11 - Hyun evin yanıyor

377 50 123
                                    

Hyunjin

"Anlaştık hocam o zaman!"

"Tamam Changbin otur yerine." Hocanın komutu ile diğeri gelip sırasına oturdu.

"Arkadaşlar bugünlük dersimiz bu kadar!"
Hocanın dediği ile bütün sınıf coşarken arkama döndüm.

"Chang ne dedin de hoca boş bıraktı lan!"

"Sır!"

"Hay ben senin!" Dersin bitmesine yaklaşık 20 dakika vardı. Ama Changbin bir şekilde yine dersi kaynatmıştı. Onlar konuşurken bense önüme dönüp kafamı sıraya koydum.

"Jinnie!"

"Hıığ?"

"Kalksana bir"

"Bir şey mi oldu?" Kafamı kaldırırken yüzümü inceleyen Jeongin'e baktım.

"Dudağının kenarında bir şey var."

"Nerede?"

"Dur alayım ben!" Jeongin elini yanağımın yanına getirdiğinde nefesimi tuttum. Yaklaşma bana zalımın oğlu! Ciğer miğer kalmadı artık.

"Aldım!" Geri çekilirken nefes ile olan alış verişim hayata geri dönmüştü. Sadece dudağımın kenarındaki şeyi değil aklımı da aldın!

"Teşekkür ederim."

"Teşekkür mü edersin?"

"Hııığ?" Jeongin derin bir nefes alıp

"Hyunjin benle uzun süre irtibata geçme!" deyince kaşlarımı çattım.

"Ama niye ya?!"

"O kadar şey yaptım!"

"Ney yaptın?"

"Şey işte!"

"Şey ne Jeongin?"

"İltifat"

"Haa anladım!"

"Anlamasaydın bir de."

"Sen niye gerginsin?"

"Gerdin beni Hyunjin!"

"Neden ya bir şey yapmadım!"

"Sorunda orda ya zaten. İltifat ediyorum aldığım cevap 'Hııığ' oluyor."

"Jeongin çünkü her sen bana yaklaştığında, bir şey diyeceğinde beyindeki hücrelerim teleşa geçiyor. Ne diyeceğimi bilemiyorum.
Elim ayağıma dolaşıyor. Bu yüzden tek kaçış yolum olan 'Hıığ' ya saklanıyorum."

"Ne?"

"Öyle işte." Jeongin şaşkınca bana bakarken yutkundum. Kızardığımı hissediyordum. Sıçışş.

"Hyun"

"Efendim Felix?"

"Hyun evin yanıyor."

"Yo, Jeongin yanmıyor."

"OHA OBA ÇÜŞ YUH ANANI İNANAMIYORUM VAY ANASINI"

"Felix oğlum ne diye bağırıyorsun?"

"Hocam pardon çok şaşırcağım bir olay oldu. Bende tepki veriyordum."

"Sessiz ver çocuğum."

"Neyi hocam?" Bütün sınıf gülerken hoca sabır çekerek önüne döndü.

"Neye bu kadar şaşırdın Felix?"

"Chan biliyor musun daha demin Hyunj-"
Ağızına tak diye vurduğumda çığlık atmaya çalıştı. Ama çoktan ağızını kapatmıştım.

I'm Stupid For Loving You / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin