve betekert egy nagy törülközőbe, majd a mosógép tetejére ültetett.
-Igen... -vörösik el fejem, amit láthatóan Minho is észre vesz.

-Aranyos vagy. Kis paradicsom. -csúszik lábaim közé és derekamra rakja kezeit, miközben mosolyog rám.

-Most mi legyen? -kérdem.

-Legyél az enyém.

-Ezek után..nem is tudnék másé lenni.

-Reméltem is, hogy így fogod gondolni. -csókol tincseim közé és végül az övé lettem.

VÉGE

🐰MINSUNG🐿Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon