*İyi okumalar 🥰*
"Sonunda ya " dedi Doruk elindeki valizi atarcasına salonun ortasına bırakırken .
"Sonunda evimizdeyiz"Her ne kadar yorgun olsam da ona bakıp gülümsedim "aynen ya çok yordu beni yolculuk " dedim .
Doruk kendini kanepeye atarken bende valizimi bırakıp odama geçtim bir tane banyo havlusu alıp banyoya ilerledim .
"Doruk ben duşa giriyorum " diyerek te haber verdim .
Doruk tan ses gelmedi yinede banyoya girdim .Duştan çıkarken belime havluyu sarıp odama gidiyordum bir yandan da etrafıma bakınıp Doruk u arıyordum fakat göremedim.
Üzerime siyah eşofman altı ve sporcu atleti giyip mutfağa ilerledim ama Doruk burada da yoktu .
Telefonumu alıp aradım , açmadı .
Birazdan gelir nasılsa diye düşünerek telefonumu masanın üzerine bırakıp kendime bir yorgunluk kahvesi yapmaya başladım .Kahvemi alıp salona geçtiğim sırada dış kapının açılma sesi ile koridor a ilerledim .
Doruk elinde poşetler ile girince markete gittiğini anladım .
Beni görünce gülümsedi .
"Evde bir şey yoktu markete gittim " dedi .
Bende gülümsedim " haber verseydin ya merak ettim seni göremeyince " diye cevap verdim.
Yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu ve poşetleri tezgaha bırakmak için mutfağa ilerledi . "Seslendim sana , markete gideceğimi söyledim " diyerek elinde su ile o da salona geldi .
"Duymadım" dedim
Beraber koltuğa oturduk kafasını omuzuma koyup.
"Çok yorgunum " deyince "kalk bir duş al da dinlen bende yemek yaparım " dedim .
Kafasını kaldırıp "dışardan bir şeyler söyle bu günlük sende yorulma " dedi .
Bu teklif işime geldigi için onayladım .Ayağa kalkıp " ozaman ben duşa giriyorum sen de pizza yada hamburger söyle " deyip dudağıma hızlı bir öpücük ve arkasında şaşkın bir ben bırakıp banyoya gitti .
Elimi dudağıma koyup gülümsedim .
Sonrada kalbimin üzerine indirdim . Çok hızlıydı
Sanırım bu an bende her defasında aynı etkiyi yaratacaktı.Kahvemi bitirdikten sonra burger ı arayıp sipariş oluşturdum sonra da TV ye bakmaya başladım .
Aradan yarım saat geçmişti ki banyo kapısının sesini duyunca kendimi uyuyormuş gibi kanepeye yayıp Doruk u bekledim .
Neden yaptım bilmiyorum ama sanırım ben uyurken ki tepkisini merak ettim .Yaklaşan adım seslerini duydukça kalbim daha fazla hızlandı .
Doruk odaya girmeden önce salona geçti bir süre duraklayıp daha da yaklaştı .
Saçlarımdaki elini hissettiğimde kalbim artık yerinden çıkmak ister gibi çarpıyordu .
Eğilip dudağımdan küçücük öptü , eli hala saçlarımı okşuyordu .
Saçlarımı koklayıp "ne kadar sevimli olduğunu bir bilsen" diyerek uzaklaştı.Uzaklaştığını anlayınca açtım gözlerimi , yüzümde aptal bir gülümseme ile oturdum, aldığım öpücüğün tadını çıkardım .
Yaklaşık 10 dk sonra Doruk odadan çıktı salonda beni görünce gülümseyip "ne çabuk uyandın ? Kendime su alacağım istermisin?" Diye sordu bende gülümsedim ve kafamı iki yana sallayıp istemediğimi belirttim.
O mutfağa girince bende peşinden gittim .
Tezgahın önünde suyunu içmeyi bitirince arkasından kollarımı beline sarıp yüzümü boynuna gömdüm .Biraz duraklayıp beline doladığım kollarımı kendi kolları ile sarmaladı .
Mis gibi kokusunu içime çekip Ensesini öptüm .
Vücudunun gerildiğini hissedebiliyordum ve bu çok hoşuma gidiyordu .Ben minik öpücüklere devam ederken kollarımın arasında yüzünü bana döndü .
onun güzel yüzünü izlerken o benim yanağıma bir öpücük kondurup .
"Uslu dur " dedi .
güldüm sonra da sırasıyla boynunu , yanağını ve dudağını öptüm "durmak istemiyorum" dedim dudağını küçük küçük öpmeye devam ettim o da gülümseyip beni izliyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prisoner of love ( BL )
Fiksi UmumGözlerimin içine baka baka söylediği her cümlede yüreğimin ezildiğini hissettim.. Her bir kelime de tarifi imkansız acı oturdu yüreğime ... O umursamadan kustu içindekileri ama benim nefesim kesildi. Göz yaşlarım durmadan akıyordu. Yıkılmıştım...