6 - Bu kim ki?

428 65 190
                                    

Jeongin

(𝒀𝒂𝒛𝒂𝒓: 𝑯𝒂𝒅𝒊 𝒃𝒂𝒌𝒂𝒍𝜾𝒎 𝒊𝒍𝒌 𝑱𝒆𝒐𝒏𝒈𝒊𝒏 𝒊𝒍𝒆 𝒂𝒏𝒍𝒂𝒕𝜾𝒎𝜾𝒎)

"Baba"

"Efendim oğlum?"

"Aşağıdaki parka iniyorum ben"

"Annene dedin mi?" Kafa salladığımda gülümseyip el sallamıştı. Bende el sallayıp çalışma odasından çıktım. Hızlı adımlarla odama gidip kulaklığımı ve telefonumu aldım. Aynı hızla evden çıktım. Bahçede yavaş adımlar ile yürüyordum. Evde çok bunalmıştım. Temiz hava almak istiyordum. Evin bahçesindende çıktığımda tam anlamıyla dışarıdaydım. Parka doğru yürümeye başladım. Evin direkt yanındaydı zaten. Vardığımda ilk önce parkın yanındaki büfeye gittim. Biraz bakındıktan sonra dondurma almayı düşündüm. Ne kadar çikolatalı dondurmaya hayran olsamda bu sefer limonlu almaya karar vermiştim.

"3 Top Limonlu"

"Limondan başka bir şey istemiyor musunuz?"

"Üstüne birde çikolatalı sos" Adam kafa sallayıp hazırlamaya başladı.

"15 lira"

Telefonumun arkasından para çıkartıp adama uzattım. O parayı alırken bense dondurmayı tutup yürümeye başladım. Yemeden önce kulaklığımı çıkartıp telefonuma taktım. Herhangi bir şarkı açtıktan sonra yavaş adımlarla parkta dolaşmaya başladım. Bir taraftan dondurma yiyor, diğer taraftan arkadan çalan müzik ile yürüyordum. Dondurmanın ekşi olmayan tadı ve esen soğuk hava güzel hissettiriyordu. Baya bir dolaştıktan sonra Hyunjinler ile oturduğumuz çardağa gittim. Zaten dondurmamda bitmişti, oturabilirdim. Yerleştiğimde derin bir nefes alıp telefonumu açtım. Mesaj gelmişti. Duymamıştım. Telefonum hep sessizde olurdu. Kang- dae'den gelmişti.

𝐊𝐚𝐧𝐠- 𝐝𝐚𝐞

Yüzün nasıl oldu??

Çok iyii

Revirde ne yaptı
Hyunjin yüzüne?

Dudaklarım bunu okuyunca yana doğru kıvrıldı. Aklıma geldikçe gülümsüyordum. Öpmüştü beni. Yanağımdan olsa bile öpmüştü. Dediğim teklifi kabul etmez sanıyordum ama dudakları yanağıma dokununca kabul ettiğini anlamıştım. 

Hiç buz felan tuttu

Krem felan sürseydin bari

Sürdüm zaten eve gelince

Koca Yang Dong- Hyun'un çocuğunun
kafasına topta attım artık gam
yemem

Bir şey soracağım

Tabii buyur

Babam için mi benle
konuşuyorsun?

Hayır seni gerçekten
tanımak için konuşuyorum.
Samimi, eğlenceli, insanlara
iyi davranan biri olduğun için
konuşuyorumm

Cidden öyle birisi miyim?

Evet öylesin. Kısa süredir tanıyorum
ama yüzünden belli. İçinin güzelliği
dışına vurmuş

Oh Teşekkür ederiim

Rica ederimm

Kang- dae senle konuşmak
isterdim ama dışarıdayım bu yüzden
kapatmam lazım görüşürüz

I'm Stupid For Loving You / HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin