Hyunjin
"Napıyoruz?"
"Rosé hocayı sıkıştırıyoruz!"
"Hyunjin sen mal mısın, hoca ile işimiz ne, bu yüzden mi hafta sonu geldik?!
"Minho, sana anlatacağım! Ama bir kişiden duyayım, seni o günün akşamı güneş doğana kadar buz gibi sokakta, üstsüz bir şekilde ıslak odun ile döverim. Hiç kimsede elimden alamaz seni, sevgilin bile!"
"Daha Jisung beni üstsüz görmedi olmaz malesef!"
"Takıldığın konu bu mu?"
"Uzatma da anlat Hyunjin, yoksa gideceğim haa."
"Bak şimdi Lisa abla var yaa-"
"Lisa abla varsa ben yokum!"
"Boş yapma da dinle. Neyse ben ona dedim ki Jeongin'e takıntılı olan kişiyi bul. Tabii karşılıksız yapar mı, ASLA!"
"Eee ne istedi?"
"Bizim görselciye göz dikmiş. Bana onu ayarla yaparım diyor." Karşımdaki dediğim ile gözlerini büyütüp ellerini yüzmün hizasına getirip nah çekti.
"O kadının sevgilisi var eminim. Her gün birisi ile konuşuyor!"
"Herkes birisi ile konuşur Minho!"
"Ama hoca boyle aşkımlı cicimli konuşuyor. Kesin diyorum sevgilisi var!"
"Ara lan Changbin'i o kesin biliyordur!"
"TAMAM LAN ARIYORUM" Minho hızlıca telefonunu çıkartıp Domşanı aramıştı.
"Ne var lan?!"
"Binnie sana bir şey sorabilir miyim?"
"Yine kibar kibar konuşmaya başladın. Sor hadi naziklik yapma!"
"Bizim Resimci var ya-"
"Hee ne olmuş ona?"
"Onun sevgilisi var mı?"
"Hmm düşüneyim..."
"Hızlı düşün!"
"Onun doğumundan tut bu yaşına kadar hiç sevgilisi olmadı diye biliyorum. Ama şimdi bana 'son zamanlarda telefon konuşmalarını duyuyorum, fazla şüphe uyandırıcı' diyeceksiniz. Ancak o kişi sevgilisi değil. Çünkü ne kadar aşkım felan diye konusu geçsede kanka dediğini de bir çok kez gördüm!"
"Belki aşkım dediği kişi ile kanka dediği kişi aynı şahıs değil nereden biliyorsun?"
"Çünkü yaklaşık iki hafta önce bir sohbet geçti aramızda, biliyorsunuz hocalar ile aramda su sızmaz. Neyse ben birden Seungmin'den bahsetmeye başladım. Sonra aradan sordum işte birisi felan var mı diye. O da benim sevdiğim bir kız var ama o beni tanımıyor dedi. Aşkım diye konuştuğu kişi ise erkek çünkü telefon konuşmasında adını duymuştum. Ve ve ve sevdiği kıza cidden çok aşık gibi anlat anlat bitiremedi. Bir tek ismini öğrenemedim kızın! Neyse uzun lafın kısası sevgilisi yok fakat sevdiği var. Neden sordun?"
"Hyunjin yanımda, işte o da çok merak etmiş bir soralım dedik. Neyse sağ ol, bay bay!"
"Bay!" Arama kapatıldığında derin bir nefes aldım.
"Abi sevdiği varmış! İşimiz çok zor olacak desene..."
"Lisa ablayı arayıp başka bir şey isteyeceğim. Yoksa ben nah ayarlarım Rosé hocayı ona!"
"Tamam." Bu sefer ben telefonumu çıkartıp Lisa'yı aramaya başladım. Telefon ikinci çalmada açılmıştı.
"He söyle!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I'm Stupid For Loving You / Hyunin
Fiksi Penggemar"Ben onu çok seviyorum ama nasıl sevmek bak anlatıyorum. Bakışları herkesinkinden daha güzel. Kolları ateşten daha sıcak. Ağlaması denizde boğulmaktan beter. Etrafında olmak en güvenli yerden daha güvenilir. Her yönden en iyisi o. Hiç bir şeyde kötü...