15. Bölüm

542 16 20
                                    


*İyi okumalar 🥰*

Tekrar aradım yine meşgul e düştü  ... Bırakmadım tekrar , tekrar ve tekrar aradım ama açmadı  .
Mesaj attım defalarca ama dönüş yapmadı ...
Kaç saat sırt üstü tavanı izledim bilmiyorum ama yavaşça kalktım  sildim yine gözlerimi ve telefonu odamda bırakıp çıktım  ... Mutfaktan bazı sesler geliyordu  belli ki Afra dediği gibi eve gitmemiş burada kalacaktı.

Dış kapıyı açıp dışarı attım kendimi ...
evde kaldığım sürece boğulacak gibi hissediyordum  aklıma gelen en güzel yere gitmek için bir bir çıktım merdivenleri teras a ulaştığımda etrafa baktım  neredeyse akşam olmak üzereydi gökyüzü okadar eşsiz görünüyordu ki  hayran kalmamak elde değildi .
Koltuğun birine attım bedenimi.

biraz olsun huzur bulmayı umut ederek  kapattım gözlerimi .
Tek istediğim biraz olsun dinlenebilmek ti  ama gözlerimin ağırlaştığını hissettiğimde  direnmeden uykuya bıraktım kendimi .

                        **********

Sahilde Kumların üzerinde ayaklarım bata çıka  ilerlerken burada ne yaptığımı da  neden burada olduğumu da bilmiyordum tek yaptığım  deniz suyu ayaklarıma çarparken   sakin bir şekilde ilerlemekti.
Ben yürüdükçe daha da güçsüzleşiyordu sanki ayaklarım  ...
Biraz daha ilerledikten sonra bir beden belirdi gözlerimin önünde   Doruk tu bu kişi ...
Hızlandım hatta koştum yanına ulaşabilmek adına son gücümü kullandım ve  ulaştım.
"Doruk ? Burda ne yapıyorsun" dedim bana bakmadı sadece karşıya  bakıyordu  "Doruk " diye seslendim tekrar  yine cevap vermedi  daha da yaklaşıp kolunu tuttuğum gibi savurdu beni  suratıma bakıp "senden nefret ediyorum  sakın dokunma bana " diyerek avazı çıktığı kadar bağırdığı an açtım gözlerimi .

Derin nefesler alıyordum  gözlerimi açar açmaz teras ın manzarası ile nerede olduğumu algılamaya çalıştım ilk bir kaç saniye .
Yavaşça oturdum koltuğun üzerinde  muhtemelen yarım saat kadar uyumuş olabilirdim...
Gördüğüm rüya yüzünden hala  kafam bulanık gibiydi.
Benden nefret ediyor olabilirmiydi ?
Olmamalıydı , olmaması gerekiyordu ...
Beni kardeşi Gibi gördü her zaman  ...
Şimdi bir anda kopabilir mi ?
Kalkıp tekrar merdivenlere yöneldim ve  yine bir bir indim basamakları.
Evden çıkarken yanıma hicbirsey almadığım gibi anahtarlarım da yoktu yanımda oyuzden zile bastım  umarım Afra hala evdedir diye umut ederek.

Zil i ilk çalışımda hızla açıldı kapı .
"Lan sen nerdesin salakmısın haber vermeden çıkıp gidiyorsun  evden "  diye bağıran Afra yı hafifçe kenara ittirip içeri geçtim salona ilerleyip yine koltuğa oturdum.
"Kusura bakma  nefessiz kaldım biraz oyuzden aklıma birşey gelmedi zaten terastaydım dışarı çıkmadım " dedim kafamı koltuğun arkasına yaslayıp gözlerimi kapatarak .

"Ne yaptın orada tek başına?"

"Uyudum "

"Hmm iyi bari dinlenmişsindir biraz ... Canın sıkkın olmasan ağzını kırardım! Meraktan öldüm "

"  Rüya gördüm  Doruk ta vardı  avazı çıktığı kadar benden nefret ettiğini haykırıyordu " dedim

"Kafanda kura kura rüyalarına soktun adamı" dedi Afra da yanıma oturarak .

"Nefret ediyormudur benden Afra?"

"Saçmalama  sinirli şuan  yatışınca konuşursunuz"

"Ama ya tamamen çıkarsa hayatımdan , ya bir daha gelmezse eve "

"Ya of Atlas siktirsin gitsin ya sen ondan kopamıyorsun o gitsin bari sana bir iyilik yapmış olur "

"Olmaz ki dayanamam ben "  dedim ...
Evet dayamnamam ben Doruk olmadan .
Onsuz bir hayat sürdüremem , yiyemem , içemem, gülemem, gezemem  ben onsuz devam edemem hiç bir şeye .

prisoner of love  ( BL )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin