39 - Myung ki

197 31 82
                                    

Selam!!

Sizden özür dileyerek başlamak istiyorum. Okul başladı ve abimin düğünü var bu yüzden ne bölüm yazabildim ne de atabildim. Umarım bana sinirlenmemişsinizdir. Neyse sizi seviyorum.

Diğer bölük oy sınırı gelmemiş zaten ama olsun yine tekrar edeyim 25 oy gelirse çok sevinirim

Hadi iyi okumalar!!!

Yazar

Myung- ki kapıldığı stres yüzünden ellerini yolarken son kez aynaya bakıp derin bir nefes aldı. Dışarıda ki kuzenini daha fazla bekletmemek amacıyla evden çıkarken duruşunu dikleştirdi.

Merdivenlerden inip bahçeye çıktığında soğuk yüzünden montunu sarılmış kuzenini gördüğünde zor aki gülümsemiş ve el sallamıştı. Diğeri de aynısını yaptığında yanına gitmişti.

"Selam Seungmin!"

"Selam Myung, nasılsın?"

"İyi gibi, sen?"

"Heyecanlıyım diyebilirim! Seni arkadaşlarım ile tanıştıracağım!"

"Oh cidden onları merak ediyorum" dedi Myung- ki.

Aslında onlar hakkında her şeyi biliyordu. İçini merak duygusu yerine korku sarmıştı. O Jeongin'i uzun zamandır gözlese de diğeri bunu bilmiyordu. Yaklaşık bir yıl önce konuşmayı kestiği arkadaşı olarak hatırladığına emindi.

İkili yürümeye başladığında Seungmin iç çekti. Birazdan yaşayacaklar onu telaşa sokuyordu. Sadece bu da değildi. Cebindeki telefondan onu duyabilen arkadaşlarının ne yaptığını merak ediyordu.

Dün yaptıkları plana göre Seung takıntılının evine gittiğinde telefondan onları arayacak ve konuşurlarsa duymalarına izin verecekti.

"Hastaneye gittiğin günden beri nasılsın?"

Seungmin'in sorduğu soru ile yanındaki kafasını kaldırdı.

"O günde çok sorun yoktu zaten. Sadece cidden fena bir sinir krizi geçirdim. Bir şey moralimi çok bozmuştu, o kadar."

"Yani iyisin?"

"Hıhı iyiyim!"

"Peki... Seni bu kadar sinirlendiren neydi?"

Yeni soru ile dudağını dişledi takıntılı. Kuzenine "Senin yakın arkadaşını sevgilisi ile ayırmaya çalışırken işler yolunda gitmedi!" diyemezdi.

"Yaptığım bir iş bozuldu. Cidden benim için çok önemliydi."

"Hm anladım. Peki bu problemi düzeltebildin mi?"

Seungmin her şeyi biliyordu. Sadece karşısındakini deniyor, ellerine malzeme çıkmasını umuyordu.

"Malesef ki düzeltemedim!"

"Oh kötü olmuş... Peki şimdi ne yapacaksın?"

"Bilmem, düşünüyorum."

I'm Stupid For Loving You / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin