13. Bölüm

532 19 6
                                    


Herkes ayaklandı Afra yanıma koşup .
"Asiiilll" diye cırlayınca sinir kat sayım ikiye çıktı !
"Ya kardeşim yine mi sen ! " Diye üzerine yürüdü Doruk ama ...
Afra Doruk u tutup
"Ya durun ne yapıyorsunuz arkadaşım o benim ... bilerek yapmaz ki "dedi ...

o sırada meteor hala mal gibi bana bakıyordu ...
"Ya bak cidden özür dilerim  tamam biraz fazla oldu ama  gerçekten bilerek yapmıyorum" dediğinde ben göz devirdim ... Deniz ve Asrın  olayın başından beri benim halime gülerken Ela  ortamda yok gibiydi  , Ender de Afra nın hemen yanındaydı  ve Doruk baya sinirli görünüyordu  yani olayın bir an önce kapanması lazımdı yoksa gecemiz daha da berbat olacaktı.

"Bence senin fetişin var  ama bu çok sağlıklı bir şey değil tedavi olmalısın " dedim ve ayaklarımı yere vura vura lavaboya gittim ...
Şimdi ben bu leş gibi kokan t-shirt ü ne yapsam diye düşünürken ...
" Alkollü bölgeyi Şurdan el sabunu ile yıkayıp El kurutma makinesinde de biraz olsun kurutabiliriz " dedi  Doruk geldiğini görmemiştim...  ben hala sinirliydim ona bakmakla yetindim  "yani kurumasa da çok ıslak olmadığı için idare eder " dedi devamında  ben kafamı aşağı yukarı salladım ve tuvaletin birine geçip t-shirt ümü çıkardım... Doruk elimden alıp önce yıkadı sonra da az da olsa kurutup geri verdi " teşekkür ederim " dedim ama  hala sinirli görünüyordu...
burada sinirli olması gereken ben değilmiydim !!!

"Senin salak arkadaşın ve onun salak olan başka arkadaşı  ! Normal insan bizi bulmaz zaten ! " Dedi gergin bir şekilde  ve ben de gerildim !
Konunun benim arkadaşım ile ne ilgisi vardı ki   ayrıca o çocuk mekana bizimle gelmedi ki  !
"Kusura bakma ya  sevgilin ile eğlenmek varken benimle uğraştın  !  Neyse geri dönelim  merak etmesinler  sen de kaldığın yerden devam edersin " dedim  ...
Sinirlenmiştim çünkü günün sonunda fatura neden bana kesiliyordu ?
"Lan ben öyle mi dedim hem konu nerden oraya geldi şimdi " dedi arkamdan yürürken  ama ben dinlemek istemiyordum .

Ben önden Doruk arkadan çıktık lavabodan.
Herkes içmeye başlamıştı çünkü lavaboda biraz fazla zaman geçirmiştik ...
Masaya ilerlerken o salağın bizim masada oturduğunu görünce tekrar kaşlarımı çattım ... masaya varınca  " sen hala burada ne yapıyorsun ya !" Dedim  ama  Afra öne atlayıp "lan sana demiştim ya  seni biriyle tanıştıracağım diye   işte bu arkadaş o kişi " dedi  kaslarım daha da çatıldı.
Tabi yaaa Asil işte  ben nasıl anlamadım !

"Lan ben sizi tanıştırmak istiyordum ama siz zaten tanışıyormuşsunuz ayyy kader resmen yaaa" dedi Afra yine gözlerinden kalpler çıktığını görebiliyordum!

"Saçma sapan fetişi olan insanlar ile ilgilenmiyorum " dedim Asil e bakarak ...
Afra omuzuma vurup  beni sustururken Asil gülümsedi...
"Ayrıca ne kaderi salakmısın ? adam her seferinde üzerimi batırdı ! Baştan belliymiş gereksiz bir çaba içerisine girdiğin " diye de devam ettim  ama Asil bey hala gülümsüyordu .  Gülümseyecek ne olabilir ki !!!

"tamam haklısın tesadüf gibi durmuyor ama cidden tesadüf tü    çok çok özür dilerim "
Dedi hala gülümserken ...
Doruk bu hareketine alayla sırıtırken ben yine Asil e baktım ...
"Bende onu diyorum ya evren bize bazı mesajlar yolluyormuş işte " dedim onu alaya alıp  konuşmak istemediğimi belli ederek  içkimden bir yudum aldım ...

"Evet bence de evren bize bazı mesajlar yolluyormuş  " dedi o da  göz kırparak içkisinden içti ...
"Tamam daha fazla uzatmayın  gelin doğru düzgün tanıştırayım sizi ...
Atlas , buradaki arkadaşım Asil   bizim fakülteden  yani mühendislik okuyor ...
Asil buradaki mağdur da Atlas , tıp fakültesinde okuyor " dedi gülümseyerek  ...

Asil "memnun oldum Atlas" dedi ve elini uzattı ama ben sadece elini izledim birkac saniye sonra  Afra dürtükleyince onu kırmayıp bende sıktım Asil in elini " bende memnun olmak isterdim aslında" dedim  ona bakıp alayla dişlerimi göstermeyi de ihmal etmedim  ama bu sorunlu arkadaş hala gülümsüyordu ve bu durum daha da sinirimi bozuyordu .
Afra benden sonra Doruk ile de tanıştırdı ama Doruk  Asil in elini sıkmadı sadece kafa salladı.

prisoner of love  ( BL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin