Hyunjin
Sabah erken uyandığım için okula yürüyerek gitmeye karar vermiştim. Ama bu sefer geç kalmamak hatta ilk gitmek için koşturuyordum. Okula vardığımda derin bir nefes alıp sınıfa gittim. Ve dediğim gibi ilk giden ben olmuştum. Sabah baya erken kalktığum için yerime oturup kafamı sıraya koydum. Tam uykuya dalacakken kapıyı sanki baskına girermişçesine açan şahısa baktım. Changbin gelmişti.
"OHAAA HYUNJİN"
"Salak ne baskın yaparmışçasına giriyorsun""Sınıf boş sandım ama sende harbi boş insansın bu yüzden dolu da sayılmaz"
"Salak ya"
"Neyse" Changbin yerine oturmak yerine yanıma geçmişti. Benle konuşcağını sanmıştım ama yanılmışım. Telefonunu çıkartıp instagramda dolaşmaya başlamıştı. Bense kafamı geri sıraya koymuştum.
"OĞLUM OKUL İTİRAF SAYFASINA BİR GİRSENE"
"Ne bağrıyon beee. Ayrıca hesaptan çıktım ben"
"Gel bir bak" Changbin beni ensemden kaldırınca telefonuna baktım.
"Lan bu bunları neden paylaşmış"
Jisung kendi ile ilgili olan dmleri paylaşmıştı. Ne yapıyordu bu çocuk?
"Açıklamaya yazdığını gördün mü?"
"Ne yazmış?" Telefonu elime verdiğinde sesli bir şekilde okumaya başladım.
"Okuldaki LEE Jisung (☻︎) ve Lee Minho'nun ilişkisi ile ilgili dmleri görüyorsunuz. Ne düşünüyorsunuz bu konu hakkında?"
"Ne yapmaya çalışıyor bu Hyunjin?"
"Ne bileyim Changbin?" Biz bu konu hakkında konuşurken çocuklar gelmişti. Ama onların arasında Jisung yoktu.
"Minho"
"He"
"Jisung'un okul grubuna paylaştığı şeyi gördün mü?"
"Yo"
Minho'ya telofonumu verdiğimde o ve diğerleri okumaya başlamıştı.
"Neden paylaşmış ki bunları iyice üstümüze gelirler. Ayrıca kendi soyadına Lee yazmış yerim ben bunu"
"Bilmiyorum ki bir garip davranıyor"
"Gelince sorarız"
"Gelecek mi ki?"
"Ne bileyim Felix?"
"Bil Minho"
İkili susup bize döndü.
"Ne zaman gelcek Jisung?"
"Bilmiyorum Chang sormadım"
"Sevgilin değil mi?"
"Öyle ama sormadım çünkü dün hiç konuşmadık"
"Bizle buluştuktan sonra hiç sormadın mı?"
"Hayır"
"Off"
"Offlama Hyun"
Hepimiz Jisung'u bekliyorduk. Bir süre sonra Jeongin gelmişti ve bizimle beklemeye başlamıştı.
"GÜNAYDIIIIN" Jisung kapıdan bağırarak girdiğinde cidden mutlu oldum. Gelmeyecek sanmıştım.
"Sevgiliim" Minho koşarak Jisung'a sarılınca diğeri kaşlarını çattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Stupid For Loving You / Hyunin
Fanfiction"Ben onu çok seviyorum ama nasıl sevmek bak anlatıyorum. Bakışları herkesinkinden daha güzel. Kolları ateşten daha sıcak. Ağlaması denizde boğulmaktan beter. Etrafında olmak en güvenli yerden daha güvenilir. Her yönden en iyisi o. Hiç bir şeyde kötü...