Makarna ve yanına salata yapıp masayı hazırladım sonrada koltuğa geçip TV açtım Doruk u beklemeye başladım ama saat 22:00 olmuştu ve Doruk gelmemişti telefonumu elime alıp WhatsApp tan mesaj attım .Atlas- Doruk nerdesin geç kaldın da merak ettim . Akşam yemeğini birlikte yeriz diye düşünmüştüm.
Mesajım iletildi ama henüz okumamıştı yaklaşık yarım saat sonra mesajımı okudu ekranda (yazıyor ) ibaresi çıktığında merak ettim bekledim ama sonra bana cevap yazmadan çevirim dışı oldu .
Bende telefonumun ekranını kapatıp sehpanın üzerine koydum ve sinir olmuş bir şekilde TV izlemeye devam ettim .
Ne yapmaya çalıştığını bir anlasam bende ona göre davranacaktım ama asla anlamıyordum saat gece 24:00 ı gösterdiğinde artık beklemekten sıkıldım mutfaktaki masayı toparlayıp odama geçtim yatağıma sırt üstü uzanıp tavanı izlemeye başladım .Beynimdeki seslere giderek artmaya başlamıştı bazıları yeter , sevme , bekleme ,isteme, bakma diye sürekli sürekli konuşurken bazıları , ama , küçük bir kısmı hala sevmeye devam et , sakın bırakma , oda seni sevecektir , aşkının peşinden git , pes etme diyerek diğerlerini susturmaya çalışıyorlardı .
Acaba dedim kendi kendime Doruk u saplantı yapmış olabilirmiydim ? benim içimde büyüttüğüm ve aşk diye adlandırdığım bu duygular aslında saplantı olabilirmi ?
Ama hayır ben gerçekten seviyorum .
Kıyamam ki ben ona , asla zarar veremem mesela başkasını severse ondan nefret edemem ki .
Doruk okadar güzel ki bakmaya doyamıyorum ...
Onun yüzündeki ufacık tebessüm için bıkmadan usanmadan aylarca çabalayabilirim ama o bunları görürmü bilemiyorum .
Hislerimi öğrendiğinde tek korkum beni yanında istememesi , benden nefret etmesi.
Onun nefretinin altında nefes alamam , ezilir ve birdaha kendime gelemem .Saat 1 olmuştu kapıda tıkırtılar duyduğumda Doruk un geldiğini anladım ama odamdan çıkmadım .
Seslerden anladığım kadarıyla mutfağa gidip sonra odasına geçti .
Peki bana neden cevap yazmadı ? Merak edeceğimi tahmin etmeliydi öyle değilmi ?
Kafamdaki bütün düşünceleri bir kenara bırakıp kapattım gözlerimi şuan için en iyi şey uyumaktı .***********
Sabah 11:00 da dersim vardı oyuzden 09:30 da uyandım banyoya girip duş aldım çıktıktan sonra üzerimi giyinip Doruk a baktığımda hala uyuyordu .
Onun o güzel yüzünü uzaktan biraz izledikten sonra çıktım odasından çantamı hazırlayıp fakülteme gitmek için çıktım evden .
Yol boyu dün Doruk un yaptığını düşündüm durdum.
beni neden cevapsız bıraktığını bir türlü anlayamıyordum.*
Durakta yaklaşık 10 dk bekledikten sonra otobüsüm geldi akbilimi okutup yine ortalarda bir yerlere oturdum ve yine kulaklığımı takıp açtım beni benden alan eşsiz eserlerden birini daha ve yine döngüye aldım.Kırık dökük şu kalbimde, kederimsin sebebimsin
Yitip giden şu ömrümde, tükenmeyen ümidimsin
Her anı birlikte, yaşamak dururken elimizde
Nasıl bir zamana, ne günlere kaldık ikimiz deSensiz ben olamam, yıkılırım ayakta duramam
Eğlenemem gülemem, kahrolurum yokluğunda yaşayamamHapisteyim dışarında, yaslanırım efkarıma
Düşe kalka çare bulur, herkes kendi hesabına
Benim gönül bahçem ateşlere döndü harap oldu
Bu yangın her şeyi, küllere döndürdü öyle durduSensiz ben olamam, yıkılırım ayakta duramam
Eğlenemem gülemem, kaybolurum yokluğunda yaşayamamKaç defa dinledim bilmiyorum , fakülteme gelince müziği kapatıp indim otobüsten . saatime baktığımda Dersim'in başlamasına 7 dk falan kalmıştı bu defa dersime yetişebilmek için koşmaya başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prisoner of love ( BL )
Ficción GeneralGözlerimin içine baka baka söylediği her cümlede yüreğimin ezildiğini hissettim.. Her bir kelime de tarifi imkansız acı oturdu yüreğime ... O umursamadan kustu içindekileri ama benim nefesim kesildi. Göz yaşlarım durmadan akıyordu. Yıkılmıştım...