14. Bölüm

528 18 22
                                    


*İyi okumalar 🥰*

Gece Doruk un söylediklerinden  sonra  yatağıma girdiğimde hemen uyuyamadım...
Nasıl böyle bir aptallık yaptım da  sarhoş oldum diye düşündüm hep  .
Ya o kadar insan içinde  saçma sapan birşeyler yapsaydım  ! Ya eve geldiğimizde her şeyi anlatsaydım Doruk a !
Diye düşüne düşüne uyuyup kaldım.

Sabah saat 10 da uyandım ... Yatakta biraz dönüp durduktan sonra kalkıp banyo ya ilerledim  ve salona geçtim ...
Mutfaktan sesler geldiğini duyunca hiç oturmadan  oraya geçtim...
Doruk  sırtı bana dönük birşeyler ile uğraşıyordu ve harika bir kahvaltı hazırlamıştı .
"Günaydın " dedim bana baktığında gülümsedim .
"Heh uyandın sonunda  ... Sana da günaydın ... Kahve yapacaktım ama sen uyanmayınca kahvaltı hazırladım oyuzden kahveleri sen yap ta kahvaltıdan önce içelim" dedi o da gülümsedi ...
Onay verir gibi kafamı salladık tan sonra kahve yapmaya başladım ...

"Harika bir kahvaltı hazırlamışsın ... Erken kalkmış olman dan daha enteresan bu olay  hayırdır  " dedim .

"Bilmem ki uyuyamadım daha fazla ... Uykumu almışım galiba  bide baktım sen uyuyorsun  birşeyler yapsam mı diye düşünürken  bari kahvaltı hazırlayayım dedim " diye cevap verdi

"Hmm Ela ile konuştunmu ? Peki  ...
Kızmıştır sana baya " dedim .

"Yok ya anlattım durumu o da anlayışla karşıladı  sıkıntı yok yani " dedi.

"İyi bakalım hadi salona geçelim kahveler hazır " dedim . Kafa sallayıp benimle birlikte  salona geçti . O sırada telefonuma bildirim geldi .

Kahveleri sehpa ya yerleştirip çok yakın olmayacak şekilde  yan yana oturduk ....
Bildirime bakmak için telefonu elime aldığımda  Afra nın ismini gördüm ve üzerine tıklayıp mesajını okudum.

Afra- pişt uyandınmı ?

Atlas- evet ne oldu ?

Afra- gecen nasıl geçti  😁 baya sarhoş tun.

Atlas- nasıl geçebilir mal sanki sevgilim ile eve gelmişim ima sı yapma .

Afra- öf mal mısın yaa iki dk makara yaptırmıyorsun!!!
Hem ben başka birşey için yazdım .

Atlas- orasını anladık sadet e gel .

Afra- Asil senin numaranı istiyor sana sormadan vermek istemedim  ayrıca görüşmek istiyor.

Atlas- verme numaramı ayrıca ben görüşmek istemiyorum Afra ya .

Afra- lan ne demek görüşmek istemiyorum  ! Hani tamam demiştin tanışma ya?

Atlas- vazgeçtim ben 😔  ya bilmiyorum olmaz gibi 🤷🏻‍♂️ yani boşuna görüşmüş olacağız. Adam la flörtleşip olmuyor hadi eyvallah demek te istemiyorum.

"Kiminle mesajlaşlaşıyorsun ? " Diye sorunca Doruk a baktım .
Telefonu sehpa ya bırakırken "Afra... Asil numaramı istemiş te   oda bana sormadan  vermek istememiş " dedim ..

"Eee görüşecek misin onunla" diye sordu.
"Bilmiyorum ... Boşver ya kapatalım bu konuyu  kahven bittiyse gel kahvaltı edelim " dedim boş bardağımı sehpadan alıp ayaklanırken  oda kafa sallayarak onayladı...

Kahvaltımızı  güzel bir şekilde yaptıktan sonra  Doruk  salona geçti ben de bulaşıkları makineye yerleştiriyordum..
"Mesaj geldi sana " diye seslendi salondan Doruk ...
"Afra dır" diyerek geçiştirdim.  Ve işime devam ettim .

Uzun bir sessizliğin ardından Salona döndüğümde  Doruk donmuş gibi elindeki telefonuma bakıyordu benim geldiğimi  farkedince  sinirli bir şekilde telefonu bana uzatıp " bu ne ? Doğrumu bu? " Diye sordu .

prisoner of love  ( BL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin