11. Bölüm

559 20 7
                                    


*Önceki bölümleri okuduğunuzdan emin olun lütfen 🥰 iyi okumalar 💕*



Yaklaşık yarım saat geçmişti ve ben artık sıkılmaya başlamıştım ki arkadan birinin omuzlarıma sarılmasıyla Doruk un geldiğini anladım .
"Nerde kaldın yaa ağaç oldum " diyerek sitem ettim .
Güldü "yarım saat oldu lan sanki saatlerce bekledin "

" Birde saatlerce bekleseydim  beyimize bak acıktım oğlum ben " dedim gülümserken .

"İyi hadi fazla konuşma da gidelim Allah'ın aç ı seni "
Diyerek yanıma geçti kolunu omuzuma sarıp benimle birlikte ilerlemeye başladı  ...
Her zaman gittiğimiz restaurant a  gidip  yine köşede bir masaya yerleştik  garson gelip siparişlerimizi aldıktan sonra  yemeklerimiz gelene kadar sohbet etmeye başladık .

"Neşelisin bugün  hayırdır " dedim  iyi ruh hali gözümden kaçmamıştı .

"Evet ya bugün farklı hissediyorum  hava güzel diye sanırım " dedi yine o eşsiz gülümsemesini serdi gözlerimin önüne .

"Hmmm " dedim hayran hayran onu izlerken .

"Ee sende ne var ne yok ? Neler yaptın bugün"
Diye sordu.

"Sizden sonra bende çıktım zaten sonra da yoğun ders programı işte sana mesaj attığımda son dersten yeni çıkmıştım beynim uyuştu artık " sıkıntılı şekilde konuşmuştum.

"İki gram beynin var onu da dersler yüzünden kaybedeceksin " dedi dalga geçerek .

"Ha ha ha haaa komikmisin seenn " diyerek alaya aldım ve o daha fazla gülümsedi ...
bugün en güzel gunlerimden birisi olabilir çünkü Doruk gülümsüyor .
Biz birbirimiz ile dalga geçerken yemeklerimizin gelişi ile sessizliğe büründük çünkü ben gerçekten çok acıkmıştım tabiri caiz ise nefes almadan yemek istiyordum .

Yemeklerimden biraz olsun karnımı doldurup   kafamı kaldırdığım sırada Doruk un ağzı kulaklarında beni izlediğini gördüm .
"Ne oldu " dedim  . Şaşkındım .
"Hiç  öyle zevkle yiyordun ki izlemek istedim gerçekten çok acıkmışsın  belli oluyor " dedi hala gülümserken.
"Hmmm " dedim arkama yaslanıp .
Yani beni izlediğini bilseydim hayvan gibi yemezdim değilmi !

"Evet baya açtım ama şimdi daha iyiyim  . Biliyorsun sabah pek kahvaltı edemedim sonrasında da derslerden vaktim olmadı " dedim devamında .

"Yani sabahtan beri bir şey yemedin mi ? Salakmısın sen Atlas! Hastalanabilirsin beslenmene dikkat etmelisin !" Diye kızdı .

"Seninle muhattap olmam dan belli değilmi ne kadar salak olduğum hayatım " dedim göz kırparak Afra nın yaptığı şekilde gülümsedim.

"Iyyy yapma şu kızın hareketlerini  tüylerim diken diken oldu yine " dediğinde ufak bir kahkaha attım , şuan kesinlikle ne kadar tatlı olduğundan haberdar değil .

"Bana bak şaka yapmıyorum ben ! Bu kadar aç kalmamalısın Atlas bozuşuruz bak "

"Aman da aman sen benim için mi endişeleniyorsun "

"Senin için değil oğlum sana birşey olursa  Sibel teyzem bana hesap soracak ne oldu benim minik oğluşuma diyecek " dedi kızgın kızgın baktım ona  yani iyiki annem onun önünde bana o şekilde seslendi  artık asla unutmaz !

"Doruk şuan küstüm lan sana  hani kapatmıştın o konuyu " dedim kollarımı göğsümde kavuşturarak .

Güldü "oyyy tamam lan minik tavşan birşey demedim hemen de kızma " dedi daha da sinir ederek .

"Konuşma ya sen benimle !"  Diye kızdım

"Tamam lan söz birdaha söylemeyeceğim  hadi küsme şaka yaptım " dedi hala gülümsüyordu  ben şuracıkta bir ölsem mi ya  bu hala gülümsüyor şimdi kalpten gideceğim az kaldı .

prisoner of love  ( BL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin