"Atlas hadi ama n'olur ya sizi bir tanıştırayım "
"Hayır Afra istemiyorum! Uzatma "
"Ya ne var sanki arkadaş olursunuz "
"İstemiyorum arkadaş falan kızım ben senin niyetini bilmiyorum sanki " dedim yaklaşık bir saattir kampüsün önünde oturmuş Beni iki hafta önce tanıştığı , onun deyimiyle ultra yakışıklı Çocukla tanıştırmak isteyen Afra ya ! ...
Oysaki bende onun gibi Türkçe konuşuyordum peki neden derdimi anlatamıyordum ?Afra ellerini önünde birbirine dolayıp burnundan solurken Ender ile Doruk geldi yanımıza ...
Doruk kolunu omuzuma koyup yanıma oturdu Ender de aynısını Afra ile yaptı .
"Ne oluyor ?" Diye sordu Ender
Afra da " ya Asil ile tanıştırmak istiyorum ama kabul etmiyor " diye cevap verince "Asil kim?" diye sordu Doruk , bende bilmiyorum der gibi Omuzlarımı kaldırdım daha çok ilgilenmiyorum der gibiydi ."Asil şöyle ki , uzun boylu , yapılı, yakışıklı hatta ultra ya-" Afra lafını bitirmeden Ender ile göz göze geldiler gülümsedi "aşkım çocuk eşcinsel ve ben seni seviyorum biliyorsun" dedi Ender ise kafasını sağa sola
sallayıp kızdığını belli etti ...O sırada Doruk " eee yani ?" Diye tekrar sordu "yani si Atlas ve Asil i tanıştırmak istiyorum çünkü iyi anlaşacaklarını düşünüyorum ama Atlas kabul etmiyor " dedi tekrar sinirli halini takınarak .
"Atlas istemiyorsa uzatmamalısın bence " dedi Doruk ...
Afra da " ozaman sen ikna et " diye üsteleyip göz kırptı
"Afraaaaa !!! " Dedik Ender le ikimiz aynı anda ...
"Oooffff iyi be tamam " dedi Afra yine sinirlendi ama yapacak birşey yok ." Ya bu hafta sonu birşeyler yapalım artık evde çok sıkıldım " dedi Doruk ve hepimiz de onu onayladık ama ne yapabiliriz onu bilmiyorduk ...
"Piknik yapabiliriz , 2 günlüğüne yakın bir yere sahile gidebiliriz yada ne bileyim tarihî yerleri bile gezebiliriz yeterki evde oturmaktan değişik bir aktivite olsun "
Diye devam etti ."Kamp yapalım mı ya ? 2 gün için ideal bence hem bir kaç arkadaş daha çağırırız kalabalık olunca daha eğlenceli olur " diye bir seçenek sundu Afra , Ender de onu onayladı . Ben Doruk'a bakıp bir cevap bekledim bir süre bekledi.
"Tamam bence de iyi olur siz bir kaç arkadaş çağırın biz de aynı şekilde bir kaç arkadaşımızı çağırırız Cuma akşam üstü çıkarız . Kamp yeri bulma işi sende " dedi Ender e bakarak .
İşte bu şekilde bir tatil planı yapmış olduk ...
..........
Cuma sabahından başlayıp neredeyse saat 16:00 a kadar kamp malzemelerini hazırlamak ile uğraştık çünkü Doruk her şeyi son dakika ya bırakmaktan inanılmaz bir haz alıyor !!!
Kamp a giderken hiç bir şey unutulmaması adına 2 gün boyunca liste yaptım ama yine de Doruk u bir gün önce gidip alışveriş yapmak için ikna edemedim !!!
Bu durum beni inanılmaz derecede sinirlendirsede Doruk bir defa gülünce yine herşeyi unutmuş bir şekilde hazırlık yaparken buldum kendimi , çünkü benim iradem de Doruk un gülüşlerine kadardı maalesef.Telefonumu çıkarıp Ender i aradım "hazır mısınız? Bizde herşey tamam"
"Biz de hazırız , kaç kişi çağırdınız ?"
" Ben ve Doruk ile birlikte 6 kişiyiz siz kaç kişisiniz?"
"Ben ve Afra hariç 6 arkadaşımız var yanımızda "
"Tamamdır bizi siz alacaksınız oyüzden gecikmeyin "
"Tamam çıkıyoruz şimdi biz ...
görüşürüz ozaman ""Görüşürüz "
Telefonu kapatıp cebime koydum bizimle gelecek olan diğer arkadaşlar ile daha önceden haberleşmiştik onlar da hazır olduklarını söylediler...
Doruk ta neyseki bütün hazırlığını bitirmişti yaklaşık yarım saat sonra Ender Ler geldiğinde biz araça yerleştik ve bizim diğer 2 arkadaşımızı almak için ilerledik geriye kalan 2 arkadaşımız motor la geleceklerdi neyseki sıkıntısız bir şekilde hepimiz yerimizi aldıktan sonra tekrar yola koyulduk .Yola çıkalı 1 saat olmuştu ve biz hala kamp yerine varmamıştık ve ben çok fazla sıkılmıştım çünkü araba yolculuğunda sürekli uykum geliyordu ve uyuyamadığım için de bütün bedenimi yorgunluk esir alıyordu.
"Ya hadi varmadıkmı hala ben çok sıkıldım" dedim o an ki bıkkınlık ile."Vardık vardık 5 dk ya oradayız bak size söylüyorum harika bir yer hayran kalacaksınız eve bile dönmek istemeyeceksiniz" diye cevap verdi Ender .
Hepimiz kesin öyledir der gibi kafamızı sallayarak geçiştirdik.Ender in de dediği gibi 5 dk sonra Kamp yerine vardık ve - burası -Resmen - Bir - Harikaydı .
Ender i ciddiye almamıştık ama burası cidden bir doğa harikasıydı ... göl kenarında boş bir araziye geldik arazinin etrafı ormanlık alan ve değişik çiçekler ile dolu , uzakta göl ün diğer tarafında kocaman yemyeşil bir dağ görünüyordu ve etrafa tamamen sessizlik hakimdi ... sadece kuş sesleri duyuluyordu kısaca bana göre muhteşem bir manzara ."Ender sen varya harikasın , süper ötesisin lan sen varya sen iyiki varsın " dedim hayranlık içinde arazinin dört bir yanını izlerken gözlerimden adeta kalpler çıkıyordu.
Onlar benim bu halime gülerken .diğer araçlar geldi arkadaşlar da indi .
onlarla tanışma işini sonraya bırakmıştık oyuzden toplanıp tanıştık Ender lerin yanında Afra nın da bir kaç kız arkadaşı gelmişti isimleri Ela , Sude ve Leyla.
Ender in arkadaşları ise , birisi Leyla nın sevgilisi Cenk diğerleri de Ayaz ve Ömer .
Bizim arkadaşlarımız Serkan ve sevgilisi Zeynep , Asrın ve deniz.
Herkesin iyi anlasacağına inanıyordum yani umarım öyle olur çünkü burada güzel vakit geçirmek istiyordum .Zaman kaybetmeden çadırlarımızı kurduk sonra da kızlar ve erkekler çadırlarda ikişer kişi olarak kalması gerektirdiğini kararlaştırdık , kimse bilmese de bu anlaşmada kâr lı olan taraf ben oldum çünkü tabikide Doruk ile kalacaktım.
Herşeyi hazırlayıp son olarak kamp ateşimizi de yaktıktan sonra etrafına dizildik yemeğimizi yiyip güzel sohbetler ettik ama Ela nın Doruk a olan bakışları hiç hoşuma gitmedi yinede moral bozmak istemediğim için geçiştirdim.
buradan güzel ayrılmalıydık !Gecenin ilerleyen saatlerinde her birimiz birer bira açtık biralarımızı yudumlarken birbirimizi tanımak adına sorular sorduk .
Genel olarak ilk gece gayet güzel geçti ve hepimiz çadırlarımıza ayrıldık
"Ela güzel kız değilmi" Doruk un sorduğu soru ile uykusuz bir gecenin beni beklediği çok açıktı.
"O nereden çıktı şimdi" diyerek sorusuna soruyla karşılık verdim.
"Ya bilmiyorum tatlı bir şey işte sordum öyle hoş göründü gözüme ""Hmm evet güzel kız" diye karşılık verdim . Gülümsedi ve bu ilk defa benim hoşuma gitmedi sonra da yatağa uzanıp sırtını bana döndü ben bir süre bağdaş kurup onun sırtını izledim .
bu durumdan ne kadar kaçarsam kaçayım sonuç olarak ilerde Doruk birine aşık olacak ve ben bu durumu nasıl atlatacağımı hiç bilmiyordum .
Bende yatağa yatıp sırtımı Doruk a döndüm ve uyumaya çalıştım ."İyi geceler Doruk"
"İyi geceler"
* Bölüm bitti keşke birazcık ta okunma falan olsa 😃 kendi kendime yazıyorum işte 😀*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prisoner of love ( BL )
General FictionGözlerimin içine baka baka söylediği her cümlede yüreğimin ezildiğini hissettim.. Her bir kelime de tarifi imkansız acı oturdu yüreğime ... O umursamadan kustu içindekileri ama benim nefesim kesildi. Göz yaşlarım durmadan akıyordu. Yıkılmıştım...