*İyi okumalar 🥰*
AVM e gelirken amacımız birlikte vakit geçirip, kafa dağıtabilmek , biraz olsun olan olaylardan uzaklaşabilmek ti ama buraya geldiğimde Doruk ve Selin i birlikte göreceğim asla aklımın ucundan dahi geçmiyordu .
Selin Doruk un liseden eski sevgilisi onunla neden görüşmüş olabileceği hakkında düşünmek istemiyorum ! daha bir süre önce evde bana aşkını ilan eden adam neden AVM de eski sevgilisi ile kol kola gezer ki !
Onları uzaktan izlerken Enes ve Selçuk baktığım yöne doğru bakınca .
"Siktir " dedi Enes "bunların burada ne işi var " diye sorunca "üstelik birlikte " diyerek devamını getirdi Selçuk ama kendi söylediklerini algıladıkları zaman da
" vardır illaki bir işleri abartmaya gerek yok kimseyi dinlemeden yargısız infaz yapmamalıyız " diyerek toparlamaya çalıştı Enes ve Selçuk ta onu onayladı .Hala gözüm kol kola giyim mağazasına giren ve sürekli birbirlerine gülümseyen Doruk ve Selin de idi .
Telefonumu cebimden çıkarıp açtım .
Gelen çok fazla bildirim vardı hepsini göz ardı edip rehber e girdim ve Doruk un numarasına tıklayıp aradım tabiki ararken bir yandan da onları izliyordum .
Telefon çaldığı an Doruk elini cebine atıp telefonu çıkardı ekrana bakıp meşgule attı.
Delirmek üzereydim oraya gidip ağzına sıçmak istiyordum ama olmaz dı!!!Derin bir nefes alıp mesaj bölümüne girip yine bütün bildirimleri gözardı edip Doruk un ismine tıkladım .
"Neredesin" diye kısa bir mesaj yazıp gönderdim telefon elimde Selçuk ve Enes yanımda ellerim titrerken ondan gelecek mantıklı bir cevaba ne kadar ihtiyacım olduğunu farkettim .
Arkadaşlarım kendi aralarında bir şey konuşurken ben Doruk un yavaşça telefonu cebinden çıkarıp önce bir etrafına bakıp daha sonra mesaj yazmaya başladığına şahit olmuştum .
Bildirim seni gelince kalbim son hız atmaya başladı tekrar derin bir nefes alıp mesajın üzerine tıkladım."Evde takılıyorum sen ?"
Yazmıştı ve gülücük atmıştı okuyunca bir kaç saniye algılayamadım telefon elimde Doruk u izlediğimi gören Selçuk telefonu elimden çekip mesaja baktı "siktir " dedi tekrar kendi kendine ve beni kolumdan çekiştirip kenarda bir yere oturttu. Kafamı ellerim arasına alıp sakinleşmeye çalıştım ağlamak yok asla ağlamayacaktım ama delirmek üzereydim!Bir kaç dakika derin nefes alıp kendimi toparladık tan sonra kalkıp kendime çekidüzen verdim ve onların olduğu mağazaya ilerlemeye başladım .
Enes "sakin ol oğlum " dediğinde ona bakıp sırıttım "sakinim merak etme bir şey yapmayacağım" diyerek cevap verdim .Mağazaya vardığımda Selin yine Doruk un koluna girmiş Doruk için bir şeyler seçiyordu onlara yaklaşıp "selam" dedim ikisi birlikte arkalarına dönünce şok olmuş bir adet Doruk iyice sinirlerimin bozulmasına neden oldu ! O hala mal mal bana bakarken Selin " Aaa Atlas naber nasılsın ?" Diyerek karşılık verdi bana ona gayet sinir bozucu bir şekilde sırıtırken "iyidir ya ne olsun evde takılıyordum sonra arkadaşlarım çıkalım dediler bizde çıktık ama sizinle karşılaşmayı beklemiyordum" dedim en son ki cümlede gözlerim ikisi arasında gidip geldi Doruk hala sap gibi dikilirken !
Benden sonra samimi bir gülümseme yaydı Selin " yaa ne iyi yapmışsın bende Doruk arayınca şaşırdım ama ne iyi oldu sizinle karşılaşmak " dedi o sırada Doruk ,
Enes ve Selçuk u fark edip onlarla selamlaşmıştı Selçuk ile kısa bir fısıldaşma sonrası mal gibi suratıma bakıp " Atlas biraz konuşsak olur mu ?" Diye sordu .
Ona da gayet sinir bozucu bir şekilde sırıtıp
"hiç gerek yok sen Selin ile ilgilen... size iyi eğlenceler ....
sonra görüşürüz Selin " diyerek el sallayıp arkamı döndüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
prisoner of love ( BL )
Ficção GeralGözlerimin içine baka baka söylediği her cümlede yüreğimin ezildiğini hissettim.. Her bir kelime de tarifi imkansız acı oturdu yüreğime ... O umursamadan kustu içindekileri ama benim nefesim kesildi. Göz yaşlarım durmadan akıyordu. Yıkılmıştım...