Csak MI ep 2 🧩

374 26 2
                                    

Fürdés után magamra húztam a kapott holmikat, majd megindultam Minho szobája felé.

-Te nem mész fürödni? -szakítom meg a kínos csendet, mely érkezésem után keletkezett.

-Már előttetek elmentem fürödni. Csak aztán be toppantál te, majd Hyunjin.

-Jah...értem. -csendesül el minden.
-Kaphatok egy pulcsit? Az enyém a szennyesben van.

-Minek az neked?

-Hát lehetséges alulról jön rám a hideg. Szerinted ez miért van Minho? -döntöm oldalra egy kicsit fejem.

-Ott van a széken össze hajtva egy tiszta.

Az említett székhez megyek és felvéve a pulcsit kapucniával együtt, nézek lassan Minho felé. Ahogy felhúztam a cipzárt éreztem valamit. Az ő illatát.

-Aludjunk most már. -fekszik a takaró alá, majd az eddig kis fényt adó éjjeli lámpát lekapcsolva vette át a sötétség az egész szobát.

-Köszi most nem látok semmit. -közlöm vele, hogy nem találom az ágyat.

-Akkor jobb ha sietsz. -mormogja.

Kezemet magam elé rakva tapogatom ki hogy merre mivan, majd miután hozzá érek az ágy széléhez helyet keresve magamnak fekszek le. Az idősebbtől minél távolabb és háttal.

Nem lesz semmi baj. Nem lesz semmi baj. Nem le....

Érzem hogy kapucnimhoz ér és lassan húzza lefelé, így teljes nyakamhoz hozzá fér.
Majd egy pillanat alatt megérzem ajkait, melytől fejembe száll az összes vér gondolataimat elvesztettem már rég.

Kezét derekamra simítja és szorosan át ölel.

-Mi..Minho? -kezdek el dadogni.

-Sajnálom de nem bírom.

-Mégis mit? -fordulok felé és csak akkor látom hogy kezével mellettem tartja magát, miközben teste mindjárt az enyémen pihen.

-Hogy ilyen közel vagy és még se lehetsz az enyém.-ujjaival végig szántja arcom, majd ajkait puha párnácskáimra nyomja. Egy nagyon szelíd csók.
Talán nem is emlékszem hogy ez régen is ilyen jó volt e, mint most.

-A tiéd vagyok hyung. Csak a tiéd. -válaszolok határozottan miután elváltunk egymástól.

Újból számra tapadt, majd alsó ajkamat megnyalva kéri a bejutást. Ezt meg adva mélyül el csókunk. A nyelve, ami enyémmel harcol, a keze, ami ha hozzám ér lángra gyúlok. Ismét.

(18+)
Lassan kezdi le húzni pulcsimat, miután egy gyors mozdulattal csípőmre ült.
-Tudod...nagyon jól nézel ki a ruháimban. De így nem tudlak magamévá tenni. -mondja rezzenéstelen hangnemben.

-Ho..hogy m..miii?!! -vörösödik el fejem, melyet szerencsére nem lát.

Pólóm széléhez nyúlva tűri fel az anyagot annyira, hogy csak hasam látszódjon. Érzem hogy lejjebb csúszva férkőzik lábaim közé. Hasam alsó részéhez hajolva csókol rá, majd szívja meg a vékony bőrt. A nedves érintéstől a kelleténél hangosabb sóhaj jött ki a számon. Minho erre felbátorodva még több nyomot hagyott rajtam. Először a mellkasomon. Ahol szájába vette egyik mellbimbómat, míg a másikat ujjai közé szorította.

A tettei igen csak megtették a hatását, hisz tagom keményedni kezdett.
-Hy..hyung..ahhh..alul..

-Igen baba? Mivan alul? -szinte látom azt az önelégült mosolyát és ráadásul csinálja a fejét is. Mintha nem érezné. Erősen kétlem azok után, hogy a lábaim között hasal szinte.

🐰MINSUNG🐿Donde viven las historias. Descúbrelo ahora