8 - Fotoğraf

369 54 88
                                    

Hyunjin

"Anne yumurta yemiyeceğim"

"Yiyeceksin"

"Anne yumurta yanığıma iyi gelmeyecek"

"Elini kullanamadığın için sana ben yediriyorum. Yanii benim istediğimi yiyeceksin!"

"Off" Annem bana yumurtayı uzattığında hepsini ağızıma atıp ayağa kalktım. Babam bana soran gözlerle bakarken

"Baba beni erken bırakır mısın?" diye sordum.

"Yemeğimi yiyiyorum birazdan gideriz." Kafa sallayıp odama gittim. Elerim ne kadar sargılı olsa bile telefonumu alıp sosyal medyada dolanmaya başladım. Konu telefonsa kolumu kırsam bile bakarım yanii.

Bir süre sonra babam odama gelip gittiğimizi söylemişti. Sonra ise beni okula bırakmıştı.

"GÜNAYDIIN"

"Günaydın Jinnie"

"Sana da Innie"

"Elin nasıl oldu?"

"Dün eczaneye gittik sardılar. Dediler ki 3 - 4 Haftaya geçer"

"Oh iyi"

"Sende benimle uğraşcaksın"

"Sorun değil yaa"

"Yoruyorum seni de"

"Daha yormadın"

"Ama yoracağım"

Jeongin konuşmayınca sessizce (sadece bir ejderhanın duyabileceği kadar kısık sesle) "Sadece elime bakarken yorulmayacaksın Jeongin" dedim ve ona baktım. Yüzünün anında kızardığını görünce dudağımı ısırdım. Duymamış olsun lütfen.

"Bugün ne yapıyoruz?" Changbin omzumu dürtünce ona döndüm.

"Bilmem illaha bir şey olur bizde onun ile uğraşırız."

"Haklısın." Changbin'in dediği ile uzun ama savrulmayacak kadar kısa olan saçlarımı arkaya atıyormuş gibi yaptım. İşte havalı ben.

Bir süre sonra fizik hocası içeri girmişti. Bu adamda bir şey anlatamıyordu. Hiç bir bok anlamadığım için kafamı sıraya koyup derisin bitmesini bekledim.

"Hyunjin, hyunjin!"

"He Felix."

"İnternet açman lazım."

"Niye?"

"Kara Sevda yeni bölüm izliycem ama benim internet bitmiş."

"Bende de yok"

"Ben açayım mi?" Jeongin araya girdiğinde arkamdaki gülümsedi.

"Ay açarsan çok mutlu olurum Jeoong."

"Açıyorum" Jeongin telefonunda bir şeyler yaptıktan sonra Felix'e şifreyi söyledi. Diğeri ise teşekkür edip ona bir öpücük gönderdi.

"Evet arkadaşlar bugünlük bu kadar"

"Sağ olun hocam"

"Rica ederim Chan" Bütün sınıf bağıra çağıra bir şeyler yaparken Jeongin'e döndüm.

"Saçım nasıl?"

"Dağılmış biraz"

"Nasıl yaa?"

"Yattın ya ondandır."

"Çantamda tarağım vardı çıkartayım da tarayım."

"Ben çıkartırım" Çantamın ön gözünü açtıktan sonra cebe sığacak kadar küçük olan tarağımı çıkarttı.

I'm Stupid For Loving You / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin